whahahahaquote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Soms ook geinig, laat ik een nummer keihard door het huis knallen terwijl ik één of ander leuk nummer op heb staan, komt ineens een nummer van Blutengel op wat begint met ENORM gekreun van een stel vrouwen, en een vrouw die zegt: "I want you to masturbate with me!".
Leuk voor de buren!
Goede band, die Blutengel, maar dit ENE nummer hadden ze van me achterwege mogen laten!
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik had wel onmeunige jeuk aan m'n gat toen ik op bed lag... je bent toch niet stiekum...
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:22 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
hmm, ik krijg je wel terugquote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ook dat wel ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zal ik eens even... @*#@#&@#@&@(9@*(@(@92(*@*(YUEHISADHKSAD@&*EQE&*Y#QE&*OQTE$*OYDGDOY*GASDOAWEG*@*@**@&* en ook nog @(*89&(&*#@)TGR(#B(SAHODHAWE&*(WEYHPEAUGEPWRGPWRGQWRPG
en alles goed met de vrouw?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ow, de wereldreis was wel oke. het was wel wennen de eerste dagen in die hitte. ik ben nog uit een vliegtuig gesprongen
mooi
Daar reken ik op!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja moet ik goddomme goethes Erben - Glasgarten afzetten om het op te zoeken!quote:
Raarquote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:27 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
En ONZ vond ik eerst maar raar. Nog steeds raar. Maar nu leuk raar.
Googelen was ook een optiequote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:27 schreef ToT het volgende:
[..]
ja moet ik goddomme goethes Erben - Glasgarten afzetten om het op te zoeken!
Het is Footworship.
ja hoor.quote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:26 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Daar reken ik op!jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
zal ik het nog eens sterker vertellen
ik heb 7 jaar op dennenoord rondgelopen
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
7 jaar.. Dat is nog eens de moeite waard!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja![]()
![]()
zal ik het nog eens sterker vertellen
ik heb 7 jaar op dennenoord rondgelopen
aahquote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:27 schreef ToT het volgende:
[..]
ja moet ik goddomme goethes Erben - Glasgarten afzetten om het op te zoeken!
Het is Footworship.
de eerste 3 jaar was ik zelf op vakantie, de 3 jaar daarna werken en afgelopen jaar een weekend of weekje voor de geinquote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:30 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
7 jaar.. Dat is nog eens de moeite waard!
En je bent me nog nooit tegen gekomen
Nice!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
de eerste 3 jaar was ik zelf op vakantie, de 3 jaar daarna werken en afgelopen jaar een weekend of weekje voor de gein
Ohnee, hoe lang moet je nog wachten dan?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:30 schreef egeltje1985 het volgende:
Hmz, ik had eerder mn was aan moeten zetten. Nu moet ik wachten. En het zijn mn handdoeken en die zijn op dus ik moet het voor morgen ook wel ophangen. Dus.
Nou, het viel reuze mee! Half 12 erin, en het hangt nu! Dus. Ik ben een huisvrouw...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ohnee, hoe lang moet je nog wachten dan?
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:46 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nou, het viel reuze mee! Half 12 erin, en het hangt nu! Dus. Ik ben een huisvrouw...
Jep. En droog. Oké. Genoeg over mijn was. Iemand wat leuks gedaan dit weekend?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Morgen (straks) schone handdoeken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |