Dat scheelt maar een haartjequote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:17 schreef rulerofdeath het volgende:
wel een overgangetje hoor. van cradle of filth - gilded cunt naar kinderen voor kinderen - morgen is een droom
joah, m'n broertje had het eerst niet eens doorquote:
nog gebatst?quote:
Broers danwel zustersquote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah, m'n broertje had het eerst niet eens door
Waar was jij dan?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:14 schreef c0nd0r het volgende:
Zo de Jezus H. Christus de verlosser waarom is mij dit niet verteld?
wat?quote:
Ik heb wel vaak dat soort overgangen hier, maar dan zonder Kinderen voor kinderen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:17 schreef rulerofdeath het volgende:
wel een overgangetje hoor. van cradle of filth - gilded cunt naar kinderen voor kinderen - morgen is een droom
Ja. Qua aanmelding niet, qua actief meedoen wel.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach meisje toch, ben jij van na de sluiting dan?
daar gaat je spiritualiteitquote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb wel vaak dat soort overgangen hier, maar dan zonder Kinderen voor kinderen.
Vaak van spirituele muziek ineens Graveworm of zo!
Nee.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:19 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja zeg.
Niemand verteld mij dit evenHouden jullie niet van me ofzo!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
joah, ik doe het nogquote:
jeuj!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah, ik doe het nog
Nienke
alles goed?
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik had wel onmeunige jeuk aan m'n gat toen ik op bed lag... je bent toch niet stiekum...quote:
Soms ook geinig, laat ik een nummer keihard door het huis knallen terwijl ik één of ander leuk nummer op heb staan, komt ineens een nummer van Blutengel op wat begint met ENORM gekreun van een stel vrouwen, en een vrouw die zegt: "I want you to masturbate with me!".quote:
ow, de wereldreis was wel oke. het was wel wennen de eerste dagen in die hitte. ik ben nog uit een vliegtuig gesprongenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jeuj!![]()
hoe was de grote wereldreis?
Jahooooor, best okee hier
Ik zag dat stiekem alquote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:20 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja. Qua aanmelding niet, qua actief meedoen wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |