Dat deed ik laatst ook, binnen een paar minuten was het weer de UDOWU SC...quote:Op maandag 22 maart 2010 23:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heb ik laatst gedaan!
dat duurde best lang voordat hij weer omgezet werd
zoiets dacht ik alquote:Op maandag 22 maart 2010 23:11 schreef suikertaartje het volgende:
Ook mooi!
ik had er ukelele sc van gemaakt...![]()
quote:Op maandag 22 maart 2010 23:12 schreef 8108139dpths het volgende:
Nienke, deze is ook lekker!![]()
(stukje nostalgie)
Kan jij ook meer dan afkortingen postenquote:
nee, want dan worden zijn posts te lang en kan hij ze zelf niet meer lezen.quote:Op maandag 22 maart 2010 23:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kan jij ook meer dan afkortingen posten
quote:Op maandag 22 maart 2010 23:16 schreef Trevland het volgende:
Vraagje, weet je wel dat je een triple hebt
daarom deed ik het ook als afkortingquote:Op maandag 22 maart 2010 23:15 schreef Neelix het volgende:
[..]
nee, want dan worden zijn posts te lang en kan hij ze zelf niet meer lezen.
quote:Op maandag 22 maart 2010 23:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
daarom deed ik het ook als afkorting
quote:
Van die lange met lachkuiltjes en knuffelskillsquote:
Is jouw vriendje ook zo dan?quote:Op maandag 22 maart 2010 23:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Van die lange met lachkuiltjes en knuffelskills
Op jongens zonder snikkel en met tieten en 2 X-chromosomen!quote:Op maandag 22 maart 2010 23:18 schreef Suusielove het volgende:
Op wat voor jongens vallen jullie?
Ik heb wel knuffelskills... maar dan weer geen lachkuiltjes...quote:Op maandag 22 maart 2010 23:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 maart 2010 23:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Op jongens zonder snikkel en met tieten en 2 X-chromosomen!
Ik val niet op ze, ik doe meisjes geen pijnquote:Op maandag 22 maart 2010 23:19 schreef Suusielove het volgende:
Op wat voor meisjes vallen jullie dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soms.quote:Op maandag 22 maart 2010 23:14 schreef suikertaartje het volgende:
Kan jij ook meer dan afkortingen posten
quote:Op maandag 22 maart 2010 23:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik val niet op ze, ik doe meisjes geen pijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon ik voeg het me zo af
ben je zo'n knuffelaar dan?quote:Op maandag 22 maart 2010 23:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |