In ESF past allesquote:Op maandag 22 maart 2010 23:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar het ging over American Idol en dat past beter in XFA!
15 mei!quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 23:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh ja, haat liefde verhoudingen. Geweldig.
Die eindigen vaak wild op het aanrecht of op een toilet ergens.
quote:Simon Cowell confesses 'he fancies Paula Abdul'
Simon Cowell has confessed he fancies fellow 'American Idol' judge Paula Abdul - but wouldn't sleep with her because of the awkward morning after. The acid-tongued star - who is dating model Terri Seymour - openly admits he hated Paula at first, but claims there is now sexual chemistry between the two of them. He revealed: "I hated her to start with. Then she got to trust me. I look after her. We do fancy each other." But Simon says he would never cross the boundaries of their professional relationship because he wouldn't want to talk to Paula the next day.
Ja precies!quote:Op maandag 22 maart 2010 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee niks te kick richting XFA
Want dit gaat over tongen die wel of niet stiekem over en weer zijn gegaan en dat kan bést hier.
Dus.
Pfffff.
No you don'tquote:Op maandag 22 maart 2010 23:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zou kunnen leven met een awkward morning after.
Beestachtig verlangen.quote:Op maandag 22 maart 2010 23:19 schreef Greys het volgende:
Zeg, Cat en JJH?
Kan ik nou die bruidmeisjesjurk al eens gaan passen?
Want het mag ff duren met jullie zeg
Maar zij is degene die de knuppel heeft, en het zou een beetje maf zijn om voor je eigen deur te gaan staan met dit ding.quote:Op maandag 22 maart 2010 23:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Bij jou staat er iemand met een knuppel voor de deur. JJH zal dus via het raampje moeten.
één, twee of drie keer?quote:Op maandag 22 maart 2010 23:21 schreef Ingetje79 het volgende:
KLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR!
Ruim je het zelf op?quote:Op maandag 22 maart 2010 23:21 schreef Ingetje79 het volgende:
KLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR!
Cat en JJH gaan trouwen.quote:
Jij mag je jurkje rustig gaan passen hoor.quote:Op maandag 22 maart 2010 23:19 schreef Greys het volgende:
Zeg, Cat en JJH?
Kan ik nou die bruidmeisjesjurk al eens gaan passen?
Want het mag ff duren met jullie zeg
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op maandag 22 maart 2010 23:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Bij jou staat er iemand met een knuppel voor de deur. JJH zal dus via het raampje moeten.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |