quote:Snijd de brickdeeg in rechthoekjes van 6x 10cm
Snijd de kaas in rechthoekjes van 4x 5cm.
Smeer de blaadjes brickdeeg in met de eidooiers en schik de kaas erop. Rol het deeg op tot staafjes. Doe de staafjes in een frituurpan en bak op 180°C 1-2min.
Bestrooi de staafjes met een vleugje selderijzout en serveer bij het aperitief.
Ik ga niet voor 1 potje zout een bestelling bij een webshop plaatsenquote:Op maandag 22 maart 2010 22:12 schreef Metalfrost het volgende:
http://webshop.degroenehof.nl/12-kruiden/145/selderijzout.html
Het tweede resultaat op Google.
Dankjewel Metalfrost
Dan doe je er meer.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:13 schreef DirtyLittlePrincess het volgende:
[..]
Ik ga niet voor 1 potje zout een bestelling bij een webshop plaatsen. Maar dank je!
Op www.gekruid.be krijg je meer zout voor minder geld maar dan ben ik voor 2 potjes nog steeds meer geld kwijt aan verzendkosten dan aan dat hele zout!quote:
Waarom een topic posten als je het antwoord al weet?quote:Op maandag 22 maart 2010 22:16 schreef DirtyLittlePrincess het volgende:
[..]
Op www.gekruid.be krijg je meer zout voor minder geld maar dan ben ik voor 2 potjes nog steeds meer geld kwijt aan verzendkosten dan aan dat hele zout!![]()
Nou ja, ik kan eens wild doen natuurlijk..
Ook een plan. Waar koop ik selderijzaad? Webshop zeker?quote:Op maandag 22 maart 2010 22:16 schreef Trusten het volgende:
Zelf maken. Neem per afgestreken eetlepel (zee)zout 1 volle theelepel selderijzaad.Maal het (zee) zout en selderijzaad fijn met behulp van een vijzel of keukenmachine
Zou trouwens geen selderijzaad gebruiken dat bedoeld is voor zaaigoed, dat is vaak behandeld met allerlei chemie.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:16 schreef Trusten het volgende:
Zelf maken. Neem per afgestreken eetlepel (zee)zout 1 volle theelepel selderijzaad.Maal het (zee) zout en selderijzaad fijn met behulp van een vijzel of keukenmachine
Omdat ik voor zulke kleine bedragen niet aan webshops denk wegens de verzendkosten. Boven de 50 euro ga ik pas op internet meestal. Ik heb natuurlijk wel op webshops gekeken om te zien wat dit mij in de winkel ongeveer zou kosten.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:17 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Waarom een topic posten als je het antwoord al weet?
Probeer eens een dille en kamille achtige winkelquote:Op maandag 22 maart 2010 22:18 schreef DirtyLittlePrincess het volgende:
[..]
Ook een plan. Waar koop ik selderijzaad? Webshop zeker?
Wat moet ik met 5 kg selderijzaad? Dat krijg ik in mijn hele leven nog niet op.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:32 schreef Metalfrost het volgende:
http://www.schobbers.nl/
zadengroothandel lijkt het
geen idee wat de minimale afname is, maar je moet wel aan 5kg+ denken
(selderijzaad)
Webshop beginnen.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:43 schreef DirtyLittlePrincess het volgende:
[..]
Wat moet ik met 5 kg selderijzaad? Dat krijg ik in mijn hele leven nog niet op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |