Tja ik weet niet... het heeft allebei wel iets. Alleen vind ik terrasjes in Rotterdam meer geschikt voor het tijdstip waarop de schemering invalt. Prachtige skyline tegen de ondergaande zon. Ook bij die terrasjes achter Hotel New York bijvoorbeeld. Of vanaf het City Beach.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:52 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het is te open en te nieuw![]()
Maar vast wel chill hoor
Bij Hotel New York is het wel vet ja, dan heeft Rotterdam echt allurequote:Op maandag 22 maart 2010 21:59 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Tja ik weet niet... het heeft allebei wel iets. Alleen vind ik terrasjes in Rotterdam meer geschikt voor het tijdstip waarop de schemering invalt. Prachtige skyline tegen de ondergaande zon. Ook bij die terrasjes achter Hotel New York bijvoorbeeld. Of vanaf het City Beach.
Je moet maar eens googelen; ze schijnt een duivelaanbidster te zijn, net als Lady Gaga en de Rockefellersquote:Op maandag 22 maart 2010 21:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik zie de link tussen Rihanna en de illuminatie niet meteen, maar het klinkt wel erg interessant.
Waarom kom ik nou geen Marokkaanse meiden tegen die een beetje op jou lijken qua verstand?quote:Op maandag 22 maart 2010 22:01 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Je moet maar eens googelen; ze schijnt een duivelaanbidster te zijn, net als Lady Gaga en de Rockefellers
Nu welquote:
Ik kan je er zo 10 aanwijzen in mijn collegejaar die jou aansprekenquote:Op maandag 22 maart 2010 22:03 schreef Montelly het volgende:
[..]
Waarom kom ik nou geen Marokkaanse meiden tegen die een beetje op jou lijken qua verstand?![]()
Altijd overdreven hoog HiHi-HaHA gehalte in stad en openbaar vervoer...en inhoudelijk 0,0
Mwah, heb liever Lady Gaga dan Rihannaquote:Op maandag 22 maart 2010 22:03 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Nu welSinds dat hele beating up gebeuren lijkt ze wel op een duivelaanbidster eigenlijk
![]()
Whatever, haar muziek blijft catchy
volgens mij zijn de illuminati helemaal geen duivelaanbidders.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:01 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Je moet maar eens googelen; ze schijnt een duivelaanbidster te zijn, net als Lady Gaga en de Rockefellers
Gewoon goed zoeken, dan vind je haar welquote:Op maandag 22 maart 2010 22:03 schreef Montelly het volgende:
[..]
Waarom kom ik nou geen Marokkaanse meiden tegen die een beetje op jou lijken qua verstand?![]()
Altijd overdreven hoog HiHi-HaHA gehalte in stad en openbaar vervoer...en inhoudelijk 0,0
het is een bvquote:Op maandag 22 maart 2010 22:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
volgens mij zijn de illuminati helemaal geen duivelaanbidders.
Ik weet er ook niet veel vanaf. Der is wel een link tussen dat hele gedoe met Rihanna, Illuminatie en duivelaanbidding. Maar ik had het gewoon over Rihanna zelf.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
volgens mij zijn de illuminati helemaal geen duivelaanbidders.
GaGa is engquote:Op maandag 22 maart 2010 22:04 schreef Rookert het volgende:
[..]
Mwah, heb liever Lady Gaga dan Rihanna
Illuminati, grs, illumunati. Illuminatie is iets anders.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:08 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik weet er ook niet veel vanaf. Der is wel een link tussen dat hele gedoe met Rihanna, Illuminatie en duivelaanbidding. Maar ik had het gewoon over Rihanna zelf.
http://www.godlikeproductions.com/forum1/message877802/pg1
Als je ooit tijd hebt
Was een joke..quote:
Ninja-edit, ik lees net dat nieuwste boek over onze vriend Langdon, moest er meteen aan denken toen jullie over de illuminati begonnenquote:Op maandag 22 maart 2010 22:10 schreef Montelly het volgende:
[..]
Was een joke..
illuminatie is eigenlijk best een interessant onderwerp op zich, mits je er voor open staat.
Robert Langdon![]()
Heb ik iets verkeerds getypt dan?quote:Op maandag 22 maart 2010 22:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Illuminati, grs, illumunati. Illuminatie is iets anders.
Ik heb nog nooit een USB-stick laten liggen in een autoquote:Op maandag 22 maart 2010 22:15 schreef IHVK het volgende:
Trouwens volgens mij he. Al die zogenaamde 'Marokkaanse chicks'.
Dat zijn gewoon AIVD infiltranten, om te kijken of men zich hier wel gedraagt!
(Net als Wik en Rookert bijvoorbeeld, maar ze hebben bij de AIVD besloten dat chicks iets beter werken)
Leuk hoe je marokkaanse chicks tussen aanhalingstekens zet, alsof ze niet bestaan. Wel een gemene burn dat.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:15 schreef IHVK het volgende:
Trouwens volgens mij he. Al die zogenaamde 'Marokkaanse chicks'.
Dat zijn gewoon AIVD infiltranten, om te kijken of men zich hier wel gedraagt!
(Net als Wik en Rookert bijvoorbeeld, maar ze hebben bij de AIVD besloten dat chicks iets beter werken)
quote:Op maandag 22 maart 2010 22:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Leuk hoe je marokkaanse chicks tussen aanhalingstekens zet, alsof ze niet bestaan. Wel een gemene burn dat.
Hans Zimmerquote:Op maandag 22 maart 2010 22:16 schreef G.R.S. het volgende:
De muziek vond ik wel prachtig! Hans Zimmer
De post faalt, interpretatie nooitquote:Op maandag 22 maart 2010 22:17 schreef IHVK het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Wat een faal interpretatie van mijn post.
Had ik gelijk of niet?quote:Op maandag 22 maart 2010 22:17 schreef IHVK het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Wat een faal interpretatie van mijn post.
quote:Op maandag 22 maart 2010 22:18 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hans Zimmer![]()
Bijna mijn favoriete artiest op last.fm
Nein.quote:
Oja, die deed hij natuurlijk ookquote:
Pirates of the Caribbean soundtracks blijven goed!quote:Op maandag 22 maart 2010 22:24 schreef Rookert het volgende:
[..]
Oja, die deed hij natuurlijk ookIk had echt zo'n "
" moment toen ik zag dat hij dat had gedaan
![]()
Ik vind de drie Pirates of the Caribbean soundtracks wel het meeste relaxt, You're So Cool van True Romance is mijn sms-ringtone
Jaquote:Op maandag 22 maart 2010 22:28 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Pirates of the Caribbean soundtracks blijven goed!
You're so cool klinkt keischattig![]()
Black Hawk Down - Leave no man behind. Ook een prachtig nr
Eensch.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:29 schreef TheMagnificent het volgende:
Dit blijft toch wel Hans Zimmer's mooiste nummer:
Ben je weer op jacht?quote:Op maandag 22 maart 2010 22:30 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dude, wie zijn dit?quote:Op maandag 22 maart 2010 22:30 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prachtig nr!quote:Op maandag 22 maart 2010 22:29 schreef TheMagnificent het volgende:
Dit blijft toch wel Hans Zimmer's mooiste nummer:
mijn harem jungeequote:
That's the spirit!quote:Op maandag 22 maart 2010 22:44 schreef Ayca het volgende:
Morgen eerste 3 uur vrijmaar ik denk dat ik helemaal maar niet ga
![]()
Je had al 2 weken geleden begonnen moeten zijn met leren.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:49 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hmmm of 4 lesuurtjes niks doen, of voorbereiden op 2 proefwerken???
Precies, wat denken ze wel niet?!quote:Op maandag 22 maart 2010 22:49 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hmmm of 4 lesuurtjes niks doen, of voorbereiden op 2 proefwerken???
Toen was ik bezig met Fok!quote:Op maandag 22 maart 2010 22:51 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je had al 2 weken geleden begonnen moeten zijn met leren.
Apart nr, wel leukquote:
Ja, ik ga nu dus pasquote:Op maandag 22 maart 2010 22:55 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Apart nr, wel leuk![]()
Slaap lekker Rookert
Idd apart, maar het maakt er niet minder om!quote:Op maandag 22 maart 2010 22:55 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Apart nr, wel leuk![]()
Slaap lekker Rookert
Toen was je 13quote:
Klopt, maar was echt fucking chille zomer met mooi weer en gewoon van alles, zomer hoort bij dit nummerquote:
Ik vond het wel een lekker nummerquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:12 schreef Rookert het volgende:
[..]
Klopt, maar was echt fucking chille zomer met mooi weer en gewoon van alles, zomer hoort bij dit nummer![]()
Wat is jouw zomernummer dan, Dragostea din Tei?
Wat danst hij leuk zeg!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:21 schreef Rookert het volgende:
[..]
Deuntje is best ok, maar het is geen zomernummer voor mij
Van dezelfde gast:
Fucking grappig
Zij is gewoon jonger dan ikquote:
Huhquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:03 schreef Montelly het volgende:
Wat kansloos![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)gaan_in_marokko.html
Die reacties iddquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:03 schreef Montelly het volgende:
Wat kansloos![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)gaan_in_marokko.html
Ja en loon ook. Maar komt wel goed..quote:
Amienquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat je Inshallah heelhuids weer terug mag komen!
Belazerd door een automaat? Je weet dat er een knopje opzit waarmee je je geld of wisselgeld meteen weer terugkrijgt hequote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:01 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja en loon ook. Maar komt wel goed..![]()
Gewoon ook geen eten meer kopen..ik heb deze week zeker 70 euro aan eten en drinken uitgegeven![]()
En ik ben fucking vaak gewoon belazerd door die rotautomaten op school..2 keer in t M-gebouw en 2 keer in t C-gebouw..echt ZIELIG
Ja, dat weet ik ! Ik gooide er 2 euro in..en toen deed die gewoon niks..quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Belazerd door een automaat? Je weet dat er een knopje opzit waarmee je je geld of wisselgeld meteen weer terugkrijgt he?
alhoewel die kutdingen mij soms wel het verkeerde ding geven, met name de cola-automaten hebben daar last van.
Kocht je dan iets voor 25 cent?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:04 schreef Ayca het volgende:
Ik ben wel eens 1,75 vergeten in een automaatik ben er nog niet overheen
Whehe. Zo is er ook een koffieautomaat in het M-gebouw waar al een half jaar geen suiker meer inzit, en toch vergeet ik het elke keer weer en moet ik mijn koffie weggooien omdat het gewoon niet te zuipen isquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:07 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik ! Ik gooide er 2 euro in..en toen deed die gewoon niks..![]()
Of ik wil drinken kopen van 2 euro..krijg ik fucking sprite van 1,35..dat is me 2 keer gebeurd deze week
Gierigaardquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:04 schreef Ayca het volgende:
Ik ben wel eens 1,75 vergeten in een automaatik ben er nog niet overheen
Holy shit heyquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:01 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja en loon ook. Maar komt wel goed..![]()
Gewoon ook geen eten meer kopen..ik heb deze week zeker 70 euro aan eten en drinken uitgegeven![]()
En ik ben fucking vaak gewoon belazerd door die rotautomaten op school..2 keer in t M-gebouw en 2 keer in t C-gebouw..echt ZIELIG
Ja, de chocomelk bij ons op school kostte 25 cent, dit jaar 30 cent! de afzetters!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:08 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Kocht je dan iets voor 25 cent?
Koffie met alleen melk is prima te doenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Whehe. Zo is er ook een koffieautomaat in het M-gebouw waar al een half jaar geen suiker meer inzit, en toch vergeet ik het elke keer weer en moet ik mijn koffie weggooien omdat het gewoon niet te zuipen is.
Ik lust nu trouwens ook koffie..cappuccino met 3 suikerklontjes is precies goedquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Whehe. Zo is er ook een koffieautomaat in het M-gebouw waar al een half jaar geen suiker meer inzit, en toch vergeet ik het elke keer weer en moet ik mijn koffie weggooien omdat het gewoon niet te zuipen is.
je moet cappuccino van die Douwe Egberts-zaken kopen, of diegene in het L-gebouw. Oei, die zijn lekkerquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:11 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik lust nu trouwens ook koffie..cappuccino met 3 suikerklontjes is precies goed
Ja..een week lang niks mee naar school eten qua eten en drinken en drinken is al gauw 2 euro..quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:09 schreef Rookert het volgende:
[..]
Holy shit hey_!
En voor 2 euro ga ik echt wel even zeiken bij iets wat lijkt op een conciërge hoor, beuken kunnen ze tegenwoordig allemaal niet meer hebben (plus het is aso)
Dat is geen koffie meer, maar suiker met een smaakjequote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:11 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik lust nu trouwens ook koffie..cappuccino met 3 suikerklontjes is precies goed
Goedkoopquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:09 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja, de chocomelk bij ons op school kostte 25 cent, dit jaar 30 cent! de afzetters!
14 euro per dag aan eten en drinken? Je moet eens met 3 euro naar de supermarkt gaan en kijken wat je daar allemaal wel niet van kan kopen johquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:13 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja..een week lang niks mee naar school eten qua eten en drinken en drinken is al gauw 2 euro..![]()
En die tonijnbroodjes zijn daar echt te lekker
Thee uit de automaat moet je niet doen, koffie is bij ons 40 centquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:14 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Goedkoop![]()
Thee is bij ons al 60 cent..
Ja, ik moet nog van alles uitproberen, ben een beginner hehequote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
je moet cappuccino van die Douwe Egberts-zaken kopen, of diegene in het L-gebouw. Oei, die zijn lekker.
en je weet dat cappuccino geen echte koffie is, hè?![]()
Ja maar als ik naar de supermarkt wil..dan moet ik bij beurs helemaal uitstappen..met mn zware tas en dan moet ik helemaal naar de AH lopenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:14 schreef Rookert het volgende:
[..]
14 euro per dag aan eten en drinken? Je moet eens met 3 euro naar de supermarkt gaan en kijken wat je daar allemaal wel niet van kan kopen johJe hebt een gat in je hand
Die boeken kan je wel thuis laten als je er toch niks mee doet op de uniquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:15 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja maar als ik naar de supermarkt wil..dan moet ik bij beurs helemaal uitstappen..met mn zware tas en dan moet ik helemaal naar de AH lopen
Vanaf maandag inshAllah ja..nieuwe kansenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:16 schreef Rookert het volgende:
[..]
Die boeken kan je wel thuis laten als je er toch niks mee doet op de uni
Of tegenwoordig wel?
Dat wel ja, en het is ook nog wel te zuipenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:14 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Goedkoop![]()
Thee is bij ons al 60 cent..
ahh fijnnquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:15 schreef wikwakka2 het volgende:
Ben ik even blij dat ik 10 minuten van de uni af woon, ik eet eigenlijk altijd thuis.
Dat zei je in november ookquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:17 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Vanaf maandag inshAllah ja..nieuwe kansen
Ga dan naar die naast Blaak/oostplein. Veel dichter bij het metrostation.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:15 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja maar als ik naar de supermarkt wil..dan moet ik bij beurs helemaal uitstappen..met mn zware tas en dan moet ik helemaal naar de AH lopen
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:19 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat zei je in november ookVolgens mij mag Allah je niet zo
Oh? Ik stap daar echt noooooit uit..quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ga dan naar die naast Blaak/oostplein. Veel dichter bij het metrostation.
Nee, vond ik toch net iets te ver wegquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:18 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
ahh fijnn![]()
Sport jij aan de Uni?
Ja, bij ons is het ook heel goedkoop..quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:19 schreef Rookert het volgende:
Sporten bij de Uni is vet goedkoop, bij ons 120 euro voor 1 jaar
Stadsdriehoek is een mooi stukje Rotterdam hoor. Mijn stukje Rotterdam.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:20 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Oh? Ik stap daar echt noooooit uit..
Mwah... 120 + 75 (?) euro per jaar? Vind ik nog wel tegenvallen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:22 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja, bij ons is het ook heel goedkoop..en wat kan je dan bij jullie allemaal doen?
Iig fitness, verder vechtsporten, tennis, basketbal, volleybal en dat soort dingen, zal je wel extra voor moeten dokkenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:22 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja, bij ons is het ook heel goedkoop..en wat kan je dan bij jullie allemaal doen?
Ja, ik denk niet dat ik in juni zin heb in mijn tentamenweek en mogelijke herkansingquote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:27 schreef TheMagnificent het volgende:
Da's ook altijd irritant met de tentamens aan het eind van het collegejaar; heelijk zomerweer, maar een hoop tentamens waarvoor geleerd moet worden. Ik zie er nu alweer tegenop.
Je bedoelt dat je die herkansing in een keer haaltquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:34 schreef G.R.S. het volgende:
Einde van het schooljaar heb ik juist geen tentamens! Alleen 1 herkansing, maar ik ga ervan uit dat ik die tentamen gewoon in 1 keer haal.
Nee, ik bedoelde de tentamen. De herkansing ervan wordt in de zomer gehoudenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je die herkansing in een keer haalt?
Ik heb ook één herkansing. Had gehoopt op een lange zomer.
Dan moet je wel vlug nog even 'het tentamen' goed leren schrijvenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:42 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde de tentamen. De herkansing ervan wordt in de zomer gehouden![]()
Sheize, ik schaam me doodquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan moet je wel vlug nog even 'het tentamen' goed leren schrijven.
Je wordt volwassen? Gefeliciteerd, hier in Egypte ben je al jarigquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:49 schreef G.R.S. het volgende:
Ik vergeet het nooit meer![]()
Zo, over 1 uur en 11 minuten mag ik mijn tienerjaren vaarwel zeggen
Haha, ik word volwassen jaquote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je wordt volwassen? Gefeliciteerd, hier in Egypte ben je al jarig.
18 is een mooie leeftijd, of word je 20?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:14 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Haha, ik word volwassen ja![]()
Thanks iedereeeen
@IHVK: vertel mij wat![]()
Ik word 20quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
18 is een mooie leeftijd, of word je 20?
Autorijden, zelfstandig zijn...
quote:
Ik leef met je mee!quote:Op maandag 29 maart 2010 17:03 schreef wikwakka2 het volgende:
Voor morgen 5 hoofdstukken accounting lezen
Ga dan lezen ipv zeuren dat het zo veel is!quote:Op maandag 29 maart 2010 17:03 schreef wikwakka2 het volgende:
Voor morgen 5 hoofdstukken accounting lezen
Ja wel lekker. Morgen met school naar Engelandquote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 17:05 schreef o.us het volgende:
[..]
Ja wel lekker. Morgen met school naar Engeland
En met jou? En de rest hier?
Nee, ik weiger het vandaag te lezen. Ik wil uitrustenquote:Op maandag 29 maart 2010 17:04 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ga dan lezen ipv zeuren dat het zo veel is!
Een beetje chillen, eten enzo. Niet zo heel bijzonder, dat doe ik dagelijks al maar tochquote:Op maandag 29 maart 2010 17:11 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Oh leeeeeeeeuk. Wat ga je daar allemaal doehoeeeeeen?
quote:Op maandag 29 maart 2010 17:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, ik weiger het vandaag te lezen. Ik wil uitrusten.
MBOquote:Op maandag 29 maart 2010 17:14 schreef o.us het volgende:
[..]
Een beetje chillen, eten enzo. Niet zo heel bijzonder, dat doe ik dagelijks al maar toch
Ik heb het boek pas vandaag gekocht, dus ik weet het nietquote:
Op de uni zijn genoeg kansen om leuke reisjes te makenquote:Op maandag 29 maart 2010 17:21 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
MBO![]()
Wij moesten altijd stomme dingen doen op schoolreisjes
Misschien vind je het wel heel leuk en blijk je er heel goed in te zijnquote:Op maandag 29 maart 2010 17:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb het boek pas vandaag gekocht, dus ik weet het niet.
[..]
Op de uni zijn genoeg kansen om leuke reisjes te maken.
Zoals?quote:Op maandag 29 maart 2010 17:21 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
MBO![]()
Wij moesten altijd stomme dingen doen op schoolreisjes
stil nouuuuuuuuu. Ik wil zielig doenquote:Op maandag 29 maart 2010 17:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb het boek pas vandaag gekocht, dus ik weet het niet.
[..]
Op de uni zijn genoeg kansen om leuke reisjes te maken.
quote:Op maandag 29 maart 2010 17:27 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
stil nouuuuuuuuu. Ik wil zielig doen
jawel, database schrijven in PHP,MYSQL is nog saaier.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:04 schreef wikwakka2 het volgende:
Saaier dan accounting kan het toch niet worden?
Gelukkig studeer ik geen ICT.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:30 schreef Montelly het volgende:
[..]
jawel, database schrijven in PHP,MYSQL is nog saaier.
Ik studeer ook geen ICTquote:
alles? butterfly effect?quote:Op maandag 29 maart 2010 19:30 schreef Rookert het volgende:
"Denk maar na over hoeveel dingen indirect de dood tot gevolg kunnen hebben, tot volgende week."
Aldus mijn docent Strafrecht
Ik dacht dat jij alleen les kreeg in het Nederlands? Je doet een Nederlandse studie, weet je nogquote:Op maandag 29 maart 2010 21:15 schreef IHVK het volgende:
Mijn droge Britse embriologie leraar:
And now I want you all to draw a vagina. No really. Guys, you have to learn this sometime..
2.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:19 schreef IHVK het volgende:
Hoeveel hoofdstukken heb je al gelezen wik?
Blijkbaar niet. Maar hij is tof voorlopig.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij alleen les kreeg in het Nederlands? Je doet een Nederlandse studie, weet je nog?
De tekst klinkt als een slechte rap.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:23 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.nrc.nl/binnenl(...)en_pro-hoofddoeklied
„Is ze slim of is ze dom/ dat kun je toch niet meten/ Met een stukje stof/ dat is iets wat ze niet weten/ Of niet willen zien/ dat is het wel misschien/ om slim te kunnen zijn/ hoef je geen echt geen Kimberly te heten.”
quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:48 schreef Rookert het volgende:
Sneu dat mensen zich geroepen om dit te moeten schrijven![]()
En het klinkt idd als slechte Nederrap
Het is wat lang voor een limerick.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De tekst klinkt als een slechte rap.
Krijg?quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:56 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Dat mag niet..en als je zo doorgaat dan krijg ik wel een kut humeur ja..
/carequote:Op woensdag 31 maart 2010 22:23 schreef Rookert het volgende:
[..]
Gast, jij laat mensen nooit meer foto's posten
quote:
quote:
quote:
Ik weet dat je nu smalend lachend met een grijns achter je computertje zit, maar een beetje tact zou je sieren knulquote:
Ik geloof het niet.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:29 schreef Tandaozhi het volgende:
Zitten er hier mensen van Marokkaanse komaf op de UvT?
Idd met een bigsmile! tact zijn op fok!quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:31 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik weet dat je nu smalend lachend met een grijns achter je computertje zit, maar een beetje tact zou je sieren knul
Je snapt toch ook dat je in bepaalde subfora niet mag baggeren en dat ze daar ONZ en KLB voor hebben?quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:32 schreef Montelly het volgende:
[..]
Idd met een bigsmile! tact zijn op fok!Besef je wel wat je zegt, dit is nog meer /care dan daarnet.
Ik vind het een leuk meisje, maar doe nou niet zo achterlijk door te doen alsof je serieus geinteresseerd bent in wat ik te zeggen heb..quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:34 schreef Montelly het volgende:
Hey maar Bilmi wat vind je van Ayca dan...
Ik vind ONZ en KLB niet Ayca waardig. En tevens dat was een bevestigende vraag naar Ayca. Dat jullie kindertjes nu gelijk "ooooh dat mag nieeeet' gaan lopen blèren kan ik niks aan doen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:36 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je snapt toch ook dat je in bepaalde subfora niet mag baggeren en dat ze daar ONZ en KLB voor hebben?Jij zou het ook waarderen als er serieus in je boete/inkomsten topic in GC wordt gereageerd en als je dat begrijpt en waardeert snap je ook waarom je nu het tact van een theelepeltje hebt
Ik vind haar ook leukquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik vind het een leuk meisje, maar doe nou niet zo achterlijk door te doen alsof je serieus geinteresseerd bent in wat ik te zeggen heb..
Wat voor bevestigende vraag... er zat toch iets achter.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:42 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik vind ONZ en KLB niet Ayca waardig. En tevens dat was een bevestigende vraag naar Ayca. Dat jullie kindertjes nu gelijk "ooooh dat mag nieeeet' gaan lopen blèren kan ik niks aan doen.
En nog iets...het zal met echt niet verrotten wat mensen hier van mij vinden lol...
Stoer verhaalquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:42 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik vind ONZ en KLB niet Ayca waardig. En tevens dat was een bevestigende vraag naar Ayca. Dat jullie kindertjes nu gelijk "ooooh dat mag nieeeet' gaan lopen blèren kan ik niks aan doen.
En nog iets...het zal met echt niet verrotten wat mensen hier van mij vinden lol...
quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wat voor bevestigende vraag... er zat toch iets achter.
Dat kan jou toch niets schelen...quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:44 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wat zat er achter dan volgens jou?
Dat klopt ook..maar ik ben benieuwd wat er bij jou overkwam.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat kan jou toch niets schelen...
Ik had het als rookert neer moeten zettenquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:46 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je smileys deden toch anders vermoeden.
FFS!!quote:
Aah, het kan je soms dus wel iets schelen wat anderen hier over je denken.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:46 schreef Montelly het volgende:
[..]
Dat klopt ook..maar ik ben benieuwd wat er bij jou overkwam.
ga hier verder over pmen...quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:49 schreef Montelly het volgende:
Ik zal het nog simpeler uitleggen...
Miranda Kerr is![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ayca isecht niet hoor...sorry rookert
[ afbeelding ]
Ik vertrek morgen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
Vertel eens iets leuks.
HAHAHAAHAHquote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:51 schreef Montelly het volgende:
[..]
HAHAHAAHAHgaat ze nog lachen. Ik ben tenminste eerlijk.
![]()
Jij ben nog slechter dan mij, A denken maar B zeggen.quote:
Slechter dan jij word ik nooit, inshaAllah. Je denkt te denken dat je weet wat ik denk, maar dat denk je niet.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:52 schreef Montelly het volgende:
[..]
Jij ben nog slechter dan mij, A denken maar B zeggen.
Tactvol
quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:53 schreef Sjaakz het volgende:
[..]Ik ga de rest van het jaar vakantie vieren in Indonesië
Cool.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:53 schreef Sjaakz het volgende:
[..]Ik ga de rest van het jaar vakantie vieren in Indonesië
Ik vind Miranda Kerr te skinnyquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:49 schreef Montelly het volgende:
Ik zal het nog simpeler uitleggen...
Miranda Kerr is![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ayca isecht niet hoor...sorry rookert
[ afbeelding ]
Je denkt te denken dat je weet wat ik denk, maar dat denk IK niet....quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Slechter dan jij word ik nooit, inshaAllah. Je denkt te denken dat je weet wat ik denk, maar dat denk je niet.
In januari was ik er twee weken, om mijn vriendin uit te zwaaien. Die studeert daar dit jaar. Maar het is daar toch een stuk leuker dan hier alleen.quote:
Je citeert een Kinderen voor Kinderen liedje, zoek maar eens op Ruzie op Youtubequote:Op woensdag 31 maart 2010 22:56 schreef Montelly het volgende:
[..]
Je denkt te denken dat je weet wat ik denk, maar dat denk IK niet....
dankjewel hoor.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:56 schreef Montelly het volgende:
[..]
Je denkt te denken dat je weet wat ik denk, maar dat denk IK niet....
Ik vond je reactie alleen overdreven triest toen zij haar pic poste. Ook al had je alle goede bedoelingen van de wereld. Een waarom moet je gelijk een persoonlijke issue van maken met mij. Kom op zeg...quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:55 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik vind Miranda Kerr te skinny
Het gaat er niet om dat ik om Ayça moet kwijlen ofzo, maar gewoon dat je een beetje tact hebt gozer
En verleid me niet tot internetdiscussies, ik voel me triest
Klopt het dat veel mensen daar schoonmakers hebben (of is dat alleen in bepaalde delen) ? Is je vriendin Indonesisch?quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:57 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
In januari was ik er twee weken, om mijn vriendin uit te zwaaien. Die studeert daar dit jaar. Maar het is daar toch een stuk leuker dan hier alleen.
no shit sherlock...quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:57 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je citeert een Kinderen voor Kinderen liedje, zoek maar eens op Ruzie op Youtube
Ja, je hebt veel inwonende huishoudsters/klusjesmannen. Als je bijvoorbeeld een appartement gaat huren zit daar ook vaak een klein kamertje voor de hulp bij.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Klopt het dat veel mensen daar schoonmakers hebben (of is dat alleen in bepaalde delen) ?
Half.quote:Is je vriendin Indonesisch?
Hey sjaakz hoest met je motor?quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:59 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ja, je hebt veel inwonende huishoudsters/klusjesmannen. Als je bijvoorbeeld een appartement gaat huren zit daar ook vaak een klein kamertje voor de hulp bij.
[..]
Half.
Dat heb je wel eens gezegd ja. Ik was het er niet mee eens.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
Je vriendin heeft een te bekend gezicht op die eerste foto.
Dat kwam omdat ik haar er om had gevraagd, omdat ik niet graag mensen op MSN heb waarvan ik het gezicht niet heb gezien, daarom zei ik dus dat er beeld was.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:57 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik vond je reactie alleen overdreven triest toen zij haar pic poste. Ook al had je alle goede bedoelingen van de wereld. Een waarom moet je gelijk een persoonlijke issue van maken met mij. Kom op zeg...
Ow..dacht dat je een motor had.quote:
Eens...af en toe olie op het vuur is niet erg...quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:03 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat kwam omdat ik haar er om had gevraagd, omdat ik niet graag mensen op MSN heb waarvan ik het gezicht niet heb gezien, daarom zei ik dus dat er beeld was.
En verder weet ik dat je het leuk vindt om te provoceren, maar ik vond dit dus tactloos en daarom niet chill, dat kan een slimme jongen als jij wel inschatten toch?
Geen van beide.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:04 schreef TheMagnificent het volgende:
Sjaakz, ben je echt die rapper of doe je alsof?
ik doe het ook weleens, maar beetje tact dusquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:05 schreef Montelly het volgende:
[..]
Eens...af en toe olie op het vuur is niet erg...
EDIT: ik wil je wel graag in mijn MSNen kom niet met een slappe oneliner
hou je vastquote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:10 schreef Rookert het volgende:
Weet niet, misschien wil Montelly gaan cammen ofzo
Ben mijn fok-msn pass kwijtquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
wat voor spannende dingen gaan er gebeuren?
als jij ook even bijkomt..quote:
Ik snap dat je niet vaak mensen hoeft toe te voegenquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:11 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ben mijn fok-msn pass kwijtuno momento
quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:12 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik snap dat je niet vaak mensen hoeft toe te voegen
kom nou maar...met rookert ben je veilig als watquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
nee, jongens onder elkaar enzo..
ja fokkers hequote:Op woensdag 31 maart 2010 23:12 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik snap dat je niet vaak mensen hoeft toe te voegen
kan je hem niet aan?quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:15 schreef Montelly het volgende:
[..]
kom nou maar...met rookert ben je veilig als wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |