Tja ik weet niet... het heeft allebei wel iets. Alleen vind ik terrasjes in Rotterdam meer geschikt voor het tijdstip waarop de schemering invalt. Prachtige skyline tegen de ondergaande zon. Ook bij die terrasjes achter Hotel New York bijvoorbeeld. Of vanaf het City Beach.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:52 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het is te open en te nieuw![]()
Maar vast wel chill hoor
Bij Hotel New York is het wel vet ja, dan heeft Rotterdam echt allurequote:Op maandag 22 maart 2010 21:59 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Tja ik weet niet... het heeft allebei wel iets. Alleen vind ik terrasjes in Rotterdam meer geschikt voor het tijdstip waarop de schemering invalt. Prachtige skyline tegen de ondergaande zon. Ook bij die terrasjes achter Hotel New York bijvoorbeeld. Of vanaf het City Beach.
Je moet maar eens googelen; ze schijnt een duivelaanbidster te zijn, net als Lady Gaga en de Rockefellersquote:Op maandag 22 maart 2010 21:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik zie de link tussen Rihanna en de illuminatie niet meteen, maar het klinkt wel erg interessant.
Waarom kom ik nou geen Marokkaanse meiden tegen die een beetje op jou lijken qua verstand?quote:Op maandag 22 maart 2010 22:01 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Je moet maar eens googelen; ze schijnt een duivelaanbidster te zijn, net als Lady Gaga en de Rockefellers
Nu welquote:
Ik kan je er zo 10 aanwijzen in mijn collegejaar die jou aansprekenquote:Op maandag 22 maart 2010 22:03 schreef Montelly het volgende:
[..]
Waarom kom ik nou geen Marokkaanse meiden tegen die een beetje op jou lijken qua verstand?![]()
Altijd overdreven hoog HiHi-HaHA gehalte in stad en openbaar vervoer...en inhoudelijk 0,0
Mwah, heb liever Lady Gaga dan Rihannaquote:Op maandag 22 maart 2010 22:03 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Nu welSinds dat hele beating up gebeuren lijkt ze wel op een duivelaanbidster eigenlijk
![]()
Whatever, haar muziek blijft catchy
volgens mij zijn de illuminati helemaal geen duivelaanbidders.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:01 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Je moet maar eens googelen; ze schijnt een duivelaanbidster te zijn, net als Lady Gaga en de Rockefellers
Gewoon goed zoeken, dan vind je haar welquote:Op maandag 22 maart 2010 22:03 schreef Montelly het volgende:
[..]
Waarom kom ik nou geen Marokkaanse meiden tegen die een beetje op jou lijken qua verstand?![]()
Altijd overdreven hoog HiHi-HaHA gehalte in stad en openbaar vervoer...en inhoudelijk 0,0
het is een bvquote:Op maandag 22 maart 2010 22:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
volgens mij zijn de illuminati helemaal geen duivelaanbidders.
Ik weet er ook niet veel vanaf. Der is wel een link tussen dat hele gedoe met Rihanna, Illuminatie en duivelaanbidding. Maar ik had het gewoon over Rihanna zelf.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
volgens mij zijn de illuminati helemaal geen duivelaanbidders.
GaGa is engquote:Op maandag 22 maart 2010 22:04 schreef Rookert het volgende:
[..]
Mwah, heb liever Lady Gaga dan Rihanna
Illuminati, grs, illumunati. Illuminatie is iets anders.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:08 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik weet er ook niet veel vanaf. Der is wel een link tussen dat hele gedoe met Rihanna, Illuminatie en duivelaanbidding. Maar ik had het gewoon over Rihanna zelf.
http://www.godlikeproductions.com/forum1/message877802/pg1
Als je ooit tijd hebt
Was een joke..quote:
Ninja-edit, ik lees net dat nieuwste boek over onze vriend Langdon, moest er meteen aan denken toen jullie over de illuminati begonnenquote:Op maandag 22 maart 2010 22:10 schreef Montelly het volgende:
[..]
Was een joke..
illuminatie is eigenlijk best een interessant onderwerp op zich, mits je er voor open staat.
Robert Langdon![]()
Heb ik iets verkeerds getypt dan?quote:Op maandag 22 maart 2010 22:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Illuminati, grs, illumunati. Illuminatie is iets anders.
Ik heb nog nooit een USB-stick laten liggen in een autoquote:Op maandag 22 maart 2010 22:15 schreef IHVK het volgende:
Trouwens volgens mij he. Al die zogenaamde 'Marokkaanse chicks'.
Dat zijn gewoon AIVD infiltranten, om te kijken of men zich hier wel gedraagt!
(Net als Wik en Rookert bijvoorbeeld, maar ze hebben bij de AIVD besloten dat chicks iets beter werken)
Leuk hoe je marokkaanse chicks tussen aanhalingstekens zet, alsof ze niet bestaan. Wel een gemene burn dat.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:15 schreef IHVK het volgende:
Trouwens volgens mij he. Al die zogenaamde 'Marokkaanse chicks'.
Dat zijn gewoon AIVD infiltranten, om te kijken of men zich hier wel gedraagt!
(Net als Wik en Rookert bijvoorbeeld, maar ze hebben bij de AIVD besloten dat chicks iets beter werken)
quote:Op maandag 22 maart 2010 22:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Leuk hoe je marokkaanse chicks tussen aanhalingstekens zet, alsof ze niet bestaan. Wel een gemene burn dat.
Hans Zimmerquote:Op maandag 22 maart 2010 22:16 schreef G.R.S. het volgende:
De muziek vond ik wel prachtig! Hans Zimmer
De post faalt, interpretatie nooitquote:Op maandag 22 maart 2010 22:17 schreef IHVK het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Wat een faal interpretatie van mijn post.
Had ik gelijk of niet?quote:Op maandag 22 maart 2010 22:17 schreef IHVK het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Wat een faal interpretatie van mijn post.
quote:Op maandag 22 maart 2010 22:18 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hans Zimmer![]()
Bijna mijn favoriete artiest op last.fm
Nein.quote:
Oja, die deed hij natuurlijk ookquote:
Pirates of the Caribbean soundtracks blijven goed!quote:Op maandag 22 maart 2010 22:24 schreef Rookert het volgende:
[..]
Oja, die deed hij natuurlijk ookIk had echt zo'n "
" moment toen ik zag dat hij dat had gedaan
![]()
Ik vind de drie Pirates of the Caribbean soundtracks wel het meeste relaxt, You're So Cool van True Romance is mijn sms-ringtone
Jaquote:Op maandag 22 maart 2010 22:28 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Pirates of the Caribbean soundtracks blijven goed!
You're so cool klinkt keischattig![]()
Black Hawk Down - Leave no man behind. Ook een prachtig nr
Eensch.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:29 schreef TheMagnificent het volgende:
Dit blijft toch wel Hans Zimmer's mooiste nummer:
Ben je weer op jacht?quote:Op maandag 22 maart 2010 22:30 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dude, wie zijn dit?quote:Op maandag 22 maart 2010 22:30 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prachtig nr!quote:Op maandag 22 maart 2010 22:29 schreef TheMagnificent het volgende:
Dit blijft toch wel Hans Zimmer's mooiste nummer:
mijn harem jungeequote:
That's the spirit!quote:Op maandag 22 maart 2010 22:44 schreef Ayca het volgende:
Morgen eerste 3 uur vrijmaar ik denk dat ik helemaal maar niet ga
![]()
Je had al 2 weken geleden begonnen moeten zijn met leren.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:49 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hmmm of 4 lesuurtjes niks doen, of voorbereiden op 2 proefwerken???
Precies, wat denken ze wel niet?!quote:Op maandag 22 maart 2010 22:49 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hmmm of 4 lesuurtjes niks doen, of voorbereiden op 2 proefwerken???
Toen was ik bezig met Fok!quote:Op maandag 22 maart 2010 22:51 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je had al 2 weken geleden begonnen moeten zijn met leren.
Apart nr, wel leukquote:
Ja, ik ga nu dus pasquote:Op maandag 22 maart 2010 22:55 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Apart nr, wel leuk![]()
Slaap lekker Rookert
Idd apart, maar het maakt er niet minder om!quote:Op maandag 22 maart 2010 22:55 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Apart nr, wel leuk![]()
Slaap lekker Rookert
Toen was je 13quote:
Klopt, maar was echt fucking chille zomer met mooi weer en gewoon van alles, zomer hoort bij dit nummerquote:
Ik vond het wel een lekker nummerquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:12 schreef Rookert het volgende:
[..]
Klopt, maar was echt fucking chille zomer met mooi weer en gewoon van alles, zomer hoort bij dit nummer![]()
Wat is jouw zomernummer dan, Dragostea din Tei?
Wat danst hij leuk zeg!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:21 schreef Rookert het volgende:
[..]
Deuntje is best ok, maar het is geen zomernummer voor mij
Van dezelfde gast:
Fucking grappig
Zij is gewoon jonger dan ikquote:
Huhquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:03 schreef Montelly het volgende:
Wat kansloos![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)gaan_in_marokko.html
Die reacties iddquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:03 schreef Montelly het volgende:
Wat kansloos![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)gaan_in_marokko.html
Ja en loon ook. Maar komt wel goed..quote:
Amienquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat je Inshallah heelhuids weer terug mag komen!
Belazerd door een automaat? Je weet dat er een knopje opzit waarmee je je geld of wisselgeld meteen weer terugkrijgt hequote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:01 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja en loon ook. Maar komt wel goed..![]()
Gewoon ook geen eten meer kopen..ik heb deze week zeker 70 euro aan eten en drinken uitgegeven![]()
En ik ben fucking vaak gewoon belazerd door die rotautomaten op school..2 keer in t M-gebouw en 2 keer in t C-gebouw..echt ZIELIG
Ja, dat weet ik ! Ik gooide er 2 euro in..en toen deed die gewoon niks..quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Belazerd door een automaat? Je weet dat er een knopje opzit waarmee je je geld of wisselgeld meteen weer terugkrijgt he?
alhoewel die kutdingen mij soms wel het verkeerde ding geven, met name de cola-automaten hebben daar last van.
Kocht je dan iets voor 25 cent?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:04 schreef Ayca het volgende:
Ik ben wel eens 1,75 vergeten in een automaatik ben er nog niet overheen
Whehe. Zo is er ook een koffieautomaat in het M-gebouw waar al een half jaar geen suiker meer inzit, en toch vergeet ik het elke keer weer en moet ik mijn koffie weggooien omdat het gewoon niet te zuipen isquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:07 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik ! Ik gooide er 2 euro in..en toen deed die gewoon niks..![]()
Of ik wil drinken kopen van 2 euro..krijg ik fucking sprite van 1,35..dat is me 2 keer gebeurd deze week
Gierigaardquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:04 schreef Ayca het volgende:
Ik ben wel eens 1,75 vergeten in een automaatik ben er nog niet overheen
Holy shit heyquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:01 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja en loon ook. Maar komt wel goed..![]()
Gewoon ook geen eten meer kopen..ik heb deze week zeker 70 euro aan eten en drinken uitgegeven![]()
En ik ben fucking vaak gewoon belazerd door die rotautomaten op school..2 keer in t M-gebouw en 2 keer in t C-gebouw..echt ZIELIG
Ja, de chocomelk bij ons op school kostte 25 cent, dit jaar 30 cent! de afzetters!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:08 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Kocht je dan iets voor 25 cent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |