mpgquote:
ik steek er hier gewoon 1 opquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
geeft niks, ik ga er even een opsteken in het zonnetje
gelijk heb jequote:
Welles jonge het blijkt uit allemal klinisch bewezen onderzoekenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
alsof jij het internet gelooft
ik las kritischquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welles jonge het blijkt uit allemal klinisch bewezen onderzoeken
Dermatologisch getest ook.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welles jonge het blijkt uit allemal klinisch bewezen onderzoeken
28 % meer rimpeldieptequote:
alles wat op internet staat is waarquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
alsof jij het internet gelooft
hier is het gewoon droogquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:50 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, bijna droog, dus vanavond lekker nog even buiten zitten.
maximaal 2 per persoonquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:52 schreef Ladylike het volgende:
ah de rest van rotterdam stroomt binnen... jezus christus, heel rotterdam is leeg geloof ik
broodjeszaak doet vandaag goede zaken dankzij ons
Precies.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
alles wat op internet staat is waar
daar heb je cremes tegenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
28 % meer rimpeldiepte
54 % doffere huid
Feit.
en wiki is de meest betrouwbare bron ooitquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
alles wat op internet staat is waar
Goed idee.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik loop eerst even naar Super de Boer voor een pak gevulde koeken en wat bier
ja, van dat soort zooi.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
28 % meer rimpeldiepte
54 % doffere huid
Feit.
keer 24 dusquote:
bronquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
28 % meer rimpeldiepte
54 % doffere huid
Feit.
maak daar maar 25 vanquote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:55 schreef marcb1974 het volgende:
LL, waar was je nou![]()
Nu zit ik met een lokale schone op tahiti
dat is grootquote:
moet je maar niet zeggen dat ze zelf voor de ticket moest betalenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:55 schreef marcb1974 het volgende:
LL, waar was je nou![]()
Ik had een LearJet hiervoor ja. Ticket was niet nodigquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moet je maar niet zeggen dat ze zelf voor de ticket moest betalen
Spa!quote:
en dan nog geld aan LL vragenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik had een LearJet hiervoor ja. Ticket was niet nodig
friemelquote:
ik mag niet mee etenquote:
tssss ik zit met een lokale frans in maastricht, maar das toch niet te vergelijkenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:55 schreef marcb1974 het volgende:
LL, waar was je nou![]()
die zijn ook voor mijquote:
quote:[..]
tssss ik zit met een lokale frans in maastricht, maar das toch niet te vergelijken
wat een oude rotzooiquote:
ik begon over bron en indah over waterquote:
strak planquote:
met melk en suiker graagquote:
inderdaadquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
met melk en suiker graag![]()
en een lepeltje om te roeren
gewoon je hand erop en schuddequote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
met melk en suiker graag![]()
en een lepeltje om te roeren
josti style bedoel jequote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gewoon je hand erop en schudde
de bond style
shaken, not stirred...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
de bond style
heey aartiquote:
aartiquote:
die ken ik nietquote:
hij is wel oke. hij moet alleen wat harder werken.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die ken ik niet![]()
is het een aardige gast?
ik ben heul niet como estasquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:31 schreef Aarti het volgende:
[..]
hij is wel oke. hij moet alleen wat harder werken.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben heul niet como estas![]()
en ik werk hard genoeg
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben heul niet como estas![]()
en ik werk hard genoeg
Waarin?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:41 schreef Symphonic het volgende:
Ik zit er weer lekker in, ben het nog niet verleerd
moet je snel zijn.....quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
straks maar eens naar eindhoven gaan![]()
maar eerst even me broodjes ophalen bij LL
echte mannen roeren met hun vingerquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
de bond style
GMTAquote:
je moest die 2 voor mij ook apart houdenquote:
echte mannen drinken koffie zwartquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
moet je snel zijn.....
[..]
echte mannen roeren met hun vinger
hij is begonnen met werken en was bang dat hij de kamasutra zou verleren.quote:
bij echte mannen word hun koffie gebrachtquote:
checkquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bij echte mannen word hun koffie gebracht
te laatquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je moest die 2 voor mij ook apart houden
echte mannen kauwen op de bonenquote:
even verbeterd voor jequote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bij echte luie mannen word hun koffie gebracht
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
te laat
[..]
echte mannen kauwen op de bonen
[..]
even verbeterd voor je![]()
Ik pas me aan aan zn vrouw, die laat het kopje ook altijd op het apparaat staanquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je moet je personeel beter opvoeden gf
Dat sla ik er gewoon onderuit als ik erbij moet voor mijn koffiequote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik pas me aan aan zn vrouw, die laat het kopje ook altijd op het apparaat staan
of ik drink hem opquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat sla ik er gewoon onderuit als ik erbij moet voor mijn koffie
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Pa en ma zijn weer eens een paar dagen de hort op. De koelkast en de diepvries zitten zo vol dat het niet eens zin heeft om eens wat lekkere biertjes te halen, er is gewoon geen ruimte om het te koelenEn het aanrecht ligt vol met briefjes natuurlijk he. Denk je aan de post? Denk je aan de douche schoonmaken? Denk je aan het omhoogtrekken van de gewichten van de klok? Denk je aan de pan soep in de koeling?
En voor een vermogen dure koeken gekocht, waar ik geen kaak op zet, en die inmiddels over de datum zijn, maar gisteren waren ze in de 35 % kassakorting DUS inslaan die hap
![]()
En o wee als ik bij thuiskomst iets overgelaten heb![]()
Beetje verwrongen wereldbeeld heeft mijn moeder. Die koopt rustig 20 flessen shampoo als ze in de aanbieding zijn, ook al stinkt het nog zo hard, want "het is goedkoop en het komt toch wel op".Ik betaal liever wat meer voor spul wat ik echt graag gebruik. Dat schijnt iets heel raars te zijn.
Een onbegrijpelijke gewoonte inderdaad, dat mensen spullen kopen omdat ze in de aanbieding zijn en niet zozeer omdat ze het nodig hebbenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Beetje verwrongen wereldbeeld heeft mijn moeder. Die koopt rustig 20 flessen shampoo als ze in de aanbieding zijn, ook al stinkt het nog zo hard, want "het is goedkoop en het komt toch wel op".Ik betaal liever wat meer voor spul wat ik echt graag gebruik. Dat schijnt iets heel raars te zijn.
Idd, niets te vroeg kopen, altijd pas op het moment dat je het nodig hebtquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:55 schreef Aarti het volgende:
[..]
Een onbegrijpelijke gewoonte inderdaad, dat mensen spullen kopen omdat ze in de aanbieding zijn en niet zozeer omdat ze het nodig hebben
dat bedoel ik niet. als je weet dat je het nodig gaat hebben, dan kun je het natuurlijk kopen. dat doe ik ook. maar om nou iets te kopen wat je eigenlijk niet zou kopen maar nu toch koopt omdat het goedkoop is??quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Idd, niets te vroeg kopen, altijd pas op het moment dat je het nodig hebt
wat al 30 jaar is verziekt krijg ik niet meer goed gemaaktquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je moet je personeel beter opvoeden gf
Dudequote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat al 30 jaar is verziekt krijg ik niet meer goed gemaakt
uitdagingen genoegquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dude
zie een uitdaging erin
Gaan ervoor dus
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat al 30 jaar is verziekt krijg ik niet meer goed gemaakt
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
![]()
Have fun in eindhoven
Oh en fred mag vandaag uit het ziekenhuis naar huis
werk zequote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
fun zal het niet zijn eindhoven![]()
laters
Eindhovenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
uitdagingen genoeg![]()
zoals het huis in eindhoven waar ik dus nou naar toe ga
Hoiquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:38 schreef Ladylike het volgende:
waarom heten zo veel mannen in mijn leven allemaal fred, frans of een variant daarop, meestal beginnend met een F?
viel me gisteren al op...
fleske, frans, fred, fruts, nog een fleske of fredje ...
JF, GF en de kleine ook al nietquote:
geniet zequote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:11 schreef Giertje het volgende:
en ik ook niet maar ik ga zo lekker naar buiten genieten van het weer
ongelofelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |