Dat was 'm. Dat was nog best 'n geknutsel hoor, zo.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:44 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik ook ik heb hem effe opgeslagen zoals hij was. Nog niet klaar overigens![]()
Laat de jouwe eens zien
Ohw ja fudge! ik heb zelfs op je gestemdquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat was 'm. Dat was nog best 'n geknutsel hoor, zo.
Ja dat had ik al door.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:47 schreef Dottey het volgende:
ik heb hem verstuurd naar onderjas
en diegene die hem al weer naar mij had gestuurd heb ik ook doorgezet naar hem.
ONDERJAS.. de eerste is van mij!!! de tweede van hean
ik dacht ik zeg het maar effekes.. voor het geval je ineens denkt.. WHUT?! Die dot... die gaat me achteruit/vooruitquote:
Die is echt grappig.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:39 schreef haakon het volgende:
dit was trouwens mijn tweede idee :
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
seen that..quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:39 schreef haakon het volgende:
dit was trouwens mijn tweede idee :
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Een plekje in de ranglijstquote:
heej moet ik mij nu zorgen gaan makenquote:
Ja veel ideeën worden regelmatig herhaald.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:47 schreef HaJee het volgende:
Had een déjà vu bij nummer 6. Heb onderstaande al eens gemaakt in een Balkenende-topic.![]()
[ afbeelding ]
4?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:48 schreef Dottey het volgende:
Mijne lijkt zo simpel ....
maar was het niet ...
geen stemmen *snikt zij*
Nee .. daar stemde ik opquote:
Hij is wel mooi gemaakt hoor, alleen is hij niet grappig genoeg voor mijn stem.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:48 schreef Dottey het volgende:
maar was het niet ...
geen stemmen *snikt zij*
Dan mag je zo uitleggen waarom er zoveel tijd in één van die andere zatquote:
Misschien moeten we het stemmen veranderen net als bij het Eurosongfestival.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:48 schreef Dottey het volgende:
maar was het niet ...
geen stemmen *snikt zij*
Maak dan de vergelijking met worth1000, niet met het songfestivalquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:52 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Misschien moeten we het stemmen veranderen net als bij het Eurosongfestival.
Dus voor iedere creatie punten toekennen.
I.p.v. alleen de beste eruit pikken. Krijgen sommige toch enige erkenning.![]()
Dus 'Les Pays-Bas six points. Luxembourg quatre points, La France deux points etc. '
Maar dan met de tekeningen hier.
Eh ... sorry. Oké, songfestival is nogal gay inderdaad.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:53 schreef onderjas het volgende:
[..]
Maak dan de vergelijking met worth1000, niet met het songfestival.
Tot 23:00, nog eventjes dus.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:56 schreef Neroje het volgende:
Tot wanneer loopt de poll eigenlijk? Of heb ik daar overheen gelezen?
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:48 schreef Dottey het volgende:
maar was het niet ...
geen stemmen *snikt zij*
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:47 schreef HaJee het volgende:
Had een déjà vu bij nummer 6. Heb onderstaande al eens gemaakt in een Balkenende-topic.![]()
[ afbeelding ]
Ikke in ieder geval niet, behalve de Paulie Geller-reeks.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:03 schreef shadowflash het volgende:
[..]masterlijk
( bewaar jij je ps kunstwerkjes ?)
zeg dat dan door middel van een kl*te smileyquote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:04 schreef Dottey het volgende:
[..]
zeg dat dan door middel van een kl*te smiley![]()
en laat me niet die kl*te beren opzoeken!!
Je weetz.. behulpzaam
Heb de meeste nog wel op de schijf staan en her en der op uploadsites.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:03 schreef shadowflash het volgende:
[..]masterlijk
( bewaar jij je ps kunstwerkjes ?)
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:00 schreef onderjas het volgende:
Bij deze roep ik -Peppie- uit tot winnaar!
1 dotty
quote:
Ik bewaar ze op tinypicquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ikke in ieder geval niet, behalve de Paulie Geller-reeks.
How about the rest?
Dat wist ik echt niet, heb het gewoon zelf bedachtquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:47 schreef HaJee het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:50 schreef HaJee het volgende:
6 heeft ook mijn stem gekregen. Grappig tafereeltje en best goede schaduw gemaakt.
lijken wel klonen!quote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:07 schreef Kw4Kje het volgende:
1 stem
Ben ik een keer druk bezig geweest... tot licht reflectie aan toe. Volgende keer maar weer Fok niveau plaatje insturen.
Ik had helemaal geen stem.. terwijl mijn schaduwen gewoon klopte ..quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:07 schreef Kw4Kje het volgende:
1 stem
Ben ik een keer druk bezig geweest... tot licht reflectie aan toe. Volgende keer maar weer Fok niveau plaatje insturen.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:07 schreef Dottey het volgende:
[..]
lijken wel klonen!
mannen laat je niet misleiden... ik ben de enige echte!
*popcorn pakt*quote:
Leuk!quote:
Ik zie die schaduwen ook nu echt pas...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:08 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik had helemaal geen stem.. terwijl mijn schaduwen gewoon klopte ..
Laat je hem die truuk doen zonder handen?quote:
Geloof ik ook wel. Dat ding van mij was al vrij snel niet meer te zien in dat topic omdat mijn upload-account werd gesloten (vanwege een Cindy Salou paintquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:06 schreef Neroje het volgende:
Dat wist ik echt niet, heb het gewoon zelf bedacht
Cyanide & Happiness FTW!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:10 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Dat komt wel heel fout over![]()
i.c.m.
dank u dank uquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:11 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ik zie die schaduwen ook nu echt pas...
Netjes wel
Ah jammer, ik wilde een foto zoeken waarop Beatrix schuin omhoog kijkt en dat hij dan aan een vlaggenmast hangt, zodat ze recht naar z'n snikkel keek!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:11 schreef Dottey het volgende:
[..]
Laat je hem die truuk doen zonder handen?
anders graag! NEXT!!
mannenvlees... daar kan ik allemaal niet tegen hoor
combinatie vn = merci reclame on "ohw my god-hotsprings"quote:
gelukkig gaan we skippenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah jammer, ik wilde een foto zoeken waarop Beatrix schuin omhoog kijkt en dat hij dan aan een vlaggenmast hangt, zodat ze recht naar z'n snikkel keek!
Maar dus je bent eigenlijk een Pixielikker?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:11 schreef Dottey het volgende:
mannenvlees... daar kan ik allemaal niet tegen hoor
Uh.....ikquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:14 schreef Dottey het volgende:
[..]
gelukkig gaan we skippen![]()
HeaN heeft de streak.nl gevonden..
HeaN nog een en je mag zelf lekker streaken!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |