Je hoort er niet bij, met je 3,5.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Gast, ik heb al lang USB 3.5 manik was uitgenodigd voor de gesloten BETA
quote:Op maandag 22 maart 2010 21:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Captain Obviousquote:Op maandag 22 maart 2010 21:30 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
De snelheid.
USB 1.1 is veel trager qua overdrachtssnelheid dan USB 2.0
quote:
Ja?quote:
quote:
n00b usb 3.0 begint net op mobo`s te komenquote:Op maandag 22 maart 2010 21:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nu wel een beetje ja..quote:
*lurkt in FoBo*quote:
Nee, ik ga dit jaar naar Sziget toe, lijkt me weleens leuk voor de verandering. Alhoewel ik inderdaad moet zeggen dat ze qua bandjes er flink op vooruit gegaan zijn, dat LLquote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:07 schreef leeell het volgende:
[..]
*lurkt in FoBo*
Ts luistert wel goeie muziek![]()
ga je naar LL?
ahh ook nice, en idd maar er is voor nu nog niet veel echt bekend, maar jònsi komt welquote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:08 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Nee, ik ga dit jaar naar Sziget toe, lijkt me weleens leuk voor de verandering. Alhoewel ik inderdaad moet zeggen dat ze qua bandjes er flink op vooruit gegaan zijn, dat LL.
Ik ga er 2 Juni heen in Paradiso!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:12 schreef leeell het volgende:
[..]
ahh ook nice, en idd maar er is voor nu nog niet veel echt bekend, maar jònsi komt wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En voor de rest aan iedereen,..ontopic!
Beatles schreef het volgende: Hey gaaf! Lief! :$
Beach schreef het volgende:
RC, Eigenlijk vond ik je altijd al een kwalletje, maargoed..
Ik begin je te waarderen en ik vind nu de beste user ooit! =)
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:14 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Ik ga er 2 Juni heen in Paradiso!oeh nice, heb je de film van Sigur ros eigenlijk al gezien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En voor de rest aan iedereen,..ontopic!![]()
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
Heima?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:15 schreef leeell het volgende:
[..]
oeh nice, heb je de film van Sigur ros eigenlijk al gezien?
jaa die, geweldige filmquote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:19 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Heima?![]()
Die is ontzettend goed inderdaad! Wil ooit een tripje maken daar naartoe denk ik. Verder gaan in SC ONZ?
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:21 schreef mierenfokker het volgende:
Tering gek.. Ga bij elkaar op de koffie
je inbox is volquote:
Dan bij deze aan een modje die misschien meeleest, zorg dat ik weer mijn PM kan gebruiken want ikquote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:24 schreef leeell het volgende:
[..]
je inbox is vol
en je Fobo staat op niet reageren,
Topic is min of meer vernaggelt jaquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:08 schreef leeell het volgende:
De modjes zijn lui vandaag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |