Dat inderdaad... erg boeiend om te zien! Leuk topic!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja true, maar gewoon het idee he![]()
Ik geloof dat ik dr ook best uren naar zou kunnen turen .
Heb je gezien hoe zijn voer eruit ziet?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:56 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik zou serieus wel heel graag een bidsprinkhaan willen hebben, kun je daar eens een topic over openen???
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe zijn voer eruit ziet?![]()
[ afbeelding ]
Ik zit nu ook al overal rond te kijken of er niet per ongeluk iets rondloopt hierquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:22 schreef senesta het volgende:
[..]
Oooh ik krijg daar echt zo de kriebels van
Bedankt voor de info!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:01 schreef Chung het volgende:
Ik hou zelf ook Blaptica dubia. Deze zijn vooral handig voor grote kolonies. Echter, kleine kolonies accepteren het ook wel, maar dan wel als hele kleine stukjes. Krekels worden zowat altijd geaccepteerd.
De groei van de kolonie is afhankelijk van de hoeveelheid eitjes die een koningin legt. Als je een balans weet te vinden in de hoeveelheid voedsel die je geeft, dan zal de populatie niet groeien, maar ook niet krimpen.
En niet elke soort is agressief. Wat ik veel lees is dat mensen verschillende soorten mieren houden in een terrarium. Zo houden ze bijvoorbeeld een soort die alleen 's nachts actief is en een soort die alleen overdag actief is. Als je de juiste soorten kiest kan je ze misschien zelfs samen met je bidsprinkhaan of vogelspin samen houden. Mocht je meer specifieke vragen hierover hebben, stel ze dan op het AntForum. Ik weet namelijk niet zoveel af van community tanks.
Itt de andere dieren heb ik de bidsprinkhanen nog niet in huis maar de insectaria zijn nagenoeg klaar.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:56 schreef oh-oh het volgende:Oh ik zou serieus wel heel graag een bidsprinkhaan willen hebben, kun je daar eens een topic over openen???
Dat zijn ook best toffe beestjesquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe zijn voer eruit ziet?![]()
[ afbeelding ]
Oke en wat eten die Messor barbarus dan nog meer? Ook suikerwater?quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:41 schreef Chung het volgende:
Een kleine kolonie, dus een koningin met eerste generatie werksters kun je kopen op het forum tegen verzendkosten. Het betreft dan de soort Lasius niger of Myrmica rubra. Deze soorten twee soorten zijn wijdverspreid te vinden in Nederland. Messor barbarus is een zadenetende soort en komt voor in Europa. Deze soort is ook voor 5 euro te vinden in de winkels of anders via via. Het voordeel van Messor barbarus is dat je ze niet perse insecten hoeft te geven. En de werksters vertonen verschillen in groottes.
Haha vetquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |