Uit het artikel:quote:(an almost universal increase in anti-immigrant sentiment)
Ik denk dat het voor n hele hoop landen/mensen alleen maar beter kan worden.quote:Kortom: de hele wereld -geen land uitgezonderd- gaat de komende jaren een zeer moeilijke en benauwde tijd tegemoet.
Ben eerder verbaasd dan benauwd. Volgens dat artikel gaat het allemaal sneller dan ik had verwacht.quote:(7) Over and above the Dutch government’s fall over the issue of Afghanistan, Germany is now coming round to the idea of incorporating Russia in NATO, an good old Russian idea, on the pretext that NATO is no longer relevant in its current format. Source: Spiegel, 03/08/2010
http://www.leap2020.eu/GE(...)ion-phase_a4420.html
Zou leuk zijn als Alex Jones de tekst voor zou lezen.quote:0. Beginning of the phase of global geopolitical dislocation
1. Step 1: Monetary disputes and financial shocks
2. Step 2: Trade disputes
3. Step 3: State crises
4. Step 4: Socio-political crises
5. Step 5: Strategic crises
doet meequote:Op donderdag 25 maart 2010 23:25 schreef YuckFou het volgende:
Ik moet hier even een tvp posten om later op terug te komen
iddquote:foto Op donderdag 25 maart 2010 23:25 schreef YuckFou het volgende:
Ik moet hier even een tvp posten om later op terug te komen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop