Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F = Teun / Mr.T / Harry
Assiej = Astrid
bambino = Sjoerd
Bob-B = Bob
Daywalk3r = Jeffrey
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Incolumis = Frank
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
omearos = Nicole
Panzerknacker666 = Sander
Ratelslangetje = Selma
Redbaron = Bas
ReMcOrE = Remco
Robinhoo = Robin
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
sjoemie1985 = Ivo
STTSJT = Steven
TheGirlNextDoor = Nathalie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er ook Tukker-Regels?
JA!
- Om in de 'Wall Of Fame' te komen is het noodzakelijk 15 delen actief deel te nemen aan deze serie, daarnaast is het een pré om 'af en toe' langs te komen en mee te posten om je plek in de 'WOF' te behouden.
- Ik maakte post 301, wat doe ik nu?
- Open een nieuw deel met de OP die je hier kunt vinden.
- Voeg je nieuwe topic toe in de 'TOF! Topic Lijst' die je hier kunt vinden.
- Gezelligheid staat voorop in deze serie, een beetje medewerking wordt gevraagd.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Nee hoor, het is geen nieuwe zinquote:
Bek hol'n!quote:
nicequote:Op maandag 22 maart 2010 19:21 schreef Fems het volgende:
Net in slaap gevallen! Dat terwijl ik moet leren!
respectquote:Op maandag 22 maart 2010 19:07 schreef Mdrop het volgende:
Twents applaus na reanimatie PSV’er ontroert hulpverleners
[..]
![]()
quote:Op maandag 22 maart 2010 19:07 schreef Mdrop het volgende:
Twents applaus na reanimatie PSV’er ontroert hulpverleners
[..]
![]()
dat schiet natuurlijk niet opquote:Op maandag 22 maart 2010 19:21 schreef Fems het volgende:
Net in slaap gevallen! Dat terwijl ik moet leren!
RIP gehaktballenquote:Op maandag 22 maart 2010 19:35 schreef Fems het volgende:
Tentamens aan het hoofd en daar verbranden de gehaktballen, verdomme!
Mogen ze voor eeuwig vredig sudderen in de gehaktbalhemel. Amen.quote:
mooi gesproken!quote:Op maandag 22 maart 2010 19:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mogen ze voor eeuwig vredig sudderen in de gehaktbalhemel. Amen.
Ik dacht dat vrouwen 2 dingen tegelijk kondenquote:Op maandag 22 maart 2010 19:35 schreef Fems het volgende:
Tentamens aan het hoofd en daar verbranden de gehaktballen, verdomme!
Ben geen echte vrouw. Heb dan wel het lichaam, maar niet altijd de hersenen.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik dacht dat vrouwen 2 dingen tegelijk konden
wees blij, wij mannen kijken toch alleen maar naar het lichaamquote:Op maandag 22 maart 2010 20:47 schreef Fems het volgende:
[..]
Ben geen echte vrouw. Heb dan wel het lichaam, maar niet altijd de hersenen.
quote:Op maandag 22 maart 2010 20:47 schreef Fems het volgende:
[..]
Een tomboy dus!quote:Op maandag 22 maart 2010 20:47 schreef Fems het volgende:
Oppervlakkigheid natuurlijk. Tja. Ik heb nog wel een paar borsten ervoor zitten. Krijg complimentjes over mijn kont. Zal wel goed wezen dus.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:51 schreef Redbaron het volgende:
[..]
wees blij, wij mannen kijken toch alleen maar naar het lichaam
quote:Op maandag 22 maart 2010 21:05 schreef Fems het volgende:
[..]
Oppervlakkigheid natuurlijk. Tja. Ik heb nog wel een paar borsten ervoor zitten. Krijg complimentjes over mijn kont. Zal wel goed wezen dus.
tieten, kont en toevallig ook blond?quote:Op maandag 22 maart 2010 21:05 schreef Fems het volgende:
[..]
Oppervlakkigheid natuurlijk. Tja. Ik heb nog wel een paar borsten ervoor zitten. Krijg complimentjes over mijn kont. Zal wel goed wezen dus.
Kijk uit voor redbaron, hij versiert je zo!quote:
sure i'm a real casanovaquote:Op maandag 22 maart 2010 21:17 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Kijk uit voor redbaron, hij versiert je zo!
Dat is oudquote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 21:31 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Dat is oud, volgens mij de oudste ter wereld
Hakken heb ik sowieso nooit aan,quote:Op maandag 22 maart 2010 21:31 schreef Redbaron het volgende:
[..]
too long, dan kan t vrouwtje geen hakken aan. Dan zou ik kleiner zijn
Wat een eisen....!quote:Op maandag 22 maart 2010 21:31 schreef Redbaron het volgende:
[..]
too long, dan kan t vrouwtje geen hakken aan. Dan zou ik kleiner zijn
Hé Teun, donderdag koffie drinken?quote:
Want oh wat zou het erg zijn als Bassiepassiewassiequote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 21:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Want oh wat zou het erg zijn als Bassiepassiewassieietsje kleiner zou zijn dan het meisje waar hij mee op stap is!
Tuurlijk niet!quote:Op maandag 22 maart 2010 21:35 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Hé Teun, donderdag koffie drinken?
Gala's heb ik niet zo vaak. Laatste keer dat ik in gala moest liep ik op krukken. Dus toen had ik mijn nikies onder mijn jurk.quote:
IJs eten bij sweet60 of hoe heet die tent?quote:
aha nikes kunnen ook sexy zijnquote:Op maandag 22 maart 2010 21:51 schreef Fems het volgende:
[..]
Gala's heb ik niet zo vaak. Laatste keer dat ik in gala moest liep ik op krukken. Dus toen had ik mijn nikies onder mijn jurk.
Maar ik loop niet vaak op hakken. Ik heb hele slechte voeten die dat niet zo waarderen.
Volgens mij is die toko failliet, maar wie weet kun je het pand wel huren!quote:Op maandag 22 maart 2010 21:51 schreef Panzerknacker666 het volgende:
IJs eten bij sweet60 of hoe heet die tent?
Haha. Het was wel een rare avond. Maar ik had wat om over te praten!quote:
en dan even een raketje halen bij de supermarktquote:Op maandag 22 maart 2010 21:53 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Volgens mij is die toko failliet, maar wie weet kun je het pand wel huren!
heb je meer converse dan de allstars? en die zijn wel fijn idd.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:53 schreef Fems het volgende:
[..]
Haha. Het was wel een rare avond. Maar ik had wat om over te praten!![]()
Momenteel loop ik het meest op converse. Allstars mag ik niet meer, bepaalde gympen wel.
Leegloop van Goorquote:Op maandag 22 maart 2010 21:53 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Volgens mij is die toko failliet, maar wie weet kun je het pand wel huren!
Dat valt mee, de supermarkten doen het goed, vooral de raketten!quote:Op maandag 22 maart 2010 21:55 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Leegloop van Goor, misschien dat dat ook maar beter is
, en dat over een paar weken de tumbleweed door de straten waait
.
Heb volgens mij nog 1 paar alls thuis staan, 1 hier in mn kast en 1 paar hoge alls. Daarnaast een paar converse, paar nikies, paar pantoffels (geen idee hoe dat merk heet, italiaans merk met pantoffel) en ik hoop dat het weer zomer wordt dan kan ik mijn birckenstocks weer aan (ik vind ze verschrikkelijk, maar ze lopen zoo heerlijk)quote:Op maandag 22 maart 2010 21:55 schreef Redbaron het volgende:
[..]
heb je meer converse dan de allstars? en die zijn wel fijn idd.
die in de pafipo heb ik, met nike air max classicsquote:Op maandag 22 maart 2010 21:57 schreef Fems het volgende:
[..]
Heb volgens mij nog 1 paar alls thuis staan, 1 hier in mn kast en 1 paar hoge alls. Daarnaast een paar converse, paar nikies, paar pantoffels (geen idee hoe dat merk heet, italiaans merk met pantoffel) en ik hoop dat het weer zomer wordt dan kan ik mijn birckenstocks weer aan (ik vind ze verschrikkelijk, maar ze lopen zoo heerlijk)
En die café's is ook 3x niets man, waar zit jij altijd dan?quote:Op maandag 22 maart 2010 21:57 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat valt mee, de supermarkten doen het goed, vooral de raketten!
Airmax en allstars, Dat vind ik dan wel weer jammer! Pantoffels zijn ook geen pantoffels.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:59 schreef Redbaron het volgende:
[..]
die in de pafipo heb ik, met nike air max classicsitaliaans netjes, witte k-swiss, en kisten
![]()
oja en 2 paar werkschoenen.
pantoffels doe ik niet aan
Ze lopen allebei fijnquote:Op maandag 22 maart 2010 22:01 schreef Fems het volgende:
[..]
Airmax en allstars, Dat vind ik dan wel weer jammer! Pantoffels zijn ook geen pantoffels.maar een merk schoenen
De Zonquote:Op maandag 22 maart 2010 22:00 schreef Panzerknacker666 het volgende:
En die café's is ook 3x niets man, waar zit jij altijd dan?
daar had jij toch niets tegen? die neukte jij toch?quote:
Wat voor kleur sokken heb jij Fems?quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 21:33 schreef Ballantines het volgende:
Jeuj, weer kortingsbonnen van de mcdonalds in de brievenbus
Bruin met schotse ruitquote:Op maandag 22 maart 2010 22:04 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Wat voor kleur sokken heb jij Fems?
Ik hou van breezers dat dan weer welquote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 22:07 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik hou van breezers dat dan weer wel
de meisjes of de drankjes?quote:Op maandag 22 maart 2010 22:07 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik weet dat je van me houdt Robin. Over 20 jaar?quote:Op maandag 22 maart 2010 22:07 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Over 20 jaar wat?quote:Op maandag 22 maart 2010 22:09 schreef Fems het volgende:
[..]
Ik weet dat je van me houdt Robin. Over 20 jaar?
Meisjes die zo met een breezah in de club staan te schuren enzeauau.quote:
Ja dan ben ik 37, dan lig ik al ergens in de gootquote:
Meid die bier drinktquote:Op maandag 22 maart 2010 22:12 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Meisjes die zo met een breezah in de club staan te schuren enzeauau.
En ondergoed?quote:
dan pas?quote:Op maandag 22 maart 2010 22:13 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja dan ben ik 37, dan lig ik al ergens in de goot
Als jij het nou via msn zegt, zeg ik het ook!quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 22:15 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Als jij het nou via msn zegt, zeg ik het ook!
speel nu even mee, ik wil gewoon nu een relatie met Femkequote:
heb jij femss dr msn??quote:Op maandag 22 maart 2010 22:15 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Als jij het nou via msn zegt, zeg ik het ook!
ohjah wat moet ik doen?quote:Op maandag 22 maart 2010 22:16 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
speel nu even mee, ik wil gewoon nu een relatie met Femke
Haar msn voor mij regelen, ik wil haar msn.quote:
Ja, naja dat zien we dan wel.. ik zal het onthouden tenminste.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:18 schreef Fems het volgende:
Over 20 jaar robin. Dan ben jij nog goddelijk jong en ben ik oud!
Ik zie hetquote:
net als een raketjequote:
En wát boeit dat?quote:Op maandag 22 maart 2010 21:52 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Even vastleggen, dit is één van je weinige reacties zonder knipoog
Jij mag 'm wel meenemenquote:
Neem dan maar chocolademelk meequote:
Maar ik hád haar msnquote:
quote:
WTF is daar gek aan, ben jij speciaal ofzo?quote:
POWNED !quote:Op maandag 22 maart 2010 22:33 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
WTF is daar gek aan, ben jij speciaal ofzo?
quote:
trustenquote:
je luistert toch niet teveel naar paul ofwel?quote:
Paul?quote:Op maandag 22 maart 2010 23:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je luistert toch niet teveel naar paul ofwel?
iemand die 'm kent?quote:Een jongeman van 18 jaar heeft zijn rijbewijs mogen inleveren vanwege zijn rijgedrag. De jongen uit Enter reed eerst in de verkeerde richting over een rotonde in Wierden, om daarna even verderop bij een kruispunt uit de bocht te vliegen.
Toen de jongen linksom over de rotonde reed, zette een toevallig passerende politiewagen meteen de achtervolging in. Deze raakte de 18-jarige echter kwijt, mede door de hoge snelheid van de achtervolging en het slechte weer. Een fietser kwam even later aan de agenten vertellen dat er een auto uit de bocht was gevlogen.
De beginnend bestuurder had zijn auto in een tuin geparkeerd. Hij was van de weg geraakt, miste op een haar na een boom en reed dwars door een hek heen. Hierbij zijn geen gewonden gevallen.
De jongeman mocht zijn rijbewijs inleveren. Hij was niet onder invloed van alcohol.
ja, die user op FOK!quote:
wil je ook een feesttent d'r bij?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 01:25 schreef 1517 het volgende:
Waar kan ik dit jaar een groot paasvuur vinden in Twente?
dat is ook wel balenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:53 schreef Redbaron het volgende:
mogguh
sta vanaf half 8 te wachten tot ik weg mag. vracht die ik moet hebbe stond om half 8 nog in duisburg
Koffie, krantje, zon. Geld verdienen. Wat wil je nog meer.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:53 schreef Redbaron het volgende:
mogguh
sta vanaf half 8 te wachten tot ik weg mag. vracht die ik moet hebbe stond om half 8 nog in duisburg
In Bentelo, daarna is er een feest naast, maar daar heb je kaarten voor nodig:quote:Op dinsdag 23 maart 2010 01:25 schreef 1517 het volgende:
Waar kan ik dit jaar een groot paasvuur vinden in Twente?
bierquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Koffie, krantje, zon. Geld verdienen. Wat wil je nog meer.
Bentelo is geweldig elk jaar weer.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:12 schreef haakon het volgende:
[..]
In Bentelo, daarna is er een feest naast, maar daar heb je kaarten voor nodig:
http://www.pjo-hajo.nl/ kun je ze volgens mij bestellen
Bornerbroek is ook wel een best groot paasvuur altijd, daarna gaan we altijd naar 't café
Ik vond het 2 jaar geleden en vorig jaar niets aan vergeleken met 3,4 en 5 jaar geledenquote:
Heb nog geen kaart dit voor dit jaar, zijn er nog kaarten?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:44 schreef haakon het volgende:
[..]
Ik vond het 2 jaar geleden en vorig jaar niets aan vergeleken met 3,4 en 5 jaar geleden
Toen was het nog wel gigantisch lijp, maar misschien ga ik dit jaar wel weer
vast wel, zijn ook vaak mensen die op het laatst afhaken of niet kunnen ofzo, terwijl kameraden al kaarten hebben gehaald, dus vaak zijn er wel een paar overquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:52 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Heb nog geen kaart dit voor dit jaar, zijn er nog kaarten?
Oké, zal vanmiddag is bellen naar dat café, moet er sowieso tien hebben.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:55 schreef haakon het volgende:
[..]
vast wel, zijn ook vaak mensen die op het laatst afhaken of niet kunnen ofzo, terwijl kameraden al kaarten hebben gehaald, dus vaak zijn er wel een paar over
http://www.pjo-hajo.nl/ kijk daar maar op, daar kon je ze altijd van bestellen.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:57 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oké, zal vanmiddag is bellen naar dat café, moet er sowieso tien hebben.
achja, kan een keer gebeurnquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:04 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Buiten dat ik me voor het eerst in deze opleiding heb verslapen wel goed.....
jazeker. jij zit toch vlak bij cinestar ofniet?quote:
Moet je niet doen, welke school zit je?quote:
quote:
joah, ik maakte me daar nooit druk omquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:09 schreef haakon het volgende:
[..]
Moet je niet doen, welke school zit je?
't maakt volgens mij toch weinig uit op welke school je zit, iedereen komt wel eens te laat.
Is niet nodig maar kan normaal ook niet tegen anderen die te laat komen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah, ik maakte me daar nooit druk om
ik heb hier ideale tijden. tussen half 9 en negen uur beginnenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
School en te laat komen? Daar zou ik me wel druk om maken. Dat kun je later ook niet flikken als je werkt hebt.
Discipline he.
werk niet inderdaad, maar school was ik soms gewoon dagen weg..quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
School en te laat komen? Daar zou ik me wel druk om maken. Dat kun je later ook niet flikken als je werkt hebt.
Discipline he.
tjah, daar wordt ik ook niet zoveel anders van. tenzij diegene elke dag 2 uur te laat is ofzo, dan word het gekker.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:11 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Is niet nodig maar kan normaal ook niet tegen anderen die te laat komen.
Kreaquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:23 schreef Kreator het volgende:
Gaat het dan om het paasvuur, of is er een zuipfeest? Ik kom nooit op het platteland..
Zuipen bij het paasvuurquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:23 schreef Kreator het volgende:
Gaat het dan om het paasvuur, of is er een zuipfeest? Ik kom nooit op het platteland..
Wat dacht je van 10 april? Na het diner.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hey,.
Wanneer gaan we een keer koffie drinken?
Goed idee. Al weet ik nog niet zeker of ik het diner ga redden.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wat dacht je van 10 april? Na het diner.Ik ga nog maar eens een bakje doen.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Goed idee. Al weet ik nog niet zeker of ik het diner ga redden..
Jij zou toch geeneens meedoen?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:35 schreef Robinhoo het volgende:
Ik ga na het diner aan het bier.
Klopt dan zit ik bij Twentequote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jij zou toch geeneens meedoen?
Op wie?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:40 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ach en misschien drink ik ook wel niet. Voor mij gaat het niet om dronken te worden en stoned kan ik thuis ook wel worden.
Ik moet wel een goeie indruk maken natuurlijk.
Op de ToF'ers die mij nog niet kennen.quote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:43 schreef haakon het volgende:
[..]
zij is het moederfiguur van de ToFfers
En wil je dat NOOOOOIT meer zeggen? Zelfs Kim zegt dat ik me meer als moeder moet gedragen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:43 schreef haakon het volgende:
[..]
zij is het moederfiguur van de ToFfers
En precies om die reden houden we van jequote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En wil je dat NOOOOOIT meer zeggen? Zelfs Kim zegt dat ik me meer als moeder moet gedragen.Maar ik ben wie ik ben. En dat is gewoon Selma
Graag gedaan, mama !quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En wil je dat NOOOOOIT meer zeggen? Zelfs Kim zegt dat ik me meer als moeder moet gedragen.Maar ik ben wie ik ben. En dat is gewoon Selma
pafipo
[ afbeelding ]
@Machiel, je hebt mn dag verpest.![]()
Ik spreek ook namens de mensen die Selma wel kennenquote:
..Ik heb wel enorm hoge verwachtingen nu.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:57 schreef Samzz het volgende:
Ik spreek ook namens de mensen die Selma wel kennen
Selma is gewoon tofquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
..Ik heb wel enorm hoge verwachtingen nu.
Goeiemorgen Mam!!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wacht, ik blijf toch nog wel even..mijn ego wordt hier flink gestreeld.![]()
Ga door...
Hoe oud is oud hier dan?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
...voor tof begrippen zijn we gewoon oud, Selma..
geen idee ?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:12 schreef Robinhoo het volgende:
IS DE STUDIEFINANCIERING AL OVERGEMAAKT???
Anders hek geen geldquote:
Morgenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:12 schreef Robinhoo het volgende:
IS DE STUDIEFINANCIERING AL OVERGEMAAKT???
Ja, maar jij bent oudquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Daar moet ik 4 dagen voor werken..
535?!?!?!??!??!?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik krijg binnenkort 535 euro van de IBG![]()
En 350 van de belasting
En elke maand zo'n 700 loon
Hopppaaaa
Oja. Goedemorgen
Is het ook. Toen ik 17 was verdiende ik 1200 gulden bruto per maand voor 40 uur werken.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Voor mij is 700 in de maand veel
Uitwonend neem ik dan aan?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik krijg binnenkort 535 euro van de IBG![]()
Hopppaaaa
Oja. Goedemorgen
Nee, is geen stufi. Stufi krijg ik niet meer.quote:
Oja. En dat van mij is maar een bijbaantje hequote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Is het ook. Toen ik 17 was verdiende ik 1200 gulden bruto per maand voor 40 uur werken.
donders druk natuurlkquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:49 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Uitwonend neem ik dan aan?
En zo te zien word Pasen Bruins, GVD dat wordt zooo kut.
druk zul je bedoelen !quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:49 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Uitwonend neem ik dan aan?
En zo te zien word Pasen Bruins, GVD dat wordt zooo kut.
Ow zo dat is dan lekker, en nog weer naar school dan of aan het werk?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, is geen stufi. Stufi krijg ik niet meer.
Heb een heel jaar lesgeld betaald, en heb maar een half jaar gehad tot mn diploma. Dus de helft krijg ik terug
Ik ben bezig me voor te bereiden op de selectiebijeenkomst volgende week voor mijn volgende opleidingquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:54 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ow zo dat is dan lekker, en nog weer naar school dan of aan het werk?
Ik denk dat ik je wel zie tussen die 20 andere mensen die dagquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:09 schreef Oldenzaal het volgende:
Oh kut!
Ik ga ook naar Bruins met pasen!!
die wilde ik eerst ook, maar heb toch voor de zwarte en de grijze gekozenquote:
gelukkig, dan ben ik nog niet oud; maar echt heel lang heb ik niet meerquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Boven de 25 ben je oud. Boven de 30 ben je een moeder/vaderfiguur..
Groetjes uit 1978.
Weet wat oud is? 80 Jaar dat is pas oud.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die wilde ik eerst ook, maar heb toch voor de zwarte en de grijze gekozen![]()
[..]
gelukkig, dan ben ik nog niet oud; maar echt heel lang heb ik niet meer
Assiejquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:09 schreef Assiej het volgende:
-OEHHHHHHHH- The way you make me feel (8)![]()
Ola Allen
Dan val ik nog net in de groep van oudquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Boven de 25 ben je oud. Boven de 30 ben je een moeder/vaderfiguur..
Groetjes uit 1978.
Ik heb alleen hardgelopenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
Zo ik ben weer terug van fitness, ik heb heel slecht getraind.Morgen maar eens beter mn best doen.
quote:Twents applaus na reanimatie PSV’er ontroert hulpverleners
EINDHOVEN/ ENSCHEDE - Zo zou het altijd moeten zijn... Eindhovenaar Frank van de Kerkhof (39) krijgt er weer kippenvel van. Zaterdag, na de meeslepende wedstrijd tussen PSV en FC Twente, dreigde een PSV-supporter te sterven aan een hartaanval. In het vak er naast, bomvol met Twente-fans, bleef het tijdens de reanimatiepogingen respectvol muisstil. Om - toen bleek dat de man het zou overleven - in een daverend applaus uit te barsten voor de EHBO’ers.
Frank van de Kerkhof was er één van. Hij staat sinds 2004 als hulpverlener in het PSV-vak Oost, bij de ‘harde kern’. „We hadden er kippenvel van. Dit hebben we echt nog nooit meegemaakt. Eigenlijk worden we altijd uitgescholden. Maar wat was dit mooi.” Van de Kerkhof heeft in het weekeinde meteen de telefoon gegrepen om de supportersvereniging Vak P te bedanken.
eens!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Weet wat oud is? 80 Jaar dat is pas oud.
ja, hier de groeten uit 1986quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:32 schreef omearos het volgende:
[..]
Dan val ik nog net in de groep van oud
Groetjes terug uit 1981
is trouwens ook een mooi bouwjaar. m'n auto is van augustusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet voor Markoquote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:15 schreef ReMcOrE het volgende:
en natuurlijk een zonnige goedemiddagvoor iedereen![]()
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:26 schreef Mdrop het volgende:
Altijd leuk ... Toos en Henk:
[ afbeelding ]die stond vanmorgen in de TubantiaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.deed me denken aan de reclame van CenterParcs
waarom dat niet dan?quote:
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Inderdaadquote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ow, dat plaatje... ach, Marko is nog gewoon een beetje kind
Wel op de manier hoe jij het uit, als je de hele dag met een laptop in de zandbak zat had het me weinig uitgemaakt.quote:
Zaterdag toch pas?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:42 schreef ReMcOrE het volgende:
gvd, wat heb ik zin in de wedstrijd van morgen![]()
als het meezit begin van de middag richting Oude Markt en 16.30 met het treintje naar Rotterdam
* Mdrop wenst u heel veel plezier.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:42 schreef ReMcOrE het volgende:
gvd, wat heb ik zin in de wedstrijd van morgen![]()
als het meezit begin van de middag richting Oude Markt en 16.30 met het treintje naar Rotterdam
Allebei zonde tijdens dit weer!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:55 schreef Fems het volgende:
Ik moet eignelijk leren! maar ik hou van slapen!
Snap niet dat die mensen dat kunnen, dat ruik je dan toch zelf ookquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:12 schreef Samzz het volgende:
Ik lees In de ban van de ring. En er zit een moslima naast me die enorm stinktDood aan overvolle treinen!
Als je lang in je eigen stank zit went je neus eraanquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:13 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Snap niet dat die mensen dat kunnen, dat ruik je dan toch zelf ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |