Dat is ook zo ja... Maar die blikken naar elkaarquote:Op maandag 22 maart 2010 19:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja he? Sekseh!
(Maar dat komt ook wel door zijn stem)
quote:Op maandag 22 maart 2010 19:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja he? Sekseh!
(Maar dat komt ook wel door zijn stem)
Hmz. In die musical wel ja.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vind je hem verder ook aantrekkelijk?
Doe maar overmorgen. Dan is het evenwicht hersteld en is de verrassing extra groot.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh ja, ik moet je vanavond bellen om te zingen.
Ik schrok me ff half de pleuris. Maar je bedoelt pas ná twaalven zeker?quote:Op maandag 22 maart 2010 19:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh ja, ik moet je vanavond bellen om te zingen.
quote:Op maandag 22 maart 2010 19:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Hmz. In die musical wel ja.
Gewoon op foto's niet. Alleen de bewegende versie heeft wel wat
Leuk ook dat je het zelf voorstelt.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Doe maar overmorgen. Dan is het evenwicht hersteld en is de verrassing extra groot.
Dat komt mooi uit, dan heb ik nog twee dagen de tijd om de tiencijferige code te achterhalen.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Doe maar overmorgen. Dan is het evenwicht hersteld en is de verrassing extra groot.
Nee, dan wil ik op bed liggen.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik schrok me ff half de pleuris. Maar je bedoelt pas ná twaalven zeker?
Olaquote:Op maandag 22 maart 2010 19:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik dacht dat vrouwen twee dingen tegelijk konden.
quote:Op maandag 22 maart 2010 19:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ola
Die kabel in het dak had ik na een half jaar al losliggen en werd toen met de nodige "het is maar een rammel" vast gezet.
Nu krijg ik nieuwe remblokjes.
Dat hoort niet na een half jaar al los te liggen, en rammeltjes in nieuwe auto's zijn irritant.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ola
Die kabel in het dak had ik na een half jaar al losliggen en werd toen met de nodige "het is maar een rammel" vast gezet.
Nu krijg ik nieuwe remblokjes.
Sabon is erg lekker jaquote:Op maandag 22 maart 2010 19:49 schreef Goodbye het volgende:
Ik maak jullie hebberig, hè?Hij schijnt wel vrij prijzig te zijn, maar ik heb hem gekregen dus dat weet ik niet zeker.
En de geur is niet te sterk gelukkig. Als ik me er 's ochtends mee in smeer ruik ik hem wel de hele dag zo af en toe, maar niet overheersend.
Nee, ik heb geen aandelen
Had het echt niet gezienquote:
Dinsdag is morgen, gister was dat overmorgen.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar ze was gister toch pas overmorgen jarig?
*Verward is.
En anders vraag je het je wikiquote:Op maandag 22 maart 2010 19:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat komt mooi uit, dan heb ik nog twee dagen de tijd om de tiencijferige code te achterhalen.
Ik heb nu 30.000 mogelijkheden gehad, maar niemand nam op met "Met Cat22"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |