Gewoon alle viezerikken van FoK! dusquote:Op maandag 22 maart 2010 18:54 schreef sunxxx het volgende:
Ook jongere vieze mannetjes,hoor en veel roze mannetjes,maar daar heb je geen last van.
Ja misschien moet ik inderdaad gewoon eens proberen...quote:Op maandag 22 maart 2010 18:57 schreef SadKingBilly het volgende:
Gewoon doen, misschien zul je een aantal stranden moeten proberen; niet ieder strand voelt even prettig aan, er zijn inderdaad (vooral in het westen) een aantal stranden waar voornamelijk 50+ hangbuikzwijntjes rondlopen die wel érg vaak langs lopen.. Andere stranden zitten veel gezinnen en heb je geen enkel probleem. Ga je wel eens naar de sauna?
Ook naakt?quote:Op maandag 22 maart 2010 18:57 schreef BrandX het volgende:
met de paarden rijden we elke zomer weer over het naaktstrand. En nee, daar zitten niet alleen vieze oude mannetjesEr zitten complete gezinnen (ja incl. kinderen in alle leeftijden
). Dus leef je uit.
quote:Op maandag 22 maart 2010 18:59 schreef Buschetta het volgende:
Dat je overal bruin wilt worden begrijp ik dus mijn reactie slaat ook niet op jou.
Maar over het algemeen maar rare lui die nudisten. Dat naaktlopen is vaak allemaal gedwongen "vrij" zijn in mijn optiek. Maar wellicht is dat een eenzijdige belichting.
Juicyhill badboyquote:
vaak welquote:Op maandag 22 maart 2010 19:05 schreef thomaster het volgende:
[..]
Ook naakt?![]()
En OT: Je kan ook gewoon naar de sauna gaan, wel eentje waar er een leuk buitengebeuren is natuurlijk
quote:
Nou en?quote:Op maandag 22 maart 2010 19:15 schreef BrandX het volgende:
vaak welSoms hebben de kids een zwembroekje aan, maar vaak ook niet.
Schuurt dat niet over dat stroeve zadel?quote:Op maandag 22 maart 2010 19:15 schreef BrandX het volgende:
[..]
vaak welSoms hebben de kids een zwembroekje aan, maar vaak ook niet.
quote:Op maandag 22 maart 2010 19:26 schreef Theoria_Colorum het volgende:
Je mag wel bij mij in de achtertuin komen zonnen.
Zo'n naaktstrand is niets joh.
Hey swa, alles cool?quote:
Wat was zijn username?quote:Op maandag 22 maart 2010 19:33 schreef Isabeau het volgende:
Nou, ik had ooit geen badpak bij me en liet me niet uit het veld slaan om toch lekker op het strand te gaan liggen. Naaktstrand dus. Vrouw alleen.
Terwijl ik lag te genieten van de warme zon op mijn blote lijf hoorde ik ineens het geluid vane en digitale camera. Ik keek op. En ja hoor, daar zat een vieze kerel zijn fototoestel op mij te richten!!! Ben heel erg boos geworden, mijn spullen gepakt en direct weg gegaan. Bah bah.
Laatste keer naakstrand ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |