En laten we eerlijk wezen, dat is ook de reden dat je het wilt ombouwen SCHAVUIT!!!quote:Op maandag 22 maart 2010 18:49 schreef RGS18 het volgende:
Wiki
"Het softwarematig ombouwen van een Wii is in Nederland gewoon legaal. De gepatenteerde software wordt niet aangepast en er wordt ook geen inbreuk op patenten gemaakt. Het is wel illegaal wanneer je een backup spel speelt waarvan je niet in het bezit bent van de originele kopie."
En dat haal je WAAR vandaan? Laat me raden... van de website waar je die software kunt kopen?quote:Op maandag 22 maart 2010 18:49 schreef RGS18 het volgende:
Wiki
"Het softwarematig ombouwen van een Wii is in Nederland gewoon legaal. De gepatenteerde software wordt niet aangepast en er wordt ook geen inbreuk op patenten gemaakt. Het is wel illegaal wanneer je een backup spel speelt waarvan je niet in het bezit bent van de originele kopie."
Bronquote:Op maandag 22 maart 2010 18:57 schreef wdn het volgende:
[..]
En dat haal je WAAR vandaan? Laat me raden... van de website waar je die software kunt kopen?
Kom maar eens met een bron die niet subjectief is.
Staat het in de manual van de wii dat je dit mag doen?
Bij mijn weten is het ombouwen van enig stuk hardware toegestaan indien je zelf de software schrijft.
Downloaden van dingen als firmwares of operating systemen voor gesloten appraten en die dan gebruiken is niet toegestaan.
Omdat ik hier een gloednieuwe Wii heb, en ik niet bereid ben om mijn garantie op te geven.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:08 schreef Satsuma het volgende:![]()
Waarom zou je je Wii matig willen ombouwen? Doe het dan in één keer goed.
quote:Op maandag 22 maart 2010 19:10 schreef RGS18 het volgende:
[..]
Omdat ik hier een gloednieuwe Wii heb, en ik niet bereid ben om mijn garantie op te geven.
een goed begin is het halve werk natuurlijkquote:Op maandag 22 maart 2010 19:13 schreef Satsuma het volgende:
[..]
![]()
Je schrijft dat je je Wii software matig wil ombouwen. In plaats van je Wii softwarematig ombouwen.
quote:Op maandag 22 maart 2010 19:10 schreef RGS18 het volgende:
[..]
Omdat ik hier een gloednieuwe Wii heb, en ik niet bereid ben om mijn garantie op te geven.
maakt niet uit, dergelijke discussies staan we simpelweg niet toe omdat het gedonder uitlokt.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:49 schreef RGS18 het volgende:
Wiki
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |