Samen met je liefje kijkenquote:Op maandag 22 maart 2010 21:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Euh wij zijn kerels, wtf moeten wij met greys?
zoals ATWT?quote:Op maandag 22 maart 2010 21:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echte liefde is...
Samen wijvenseries kijken
Inderdaadquote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 21:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echte liefde is...
Samen wijvenseries kijken
Lekker gezellig als ik daar dan lig te pittenquote:
Dat had george gedaan he. karev toch nietquote:Op maandag 22 maart 2010 21:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Totaal nietHoe kan je haar nou dumpen voor Izzie?
Er zitten ook lekkere mokkels in hoor.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Lekker gezellig als ik daar dan lig te pitten, dat beschouw ik meer als private time
Als ik het om wat voor reden niet kan zien gaat hij het kijken zodat ie me kan bijpratenquote:
Nee, Karev loopt emo te doen omdat Izzie weg is.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat had george gedaan he. karev toch niet
And he wonders why he's singlequote:Op maandag 22 maart 2010 21:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Lekker gezellig als ik daar dan lig te pitten, dat beschouw ik meer als private time
quote:Op maandag 22 maart 2010 21:56 schreef DevilsWhore het volgende:
Ben ik nu eigenlijk het meest gewilde object van de UDOWU SC?
Blijkbaar.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:56 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik moest lachenquote:Op maandag 22 maart 2010 21:56 schreef DeLuna het volgende:
Trevland is single?
Dat had ik nou niet verwacht.
Al zou het kunnen dat je die plaats deelt met Bart (nee niet ez)quote:
Zie jij jezelf als een object dan?quote:Op maandag 22 maart 2010 21:56 schreef DevilsWhore het volgende:
Tof. :cool:quote:
Gelukkig maar.quote:
Volgens mij maakt het niet uit waar jij bent, meest gewild sowiesoquote:Op maandag 22 maart 2010 21:56 schreef DevilsWhore het volgende:
Hoezo niet?quote:Op maandag 22 maart 2010 21:56 schreef DeLuna het volgende:
Trevland is single?
Dat had ik nou niet verwacht.
Stoepie maakt wel veel kans jaquote:Op maandag 22 maart 2010 21:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Al zou het kunnen dat je die plaats deelt met Bart (nee niet ez)
Alsof ik dat onthoudquote:Op maandag 22 maart 2010 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is het ziekenhuis waar ze in werken, wel op blijven letten he
Weet ik niet eigenlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |