Huppelquote:
Ey Trevquote:
EN de bakker niet te vergeten, een broodmaaltijd kan ook heerlijk zijnquote:Op maandag 22 maart 2010 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Shoarma Misho
Italiaans restaurant Sardegna
Mac Donalds
de chinees in Bargeres
de kok in de Zwetser
quote:Op maandag 22 maart 2010 19:48 schreef Stoeprand het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was je ons zat?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op maandag 22 maart 2010 19:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
EN de bakker niet te vergeten, een broodmaaltijd kan ook heerlijk zijn![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Was je ons zat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
Jaaaa, hier is alles goed hoorquote:Op maandag 22 maart 2010 19:30 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
DELUNA![]()
![]()
Jaah kheb unban gekregen van yvonne
hoe gaat 't
![]()
Ik ga douchenNat worden
Haha nee joh!quote:
Oh, ik zeg maar niets.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:55 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Haha nee joh!
Ging bij mij zelf met ups en downs.
Moet nu ook vanwege mijn (nieuwe) werk er om 05:30 uit, dus ken niet te laat online blijven.
Oh lol.. zie em nu pasquote:
150 of 200. Hangt er vanaf hoe hard het gaat en hoe gezellig het is. Maar stiekem wil ik op tijd op bed maar dan mis ik Pauw en Witteman.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:56 schreef Gotrick het volgende:
Hey Luna![]()
![]()
Hoeveel posts heb je vandaag? het is bijna 20:00, tot hoe ver ga je deze dag?
Nee, het ging niet om de spelling. Ik ga altijd om 0:00 op bed terwijl ik er om 05:15 al uit moet.quote:
Ik wil ook vroeg naar bed, had eigenlijk 20:00 als streef tijd.. maar das natuurlijk veels te vroegquote:Op maandag 22 maart 2010 19:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
150 of 200. Hangt er vanaf hoe hard het gaat en hoe gezellig het is. Maar stiekem wil ik op tijd op bed maar dan mis ik Pauw en Witteman.![]()
Oh ik zag wat andersquote:Op maandag 22 maart 2010 19:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, het ging niet om de spelling. Ik ga altijd om 0:00 op bed terwijl ik er om 05:15 al uit moet.
een uur of 22:00 is ook nog vroeg zatquote:Op maandag 22 maart 2010 19:58 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ik wil ook vroeg naar bed, had eigenlijk 20:00 als streef tijd.. maar das natuurlijk veels te vroeg
Ehh, 6x in de week zwemmen en 1x landtraining (opdrukke en dergelijke)quote:Op maandag 22 maart 2010 19:59 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Oh ik zag wat anders![]()
Fitnes (of sport) jij ook 3x per week?
Ik hou mijn mond maarquote:Op maandag 22 maart 2010 20:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ehh, 6x in de week zwemmen en 1x landtraining (opdrukke en dergelijke)
Npquote:
Ik ken het probleemquote:Op maandag 22 maart 2010 20:04 schreef Gotrick het volgende:
Pfff, me zusje zit weer in de badkamer hoor... deuren ruim een uur potdicht dus..
Geen idee, dit weekend wordt niksquote:Op maandag 22 maart 2010 20:06 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Np![]()
Hoe staat het met onze zwem-meet trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |