quote:
Op woensdag 24 maart 2010 06:52 schreef Soempie het volgende:[..]
Mwah, de hoofdpijn is wel een stuk minder, maar er komt allemaal troep en bloed uit m'n neus. Vanmorgenvroeg maar op de bank gaan liggen. Sven kon niet slapen door m'n gesnurk.
Hoe is het met jou?
Ik heb zo raar gedroomd. We waren met een groepje in het bos en zochten allemaal tussen de struiken. Nem vond wat paddenstoelen en ondertussen hadden we ook al eitjes en ander eetbaar spul gevonden. Wij gerechten verzinnen en Sven zou een vuurtje maken. Komen we opeens tussen twee bomen een lopende band en een kassa tegen.

Heel weird. Komt natuurlijk doordat Nem vroeg waar kinderen naar kijken/ zoeken bij struiken.

En anders toch nog even de huisarts bellen hoor. Vooral ivm dat bloed, dat hoort volgens mij niet bij een bijholteontsteking.
Vreemde droom hahaha.
Het gaat redelijk... nog vrij veel druk op mn bijholte, nog steeds een erg verstopte neus, hoofdpijn en moe. Komt natuurlijk ook omdat ik toch ook wel druk met de kinderen ben. Vandaag kan ik weer meer rusten, ik ben nog thuis, Twan is weer bij zn vader en Lennon is naar kdv. Morgen hebben we een concert van Tom McRae in Utrecht... ik wil wel!! pvd.
Nu voor het eerst sinds jaren weer aan de handafwas

de monteur heeft nog niet teruggebeld voor een afspraak.
MM hmm dat was dan wel een tegenvaller, zowel het boogschieten en als de niet rokjesdag van de stagiaire.
Goedemorgen