Vooral serieus op antwoorden, kunnen ze niet hebbenquote:Op maandag 22 maart 2010 17:59 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
ja TS, laten we alles hier maken zoals in Ameeriekaa![]()
Als er een land is waar elke scheet opgeblazen en uitvergroot wordt door de media is dat het wel, iets wat we hier duidelijk NIET zouden moeten willen....
Wat een nep kutland zeg, vooral als je 's ochtends met je ochtend humeur een broodjes zaak in loopt en ze beginnen gelijk heel vrolijk met hun achterlijke neppe smalltalk
Ik verwacht eerder dat die om 5:59 de TV nog helemaal niet ...quote:Op maandag 22 maart 2010 17:47 schreef fs180 het volgende:
[..]
Eilandbewoners denken niet zo snel, eer ze het doorhebben is het al 6 uur
idd. als je het dan toch over professionaliteit hebt...quote:Op maandag 22 maart 2010 16:56 schreef Captain_Bignose het volgende:
onterechte klacht: nieuws is nieuws en dat moet je gewoon brengen en geen irritante epileptisch flitsende shit en dergelijke erdoorheen
Baseer je nu jouw mening over het Nederlandse nieuws op de leaders? Die van NOS en RTL zijn heerlijk herkenbaar, neutraal en kort. Ik hoef niet eerst een kwartier te horen dat er nu nieuws aankomt van de eerste zender die live in HD het nieuws uitzend, dat is namelijk niet belangrijk.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:53 schreef rubje het volgende:
Zit je eens te kijken naar Amerikaanse nieuwsprogramma's zie je onderstaand.
Zet je dat af tegen wat wij elke dag op de buis krijgen dan is het net of wij
ons bedienen met windows 3.11 materiaal. Zo amateurisch en polderachtig
in elkaar gezet dat je het gevoel hebt dat je niks kan verwachten waar de
Amerikanen het brengen alsof jij iets kan verwachten.
NL nieuws: Polderformaat en weinig boeiend.
Wow dat is wel de beste leader die ik ooit gehoord/gezien hebquote:
Zit het zo te bekijken/luisteren,en klik bij 'related links' op een Australische... ik ken natuurlijk wat Nederlandse en Amerikaanse, heb wel eens een Belgische gehoord. Het is wel dezelfde stijl allemaal, zowel visueel als voor wat betreft de muziek. Is dat louter na-aperij? Wellicht heeft iemand een goede verklaring voor die toon in combinatie met het nieuws, waarom dat passend zou zijn?quote:Op maandag 22 maart 2010 20:20 schreef henrydg het volgende:
[..]
Wow dat is wel de beste leader die ik ooit gehoord/gezien heb![]()
quote:Op maandag 22 maart 2010 20:48 schreef henrydg het volgende:
Ik heb een intro gemaakt voor Undercover in Nederland![]()
ben m nu aan het uploaden! JULLIE ZIJN NATUURLIJK HELEMAAL IN SPANNING.
Ik heb een speciaal account aangemaakt ; KLBaccountquote:
DAT DIT KAN OP JOEPTOEPquote:Op maandag 22 maart 2010 20:48 schreef henrydg het volgende:
Ik heb een intro gemaakt voor Undercover in Nederland![]()
ben m nu aan het uploaden! JULLIE ZIJN NATUURLIJK HELEMAAL IN SPANNING.
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |