quote:
dat die ex het op Fok plaatst vind ik nog wel een paar graadjes droevigerquote:Op maandag 22 maart 2010 16:31 schreef Tijgertje. het volgende:
Omijngod. Dat ze daarover gaat mailen naar zijn ex.
lol.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:34 schreef Spooky4u het volgende:
Terugsturen: "Dan heb je hem nog vast niet in je kontje gehad!"
Seksueel gefrustreerd?quote:
Haha, voor de rest echt zo dom als een ezel.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dat complimentje heeft hij wel onthouden
Jij klinkt eigenlijk best we als een egoistische hoerquote:Op maandag 22 maart 2010 16:30 schreef Pikajew het volgende:
Ik heb 4 jaar geleden een 'relatie'gehad met een jongen die ik niet eens boeiend vond. Hij zag er best oke uit, maar was verder oliedom en gewoon totaal niet interessant. Ik wou seks, hij was maagd en wou alleen een relatie, dus oké, we hadden een 'relatie'. Die maar 3 maanden duurde, tot ik hem echt helemaal zat was en dumpte. Omdat ik zijn eerste was heb ik blijkbaar een indruk achtergelaten. Hij was nogal groot geschapen en dat heb ik hem toendertijd ook gezegd (ik dacht, als ik dat ego even streel krijg ik meer seks). En nu opeens krijg ik een fucking bizar mailtje van zijn nieuwe vriendin (net zo'n saaie doos als hij) of het 'echt waar is dat ik hem zo goed vond en dat hij nu rondblaat dat hij volgens mij echt heel veel skills heeft. Maar dat vindt zij tegenvallen'. WTF. For the record: hij is 20, geen 15.
Ik ga echt nooit meer zoveel moeite doen voor een fuckbuddy.
Ben ik ook.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij klinkt eigenlijk best we als een egoistische hoer
Gelukkig zijn wij allemaal gigantisch hier op fok.quote:Op maandag 22 maart 2010 17:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
"Het gaat er om wat je er mee doet !!!! "
29 internetcentimeters hier, in slappe toestand uiteraardquote:Op maandag 22 maart 2010 17:05 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Gelukkig zijn wij allemaal gigantisch hier op fok.
er staat iets over groot geschapen, dus het zou zomaar kunnen,quote:Op maandag 22 maart 2010 17:10 schreef SuperwormJim het volgende:
Wordt dit 'm?
Bel/mail/whatever hem gewoon en zeg dat hij moet kappen met die onzin.quote:Op maandag 22 maart 2010 17:17 schreef Pikajew het volgende:
Ik wou dat het fake was.Het feit dat ik zo'n imbeciel gedate heb knaagt aan me.
INPLEKquote:Op maandag 22 maart 2010 16:44 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Zeg dan wat boeiends inplek van dit.
Je bent piepklein, joh!quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 16:31 schreef Erwtje het volgende:
Epic.
Oke....klaar, nu op naar de volgende snoepjes verkeringquote:Op maandag 22 maart 2010 17:17 schreef Pikajew het volgende:
Ik wou dat het fake was.Het feit dat ik zo'n imbeciel gedate heb knaagt aan me.
Goed verwoord.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Je bent gewoon een gore slet TS!
waarom doe je niet normaal? of ben je een 'gekke' meid?quote:Op maandag 22 maart 2010 19:04 schreef Pikajew het volgende:
12.
die volg ik ff niet...quote:Op maandag 22 maart 2010 20:22 schreef Fortitude het volgende:
Toch opvallend. Een topic waarin een vrouw aangeeft dat ze geneukt is en opeens veel minder verzoeken voor pics.
Tuurlijk.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
die volg ik ff niet...
je doelt op afgelikte boterham?
nee. vertel! ik dacht dat je dat bedoelde.quote:
quote:
We zien je vast nog wel terug op het nieuwsquote:Studierichting Lerarenopleiding voor het voortgezet onderwijs
Bijgesloten bij zijn sex-cv?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
"Ik ben vet goed in bed!"
Je bakt er niet veel van anders..
" Bel m'n ex maar voor een referentie"
tja.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
"Ik ben vet goed in bed!"
Je bakt er niet veel van anders..
" Bel m'n ex maar voor een referentie"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
Toevallig jou weerquote:Op maandag 22 maart 2010 16:34 schreef dopy14 het volgende:
Jij wou seks en hij wou een relatie.
omgekeerde wereld.
+1quote:Op maandag 22 maart 2010 16:34 schreef Barcaconia het volgende:
Dit is echt een geniaal topicHier moet ik gepost hebben
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |