De Amerikanen hadden Sly als geheim wapen.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:45 schreef tralalala het volgende:
Die jappen worden wel als tactiekloze sukkeltjes neergezet.
Dat de verhouding wat scheef overkomt heeft ook misschien te maken met de focus van de serie. Bij BoB (om die vergelijking maar weer eens te makenquote:Op maandag 22 maart 2010 21:36 schreef superworm het volgende:
Als de bodycount 1 Amerikaan op 4,5 Jap was, mis ik inderdaad tientallen dode Amerikanen. Je gaat je toch afvragen waar die dan stierven - buiten beeld? Te oninteressant?
Er zijn pas twee afleveringen geweest...quote:Op maandag 22 maart 2010 22:50 schreef ASroma het volgende:
mwah mwah dit kan niet tippen aan BofB. Nou moet ik zeggen dat WO2 in Europa mij sowieso altijd al meer trok. Zo had BofB D-Day, Bastogne, Holland, Germany, Oostenrijk met vele mooie beelden en goed uitgewerkte gevechten. Die beelden zullen moeilijk te evenaren zijn en misschien moeten we dat ook niet doen maar toch....
Hier zitten ze de hele tijd in de jungle en de enige gevechten zijn snachts, oftewel als kijker zie je geen fuck.
daar heb je wel gelijk in.... we gaan het zienquote:Op maandag 22 maart 2010 22:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
Er zijn pas twee afleveringen geweest...
Sommige stukken deden behoorlijk 'Rambo' aan.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:59 schreef Axelf0leyoo7 het volgende:
Gave shit deze serie, wat een gemaai & gesproei trouwens. Wat denken die jappen trouwens, dat ze rambo zijn ofzo ?, toch bizar dat het zo gegaan is.
Op zich is het wel logisch dat ze 's nachts aanvallen. Je kan dan veel makkelijker dichtbij de vijandelijke linie's komen voordat je gespot wordt. Voor ons kijkers is het lastig omdat je geen reet ziet, maar het is wel iets realistischer.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:50 schreef ASroma het volgende:
Hier zitten ze de hele tijd in de jungle en de enige gevechten zijn snachts, oftewel als kijker zie je geen fuck. En dan erbij vind ik de hoofdpersonen een beetje oppervlakkig en weinig interresant. Al helemaal die cantineboy op het eind....... moest hij zwakzinnig overkomen ofzo?
Desalniettemin een vette oorlogsserie daar niet van hoor.
Waarom zou je het moeten vergelijken met BoB? Het zijn twee totaal verschillende series.quote:Op maandag 22 maart 2010 23:47 schreef neilpad het volgende:
Vind het tot nu toe wel een vermakelijke serie. Ik ga hem pas vergelijken met BoB nadat ik alle afleveringen heb gezien. Denk toch dat je het niet zo makkelijk kan vergelijken.
quote:Op maandag 22 maart 2010 23:56 schreef Happel het volgende:
Waarom zou je het moeten vergelijken dan? Zijn twee totaal los van elkaar gemaakte series, zei het door dezelfde regisseurs.
Aangezien er een hoop hier de serie wel al lopen te vergelijken met BoB.quote:Op maandag 22 maart 2010 23:59 schreef marcodej het volgende:
[..]
Waarom zou je het moeten vergelijken met BoB? Het zijn twee totaal verschillende series.
The Battle of the Tenaru, August 21, 1942quote:Op maandag 22 maart 2010 17:28 schreef ElizabethI het volgende:
Weet iemand hoe het gedicht heet dat aan het einde van aflvering 2 word geschreven? (als het een bestaand gedicht is).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |