quote:Arrangement:
Het 4 sterren hotel Sofitel Cocagne Eindhoven ontvangt u voor:
1 overnachting in een luxury kamer (37 m²)
Uitgebreid ontbijtbuffet
Gratis gebruik van fitness- en saunafaciliteiten
Gratis gebruik van het zwembad
1 maal gratis gebruik van de zonnebank voor 2 personen
Een doosje bonbons op de kamer
Gratis parkeren naar beschikbaarheid (t.w.v. 25 euro per dag)
Aantal volwassenen: 2
Aantal kamers: 1
Aantal kinderen: 0
Supplementaire kosten voor verblijf en/of maaltijden van de kinderen dienen rechtstreeks met het hotel afgerekend te worden.
Aankomstdatum: 29-05-2010
Overnachtingen: 1
Locatie: Sofitel Cocagne Eindhoven, Vestdijk 47, 5611 CA Eindhoven, NEDERLAND
Telefoon: 0402326160
Hmmkay... dat komt in de buurt. Let me know!quote:Op zondag 4 april 2010 01:14 schreef Sport_Life het volgende:
Ik ga morgenavond nog verder uitzoeken of de datum e.d. kan, maar lijkt me wel leuk idee. scheelt me weer een duur cado voor 4 jaar relatie
50 Euro onder voorbehoud van bovenstaande
Bedoel je: ik wil hem!?quote:
Geef hem dan aan je moeder of aan je schoonmoeder eijkel.quote:Op donderdag 8 april 2010 10:22 schreef JeOma het volgende:
Niemand die zijn vriend(in) wil verrassen?
Hello! Nee hoor, ik wil 'm ook wel opsturen, no problem. Ophalen voelt altijd wat "zekerder", maar ik snap dat je er liever niet 100km enkele reis voor gaat maken.quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:33 schreef Luc_Nilis_PSV het volgende:
Heb je alleen een afhaal mogelijkheid? Ik woon zelf in Eindhoven, en wil hem wel overnemen. Maar als ik hier eerst voor naar Apeldoorn moet rijden ben ik mijn voordeel ook weer zowat kwijt.
60 geboden, mits er iets gedaan kan worden aan het ophalen.
Kijk, dit gaat goed. Kom jij hem ook halen?quote:
Nee, das 125 kilometer van me vandaan, dus laten we dat maar niet doenquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:42 schreef JeOma het volgende:
[..]
Kijk, dit gaat goed. Kom jij hem ook halen?
Ah, weer te vroeg gequote. :-) (nasty, dat editten)quote:
Als Luc Nilis hier niet meer overheen gaat, issie wat mij betreft voor jou Scorpie. Het wordt een beetje rommelig zo, dus Luc Nilis (bestaat die man nog? da's lang geleden...)quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee, das 125 kilometer van me vandaan, dus laten we dat maar niet doen
Ok. Luc_Nilis, PM je mij even? Lijkt nu net of je tegen een ghost hebt zitten opbieden, wat mij betreft mag jij 'm voor 65 euro hebben, ok? (betaal ik de 44 cent postzegel) ;-)quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Bij nader inzien mag je hem hebben, vriendinlief kan niet helaas!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |