Kan je niet een vriendschappelijk potje fifa doen nu?quote:Op maandag 22 maart 2010 15:14 schreef Tjaapo het volgende:
Nog vier man nodig ik zal het ook effe melden tegen een maat van mij met een ps3 misschien dat ie ook wel mee wil doen. Moet je persé lid zijn van fok of niet?
Nee misschien wel vanavond maar zit nu op mijn werk.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:18 schreef ego-tripper het volgende:
[..]
Kan je niet een vriendschappelijk potje fifa doen nu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik niet zo goedquote:
Ik heb ook zo mijn dagen, de ene dag speel ik de sterren van de hemel, de andere dag lukt er niks. Ballen op de paal en voorzetten die niet goed aankomen, domme pass fouten etc.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:41 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
Ik niet zo goedheb echt onwijs veel moeite met verdedigen en zie vaak van tevoren al met een aanval van de tegenpartij dat er een goal gaat vallen, maar op een of andere manier kan ik er dan niks tegen doen.
By the way papa masegate zie je het nog zitten met Ajax in deze competitie? Ben je zo'n fan dat je erbij blijft? Ikzelf ben feyenoorder maar als ik die neem in deze competitie en met mijn spelniveau zal ik laatste worden ben ik bang.![]()
Heb het even voor je uitgezocht op easportsfootballworld.quote:
Ja, dat heb ik dus ook als ik met MC speel. Gemiddeld zijn de clubs als Chelsea, Man U, Barcelona etc beter, dat merk je aan de sterkte, snelheid e.d. van de spelers van deze clubs. Maar ik vind het altijd wel een uitdaging en leuk als ik ze van de mat veeg met een minder teamquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:54 schreef Masegate het volgende:
Ik denk dat ego-tripper en ik hier best wel een aardig niveautje hebben. Ego-tripper is net iets beter dan ik denk ik. Maar goed. Er zitten weer een hoop nieuwe bij waar we nog niet tegen hebben gespeeld. Daar kan dus nog van alles mee gebeuren.
En dan erbij heb ik Ajax. Je merkt toch wel dat dat lastiger speelt tegen ploegen als Barcelona, Inter, Manchester enz.
Zo! Die Powah is verslaafd!!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:25 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
Heb het even voor je uitgezocht op easportsfootballworld.
Naam: Skillpoints: Aantal gespeelde potjes:Ernnn 2252 70 Babbatuur 3284 108 Neggix 1501 121 ButsMG 3654 254 Leonardo3107 3288 475 Kreukneus 2639 104 Powah87 4913 719 Boopah 2817 402 Keffer1208 97 3 Tjaapo 2621 269
Ik ook maar één keer.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:07 schreef kreuk050 het volgende:
Hij is onwijs goed, serieus. Ik heb volgens mij nog nooit van 'm gewonnen....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |