In het artikel van de NOS staat nadrukkelijk dat Q. volgens de politie in neo-fascistische kringen verkeert.quote:Op maandag 12 april 2010 19:27 schreef gelly het volgende:
Is het tegenwoordig politiek correct om z'n extreem-rechtse achtergrond niet te benoemen ?
Maar voor de rest ? Het lijkt net alsof we te maken hebben met iemand die compleet willekeurig aanslagen wilde plegen, zonder motief.quote:Op maandag 12 april 2010 19:35 schreef damian5700 het volgende:
[..]
In het artikel van de NOS staat nadrukkelijk dat Q. volgens de politie in neo-fascistische kringen verkeert.
Volgens mij maakt het verkeren in neo-fascistische kringen iemand nog geen terrorist of is dit per definitie een motief voor het plegen van aanslagen.quote:Op maandag 12 april 2010 19:37 schreef gelly het volgende:
[..]
Maar voor de rest ? Het lijkt net alsof we te maken hebben met iemand die compleet willekeurig aanslagen wilde plegen, zonder motief.
Het zou hetzelfde zijn als de motieven van een moslimfundamentalist in twijfel trekken, sja, misschien waren z'n knikkers als kind wel eens gejat, weten wij veel. Wat denk je zelf ?quote:Op maandag 12 april 2010 19:46 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Volgens mij maakt het verkeren in neo-fascistische kringen iemand nog geen terrorist of is dit per definitie een motief voor het plegen van aanslagen.
Ik heb, overigens, niets kunnen vernemen over het motief van het beramen van aanslagen.
Een in Nederland voor de hand liggende voorbeeld is het voorbeeld van de Mohammed B.quote:Op maandag 12 april 2010 19:51 schreef gelly het volgende:
[..]
Het zou hetzelfde zijn als de motieven van een moslimfundamentalist in twijfel trekken, sja, misschien waren z'n knikkers als kind wel eens gejat, weten wij veel. Wat denk je zelf ?
En laten we wel wezen, dit was natuurlijk geen crime passionnel.quote:"Ik heb me laten leiden door de wet die mij opdraagt om iedereen die Allah en de profeet beledigt zijn kop eraf te hakken."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |