quote:Op maandag 22 maart 2010 14:34 schreef Inverted_World het volgende:
http://i.fokzine.net/s/emo.gif ______!
quote:Op maandag 22 maart 2010 14:36 schreef Homdeck het volgende:
tvp
quote:Op maandag 22 maart 2010 14:38 schreef Feitosa het volgende:
Wie koopt er dan ook koala,s bij de visboer?
quote:Op maandag 22 maart 2010 13:40 schreef Flashbag het volgende:
hahahawie koopt dan ook cola bij de visboer
quote:
Nah, als het verse zijn....quote:Op maandag 22 maart 2010 14:38 schreef Feitosa het volgende:
Wie koopt er dan ook koala,s bij de visboer?
Ja maar dan zijn ze niet koudquote:Op maandag 22 maart 2010 14:47 schreef trovey het volgende:
Neem de volgende keer een hele zooi blikjes mee van de supermarkt...geen vislucht en je bent nog goedkoper uit.....mensen die voor veel te veel geld frisdrank kopen bij de visboer en snackbar omdat dat dichterbij is
Ik weet niet in welke Lidl jij komt, maar in de AH zijn gewoon gekoeld blikjes en flesjes te krijgen hoor.quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 14:49 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ik weet niet in welke Lidl jij komt, maar in de AH zijn gewoon gekoeld blikjes en flesjes te krijgen hoor.
quote:
Dus niet oké?quote:Op maandag 22 maart 2010 14:47 schreef trovey het volgende:
Neem de volgende keer een hele zooi blikjes mee van de supermarkt...geen vislucht en je bent nog goedkoper uit.....mensen die voor veel te veel geld frisdrank kopen bij de visboer en snackbar omdat dat dichterbij is
ontopic reactiesquote:Op maandag 22 maart 2010 14:47 schreef trovey het volgende:
Die zijn zijn niet van het soort dat ze zoveel voordeliger zijn als die in de door mij gequote post bedoeld werden, daar ging het over "een hele zooi blikjes"quote:Op maandag 22 maart 2010 14:49 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ik weet niet in welke Lidl jij komt, maar in de AH zijn gewoon gekoeld blikjes en flesjes te krijgen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |