moest het googlen.quote:Op maandag 22 maart 2010 17:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en jij bent dan het peerd van de Schillenboer, of het paard van ome Loeks
ook daarvoor had ik je gisteren al gewaarschuwdquote:Op maandag 22 maart 2010 17:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
moest het googlen.![]()
jij met je rare colloquialism
Ik werk tijdelijk voor internal affairs, die ontslaan alleen mensen. Wij worden niet ontslagen dus kun je een beetje luxepaard uithangenquote:Op maandag 22 maart 2010 17:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
lekker, je eigen tijden bepalen. Je hebt werkpaarden en luxepaarden.![]()
alhoewel ik nu ook niet werk.
echt waar? kan het me niet herinneren. Ik was een beetje tipsy.quote:Op maandag 22 maart 2010 17:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ook daarvoor had ik je gisteren al gewaarschuwd
Net zoals iedereen toch? full-time zeker. food gotta be bought and bills gotta be paid.quote:Op maandag 22 maart 2010 17:51 schreef Deceit het volgende:
waarom heb ik het idee dat ik meeste tijd van de week aan t werk ben
volgens mij is half kachel een betere omschrijvingquote:Op maandag 22 maart 2010 17:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
echt waar? kan het me niet herinneren. Ik was een beetje tipsy.
hmmja maar ik heb telkens de diensten van half 12 tot 8 uur... en ja.. dan word je wakker om naar je werk te gaan en ben je rond half 10 thuis om een avondje te hebbenquote:Op maandag 22 maart 2010 17:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Net zoals iedereen toch? full-time zeker. food gotta be bought and bills gotta be paid.
Dat doe je netjes.! Net zoals Donald Trump "you're fired! " roepen.quote:Op maandag 22 maart 2010 17:52 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik werk tijdelijk voor internal affairs, die ontslaan alleen mensen. Wij worden niet ontslagen dus kun je een beetje luxepaard uithangen
cuntquote:Op maandag 22 maart 2010 17:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij is half kachel een betere omschrijving
o god ja, dat kende ik nog van vroeger. Had toen ook zulke diensten. In het begin dacht ik, lekker..kan ik nog dingen voor mijn werk doen. Maar die vlieger ging niet op, lag tot 11 uur steeds uit te slapen.quote:Op maandag 22 maart 2010 17:55 schreef Deceit het volgende:
[..]
hmmja maar ik heb telkens de diensten van half 12 tot 8 uur... en ja.. dan word je wakker om naar je werk te gaan en ben je rond half 10 thuis om een avondje te hebben
maar ik ga de uitdaging niet aan zoals Ralph/Bernice dat in Priscilla deed met die lokale aussie zuster van Bonniequote:Op maandag 22 maart 2010 17:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
cuntik praatte nog niet met dubbeltong.
quote:Op maandag 22 maart 2010 18:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar ik ga de uitdaging niet aan zoals Ralph/Bernice dat in Priscilla deed met die lokale aussie zuster van Bonnie
I will leave all the credits to you
yep wel full time, maar veel vanuit huis, ben maar 2 dagen naar "kantoor"quote:Op maandag 22 maart 2010 17:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Dat doe je netjes.! Net zoals Donald Trump "you're fired! " roepen.
Ben je nu weer full-time aan het werk?
woon je nog in portugalquote:Op maandag 22 maart 2010 18:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
yep wel full time, maar veel vanuit huis, ben maar 2 dagen naar "kantoor"
o das echt lekker! thuiswerken. Ik heb het jaren gedaan.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
yep wel full time, maar veel vanuit huis, ben maar 2 dagen naar "kantoor"
Ja natuurlijkquote:
Dit is wat minder leuk werk, het is vooral veel rapporten lezen en zoquote:Op maandag 22 maart 2010 18:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o das echt lekker! thuiswerken. Ik heb het jaren gedaan.vergt wel discipline, maar ik had leuk werk.
dus was het minder erg.
En als het even doorgaat is ze voor haar 45e overgrootmoeder.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:12 schreef oinaru_isan het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkelijk/2210145/europas-jongste-oma-29.html
Hangtieten? Dat zijn spieren.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:14 schreef creno het volgende:
Die foto met vieren gasten is lekker, al heeft die ene wel hangtieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |