Ik ben allang blij dat ik nooit verliefd ben geworden op een van mijn hetero-vrienden... dat is dan weer een mechanisme wat ik wel uit kan schakelen gelukkig...quote:
Jij bent geen heteroquote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 15:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat ik nooit verliefd ben geworden op een van mijn hetero-vrienden... dat is dan weer een mechanisme wat ik wel uit kan schakelen gelukkig...
Da's dus wél kut......quote:
neuken?quote:
Uhu.quote:
Nou, is dat nou nodig om MisterO ene kat te noemen?quote:
Damnquote:
Ik krijg de onderlinge verhoudingen steeds beter door... maar Stuart en MisterOquote:Op maandag 22 maart 2010 16:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, is dat nou nodig om MisterO ene kat te noemen?
Het is prima zolang de liefde beantwoord wordt... maar oh zo kut als het fout looptquote:Op maandag 22 maart 2010 16:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhu.
Mijn allereerste echte boy-crush was op een van mijn beste vrienden, die ook nog eens het vriendje van mijn beste vriendin was. Handig. Ik heb het nooit verteld, aan beide niet. Al denk ik dat hij 't wel wist.
En later nog een keer op m'n beste vriend. En die wist het wel.
De liefde werd..... twijfelachtig half beantwoord.... Pubers he.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is prima zolang de liefde beantwoord wordt... maar oh zo kut als het fout loopt
Een mannelijke ex? Dus je zou nog kans makenquote:Op maandag 22 maart 2010 16:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De liefde werd..... twijfelachtig half beantwoord.... Pubers he.
Die weten nog niet wat ze zijn en ik wist het ook nog maar net. Dus da's bij 2 beste vrienden best lastig
Ik zie hem nu nooit meer.
Hoorde vanmiddag toevallig dat mijn ex met 'm gaat lunchen morgen.
Nee, dat is een vriendschappelijke lunchquote:Op maandag 22 maart 2010 16:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een mannelijke ex? Dus je zou nog kans maken
quote:Op maandag 22 maart 2010 16:55 schreef mike_hunt het volgende:
Goedemiddag popjes![]()
Ik kan haast niet meer lopen. (Nee, niet dat.)
Daar pas?quote:Op maandag 22 maart 2010 17:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
"Hier stopte ik met lezen", zegt men dan wel eens.![]()
quote:Op maandag 22 maart 2010 16:55 schreef mike_hunt
quote:
ik date haast nooit.quote:Op maandag 22 maart 2010 17:03 schreef Waxxer het volgende:
[quote]Zeg maar het ene moment ben je cool en hip en de hele wereld aan je voeten in NYC met metro's en dates en hapjestentjes hier en barretjes daar
ja, ben maar lid geworden van een wandelclub. Ik moet toch kilometers maken [insert joke here]quote:en dan loop je opeens een vierdaagse te oefenen in nota bene Díeren??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |