Je kan! T. wacht maar een weekjequote:Op maandag 22 maart 2010 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja valt echt meer op de blonde gladdie do-goody babies
EN ik meer op de stoere donkerharige macho's
We gaan geen ruzie krijgen in de &RG!
(maar ik weet nog niet of ik kan)
Ik heb gelukkig een scherm wat redelijk naar de muur gedraaid staatquote:Op maandag 22 maart 2010 15:08 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit me echt rot te scrollen met al die foto's hier zonder mijn collega's verkeerde ideeën te geven
Post nog eens meer leuke plaatjes danquote:Op maandag 22 maart 2010 15:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik vrees alleen dat ik nuno verjaagd heb.![]()
Waarom denk je dat, omdat mijn type er niet tussen staatquote:Op maandag 22 maart 2010 15:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik vrees alleen dat ik nuno verjaagd heb.![]()
Nee, zijn TYPE, niet hemzelf!quote:
sorry, ik zal het nooit meer doenquote:Op maandag 22 maart 2010 15:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, zijn TYPE, niet hemzelf!
Ik weet wel dat het een eigengeiler is, maar dit is wel wat makkelijk gevonden he SAJ!
Ik zie dat je je grappige dag weer hebtquote:Op maandag 22 maart 2010 15:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, zijn TYPE, niet hemzelf!
Ik weet wel dat het een eigengeiler is, maar dit is wel wat makkelijk gevonden he SAJ!
Slachtoffer nummer 1quote:Op maandag 22 maart 2010 15:41 schreef TheVulture het volgende:
Mensen ik zit geil te worden op de werkvloer... en zo'n opwinden werk heb ik niet
nee dat is MIJN type (mischien nog net iets te glad).quote:Op maandag 22 maart 2010 15:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
sorry, ik zal het nooit meer doen![]()
[ afbeelding ]
quote:
Dus het wordt hier een stuk drukker binnenkort?quote:Op maandag 22 maart 2010 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb mijn lusten al botgevierd in het singles topic, alweer het nu over diepgaande anale penetratie gaat en klaarkomen via de prrostaat
Ja, ik heb zo mijn invloed daar
Klaarkomen door de prostaat? Je bedoelt door subtiele stimulatie van de prostaat?quote:Op maandag 22 maart 2010 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb mijn lusten al botgevierd in het singles topic, alweer het nu over diepgaande anale penetratie gaat en klaarkomen via de prrostaat
Ja, ik heb zo mijn invloed daar
O ja, jij bent nog redelijk nieuw hier he?quote:Op maandag 22 maart 2010 15:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dus het wordt hier een stuk drukker binnenkort?
Zelfs al ben ik nieuw... DAT had ik al begrepenquote:Op maandag 22 maart 2010 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, jij bent nog redelijk nieuw hier he?
De hetero's zijn van mij.
Goed zoquote:Op maandag 22 maart 2010 15:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zelfs al ben ik nieuw... DAT had ik al begrepen
Erg vervelend is datquote:Ik val ook altijd op hetero's
quote:Alleen in mijn bed krijgen wil nooit zo lukken
quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 15:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Sorry my dear...ik heb hoofdpijn
Forum Opties | |
---|---|