Zo onegeveer 4 keer per jaar nu maar toen hij nog in Portugal woonde veeeel vaker. Hij komt half dit jaar weer hiernaar toe, voorgoed hoop ik en ik ben al bijna 9 jaar samen met hemquote:Op maandag 22 maart 2010 22:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Hoe vaak zie je hem eigenlijk? 4 x per jaar o.i.d.? vliegen jullie steeds heen en weer?
hoe lang ben je al met hem?
ff een third degree.
Was hij niet degene die in Zuid-Amerika wilde blijven?quote:Op maandag 22 maart 2010 23:13 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Zo onegeveer 4 keer per jaar nu maar toen hij nog in Portugal woonde veeeel vaker. Hij komt half dit jaar weer hiernaar toe, voorgoed hoop ik en ik ben al bijna 9 jaar samen met hem
Jawel... onder andere de pollen van de de berk zijn weer volop in de luchtquote:Op maandag 22 maart 2010 23:02 schreef mike_hunt het volgende:
heb sinds vandaag toch wel een beetje last van hooikoorts. Ik weet dat het de tijd voor is, maar volgens mij is er nog niets in bloei.
Ow nou dan, ook niet zo huilenquote:Op maandag 22 maart 2010 23:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
He jongen![]()
handkarren internetten met thuisfront etc. ik kom de avond wel door en met een schuin oog tv kijken.
en jij? wat doe jij zoal? gluren bij de buren?naar die hot bitch...
ben je blij ofzo?quote:
Niet bijzonder maar ik zocht een tvp.quote:
O dat is het dus. ja, xat net hooikoorts berichten te lezen. Tis volop.quote:Op maandag 22 maart 2010 23:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jawel... onder andere de pollen van de de berk zijn weer volop in de lucht
Zo blij dat ik geen hooikoorts heb... al dat gedoe niet en zo...quote:Op maandag 22 maart 2010 23:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
O dat is het dus. ja, xat net hooikoorts berichten te lezen. Tis volop.![]()
ja, ben allergisch voor boom- en graspollen. Alhoewel het vroeger veel erger was. Ik denk dat ik erover heen groei, thank God.
ik zal het proberen van niet. Moet sterk zijn.quote:Op maandag 22 maart 2010 23:22 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
[quote]Ow nou dan, ook niet zo huilen
zo'n lekkere hetrootje zeker.. is zij ook een looker?quote:Oeh heb em laatst in pak gezien... damn!
druk in de weer met het ESF?quote:Op maandag 22 maart 2010 23:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet bijzonder maar ik zocht een tvp.
ik kreeg het pas op mijn 14e.. maar niet zo erg. snotteren, rode prikkende ogen. (was een goeie cover up als ik weer eens uit de coffeeshop kwam)quote:Op maandag 22 maart 2010 23:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Zo blij dat ik geen hooikoorts heb... al dat gedoe niet en zo...
yep maar hij komt toch terug.quote:Op maandag 22 maart 2010 23:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Was hij niet degene die in Zuid-Amerika wilde blijven?![]()
Toch best wel lang, 9 jaar. Doe je goed!
Vlaanderen onveilig aan het maken?quote:
Een Looker? Wat the fuck is dat?quote:Op maandag 22 maart 2010 23:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik zal het proberen van niet. Moet sterk zijn.![]()
![]()
[..]
zo'n lekkere hetrootje zeker.. is zij ook een looker?
quote:
Iemand die er goed uitziet (dus zeg maar good lookt, op z'n engels).quote:
looker definitionquote:
Zoietsquote:Op maandag 22 maart 2010 23:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Vlaanderen onveilig aan het maken?
ik ken alleen Melrose cafe daar.quote:
Ja, komt goedquote:Op maandag 22 maart 2010 23:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik ken alleen Melrose cafe daar.![]()
je book release aan het vieren? Je neemt toch wel een kopie voor me mee, he? pleaaaaaaaaaaaase...
Service Unavailable.quote:Op maandag 22 maart 2010 23:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Hiermee ben je uren zoet. Tis best wel grappig.![]()
http://www.virtualpiano.net
refreshen, had ik in het begin ook. ik weet niet waarom dat is.quote:
quote:
toch ook de beuk en de els ?quote:Op maandag 22 maart 2010 23:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jawel... onder andere de pollen van de de berk zijn weer volop in de lucht
Die cd is best leuk!quote:Op maandag 22 maart 2010 23:53 schreef mike_hunt het volgende:
Ik wist niet eens dat ie ook een zanger was![]()
leuk nummer!![]()
Ow dan bedoelde je toch wat ik dacht dat je bedoeldequote:Op maandag 22 maart 2010 23:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
looker definition
looker (-ər)
noun
1. a person who looks
2. ☆ Slang a handsome person; esp., a pretty woman
of te wel is zij ook een hot bitch?
Waar is het ergens te bestellen eigenlijk?quote:
verbitterde opmerking...quote:
Erg geil bedoelt ie.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:55 schreef oinaru_isan het volgende:
Erg?
al op www.michameimderts.nl gekeken ?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waar is het ergens te bestellen eigenlijk?
Ik ben geilquote:Op dinsdag 23 maart 2010 07:12 schreef Vlarp het volgende:
Mensen, ik zit te eten! Dan hoef ik niet van iedereen te weten dat ie geil is
Ik was er om half 9... zometeen beoordelingsgesprek... heeft Ang3l nog tips?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:40 schreef Stroekie het volgende:
@the vulture haast je maar niet, de treinen naar het zuiden doen weer raar
naderhand tanden poetsen en spoelen met Listerinequote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik was er om half 9... zometeen beoordelingsgesprek... heeft Ang3l nog tips?
Ja. Goed zijn.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik was er om half 9... zometeen beoordelingsgesprek... heeft Ang3l nog tips?
Ik heb een vrouwelijke teamleidster dus ik heb gewoon en een schone mond en een goede beoordeling gekregen op basis van positieve discriminatie omdat ik homo ben... soms is het zo makkelijkquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
naderhand tanden poetsen en spoelen met Listerine
Nou moequote:
thnxquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:15 schreef wonderer het volgende:
Bart: www.michameinderts.nl/bestelformulier.php
en is het een plezant program daar in Antwerpen ?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:15 schreef wonderer het volgende:
Bart: www.michameinderts.nl/bestelformulier.php
ja hoor, gisteren uit eten geweest, was heel gezelligquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en is het een plezant program daar in Antwerpen ?
quote:
Nja zit je haar ook zo gestyled als je wakker wordt?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij zie ik er nooit zo schattig uit als ik wakker word... ik heb dan ook echt een ochtendhumeur
Als warrig ook een stijl is... danquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja zit je haar ook zo gestyled als je wakker wordt?
De mijne niet in ieder geval
Er is wel zo'n "out of bed" look, maar dat zit vaak nog iets gestyleerder dan echt gewoon wakker worden en de straat opquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als warrig ook een stijl is... dan
Ach ik heb het laatst zo kort laten knippen en scheren dat ik nu zonder er iets aan te doen over straat kan... ideaalquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Er is wel zo'n "out of bed" look, maar dat zit vaak nog iets gestyleerder dan echt gewoon wakker worden en de straat op
Ow das handig!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ach ik heb het laatst zo kort laten knippen en scheren dat ik nu zonder er iets aan te doen over straat kan... ideaal
Access Denied (content_filter_denied)quote:
het was weer eens de happy fishermanquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Access Denied (content_filter_denied)
Your request was denied because of its content categorization: "Phishing"
Was ie ana het vissen op de foto?
pot.ketel. zwartquote:
Phishing?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Access Denied (content_filter_denied)
Your request was denied because of its content categorization: "Phishing"
Was ie ana het vissen op de foto?
Ik ben 's morgens ook vaak chagrijnig, maar weet het meestal nog wel te verbergen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:45 schreef TheVulture het volgende:
Volgens mij zie ik er nooit zo schattig uit als ik wakker word... ik heb dan ook echt een ochtendhumeur
Nou mijn vriend is nogal een ochtendmens.... daar word ik dan weer extra door getriggerd om chagrijnig te doenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:26 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik ben 's morgens ook vaak chagrijnig, maar weet het meestal nog wel te verbergen.
Ja die kan ik wel zien.quote:
Ja sorry, ik was ff in Utrecht dus ik kon niet posten.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die kan ik wel zien.
Maar, waar zijn de bijzonder lekkere mannen dan?Dit zijn 2 jochies waarvan de ene een kamp-tattoo heeft.
Ik zou 'm haten!.... In de ochtend danquote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou mijn vriend is nogal een ochtendmens.... daar word ik dan weer extra door getriggerd om chagrijnig te doen
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:33 schreef Ang3l het volgende:
Ja die kan ik wel zien.
Maar, waar zijn de bijzonder lekkere mannen dan?Dit zijn 2 jochies waarvan de ene een kamp-tattoo heeft.
Maar wel een stuk beter. Zowel qua man als qua tattoo.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:10 schreef Steve het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die dan?
Al vind ik die tattoo ook niet echt geweldig.
Hij zegt toch niet dat ie jou niet lief in bed vindtquote:
Ik ken 'tquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:23 schreef TheVulture het volgende:
Weer een pagina die ik als een bezetene moet scrollen op de werkvloer... bedankt
Don't get me started.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:27 schreef wonderer het volgende:
Ik had een kut in bed vanochtend, ook best leuk
Waarom zit je topic galleries enzo niet aan? Dan worden alle plaatjes verkleind weergegeven in het topic (je moet dan opklikken voor groot), dus hoef je niet zo heel snel te scrollenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |