Wowquote:Op maandag 22 maart 2010 13:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ga denk ik op darten...lijkt me zo'n leuke sport.
[ afbeelding ]
NSFWquote:Op maandag 22 maart 2010 13:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ga denk ik op darten...lijkt me zo'n leuke sport.
[ afbeelding ]
werk het; o 1 het werken; arbeid: aan het ~ gaan; te ~ stellen werk geven 2 moeite, inspanning: ~ van iets maken (veel) moeite voor iets doen 3 -en daad 4 -en hetgeen voortgebracht is, m.n. door de geest: een ~ van Vondel 5 -en (Belg) plaats waar gewerkt wordt: verboden op het ~ te komen || er is veel ~ aan de winkel veel te doen; hoe gaat dat in zijn ~? hoe gebeurt, hoe gaat dat?; voorzichtig te ~ gaan handelen, optreden; alles in het ~ stellen om aanwenden; publieke ~en werkzaamheden aan wegen, dijken, wateren enz.quote:
What went wrong?quote:Op maandag 22 maart 2010 13:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zal het een jeugdfoto zijn van Raymond van Barneveld?
Zeg. Dat is dan wel mijn bureau he. Hou eens op.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zal TMM's bureau alweer gezakt zijn?
meestal welquote:Op maandag 22 maart 2010 13:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
lees jij wel eens tweets van mensen die je volgt?
Ik zal hem afschrikkenquote:Op maandag 22 maart 2010 13:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg. Dat is dan wel mijn bureau he. Hou eens op.
Wie is dat kindje?quote:Op maandag 22 maart 2010 14:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik zal hem afschrikken
[ afbeelding ]
Geen idee, ik vond zijn krulletjes wel schattigquote:
afschrikken! en dan stuur je dat?quote:Op maandag 22 maart 2010 14:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik zal hem afschrikken
[ afbeelding ]
M'n vrouwelijke collega wil meer zienquote:Op maandag 22 maart 2010 13:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zo dat zal jullie leren op kantoor op een gaysite te zitten
ja ja je voruwelijke collega....quote:
Dat willen wij ook nietquote:Op maandag 22 maart 2010 14:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja doei, ik ga niet uit de kleren.
are you talking to mequote:Op maandag 22 maart 2010 14:01 schreef Ang3l het volgende:
Why start now after all those years?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |