OMG Rocker een half jaar alweer
*mompelt iets cliché over hoe snel het gaat enzo.. Zzou ook welkom!
Ik voelde me vanmorgen even een heeeeeel slechte moeder

Ik ging een flesje maken in de keuken, wat een minuutje duurt, en ondertussen scharrelde madame wat rond op 't kleed in de woonkamer met een hele reeks speeltjes om zich heen. Flesje klaar, dus ik loop naar haar toe en pak haar op... en denk, huuuu wat zit er op haar hand? Hand helemaal vies en bruinig. Dus ik veeg het snel af... is het shag
Vriendlief had een kwartier vantevoren nog gestofzuigd, maar waarschijnlijk zat er een propje onder z'n schoen ofzo, want hij rookt wel eens shag maar natuurlijk alleen maar buiten. Had ze dat dus te pakken gekregen. Brrrrr.
Het zat ook een beetje op d'r wang... maar ze was heel hard aan het schreeuwen om de fles, dus ik kon goed in d'r mondje kijken en daar zat niks gelukkig. Poeh hee
Oh ja, ik wilde nog tips vragen over het brood geven. Dat rust helemaal op mij omdat Willow d'r papa als de dood is dat ze stikt in stukjes dus het pertinent weigert te geven...

Maar goed, ze houdt dus niet van stukjes. Werkt ze er zo weer uit. Ook stukjes brood. Is er iemand bij wie het ook moeizaam ging maar die een gouden tip heeft?
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN!
Facebook en
website