abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79638717
Rocka en Rocker, welkom!

Claudia, geen ervaring mee. Ziet er op zich wel stabiel uit. Een beetje groot vind ik hem wel. Maar goed, dat is smaak.

Miss, volgens mij heeft de ui wel geholpen, behalve dat hij er wakker van werd, volgens mij stond het iets te dichtbij. Mijn arme kleine snotneus.
Hij is trouwens enorm enthousiast aan het spelen en rommelen en oefenen met kruipen, hij wil helemaal niet meer slapen, we moeten hem er echt toe dwingen bijna.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_79639174
Hoi allemaal!

Mag ik hier ook meekletsen?
Ik heb een dochter die is geboren op 14-06-2009

Las hier een vraagje over schema's, ons schema is:

08.30u boterham + fles 180+6
10.00u fruit + water/thee/diksap
10.30u - 12.00u slapen
12.30u boterham + fles 150+5
14.00u tussendoortje + drinken
15.00u - 16.00u slapen
17.00u groente + thee
19.00u fles 180+6
pi_79639244
Zijn jullie kindjes trouwens ook al bezig met staan? Pff deze fase kost me echt 10 jaar van mijn leven!
Ze is zo overmoedig en valt dus regelmatig met de nodige bulten en blauwe plekken als gevolg..
pi_79639449
Julian kruipt echt als een speer door de kamer. Af en toe zit hij even op z'n knieeen, maar staan doet ie nog niet. Hij kruipt nu al drie maanden en echt vooruitgang zit er niet in, hij vindt het wel prima zo.

Hij is best voorzichtig, hij heeft z'n bol hier en daar wel eens gestoten maar echte valpartijen hebben we nog niet gehad.
pi_79641303
Volgens mij hebben wij die stoel, Claudia. Of iig één die er verdacht van wegheeft. Gekregen van vrienden.

Ik vind 'm voor nu nog veel te breed en te diep. Zelfs met stoelverkleiner is ie dat. Dus bind ik 'r vast met een sjaal.

Vooralsnog vind ik 'm dus niet ideaal, maar misschien is ie dat juist wel als ze wat ouder is...

[ Bericht 1% gewijzigd door Ssserpente op 27-03-2010 13:29:46 ]
  zaterdag 27 maart 2010 @ 13:01:07 #231
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_79641331
Smiddags!

Daar issie dan!
I'm so glamourous I piss glitter!
  zaterdag 27 maart 2010 @ 13:01:37 #232
190853 RockabeIIa
pi_79641345
zzou, welkom En wil je ook in de OP met je dochter?
pi_79641778
Welkom Rocka en knappe zoon
En welkom zzou natuurlijk ook! Klinkt bekend hoor, die valpartijen door het staan. Vind het ook vreselijk. Maar het hoort erbij he..

Mikoxx, hier ook geen tips... Hier gaat Graeme ook gewoon naar bed als hij moe lijkt te zijn. Maar met 2 kindjes lijkt me dat een stuk lastiger... Misschien gewoon dat nieuwe schema even uitproberen en kijken hoe het gaat en dan eventueel weer wat aanpassingen maken?

Graeme heeft echt een ontzettende mopperweek gehad, maar sinds gister lijkt hij weer wat vrolijker te zijn Hij is nu lekker samen met mn Lief op de fiets naar de stad En ik geniet even van een stil huis voor mij alleen
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_79643439
OMG Rocker een half jaar alweer *mompelt iets cliché over hoe snel het gaat enzo..
Zzou ook welkom!

Ik voelde me vanmorgen even een heeeeeel slechte moeder Ik ging een flesje maken in de keuken, wat een minuutje duurt, en ondertussen scharrelde madame wat rond op 't kleed in de woonkamer met een hele reeks speeltjes om zich heen. Flesje klaar, dus ik loop naar haar toe en pak haar op... en denk, huuuu wat zit er op haar hand? Hand helemaal vies en bruinig. Dus ik veeg het snel af... is het shag
Vriendlief had een kwartier vantevoren nog gestofzuigd, maar waarschijnlijk zat er een propje onder z'n schoen ofzo, want hij rookt wel eens shag maar natuurlijk alleen maar buiten. Had ze dat dus te pakken gekregen. Brrrrr.
Het zat ook een beetje op d'r wang... maar ze was heel hard aan het schreeuwen om de fles, dus ik kon goed in d'r mondje kijken en daar zat niks gelukkig. Poeh hee

Oh ja, ik wilde nog tips vragen over het brood geven. Dat rust helemaal op mij omdat Willow d'r papa als de dood is dat ze stikt in stukjes dus het pertinent weigert te geven... Maar goed, ze houdt dus niet van stukjes. Werkt ze er zo weer uit. Ook stukjes brood. Is er iemand bij wie het ook moeizaam ging maar die een gouden tip heeft?
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  zaterdag 27 maart 2010 @ 14:25:58 #235
190853 RockabeIIa
pi_79643497
Inne: kleine stukjes zonder korst? Daar kan weinig mee fout gaan als je kind goed kwijlt
pi_79643800
Inne, stop je stukjes in haar mond of laat je het haar zelf doen? Zou me nog kunnen voorstellen dat het misschien verschil maakt voor haar. Verder eigenlijk niet echt tips, die van mij vreet alsof ze nooit wat krijgt...

Iris probeerde zich gisteren op het opstapje in de keuken te hijsen. Knietjes eronder en ze lag er bijna op haar buik op, toen ze haar evenwicht verloor.
Ik was wel erg blij dat ik ernaast zat en nog net mijn hand tussen haar koppie en het speelgoed op de vloer kon houden, want ik denk dat ze zich best wel zeer zou hebben gedaan...
Dit exemplaar is wel een stuk ondernemender dan haar grote zus voor zover je dat nu al kan zeggen natuurlijk...
Fake it till you make it...
pi_79643888
Innepin, even in de melk dippen, sopt lekker!
aiai van die shag! Gelukkig maar dat ze er niks van binnen heeft gekregen. En vriendlief moet nu stoppen met roken?

Lief filmpje van Ko en Senna!!!

Mikoxx, als ik bij ons op het werk kijk dan hebben de kids vaak dit schema:
9.00 uur fruit eten
daarna slapen
11.30 uur broodje eten met melk
spelen
ongeveer om 14.30 weer slapen
16.30 warme hap

Hee Rocka, daar ben je dan met je rocker! Hoe is het met hem? Vrolijke noot zo te zien!

En Stiemie, boek je al vooruitgang met het fruit?

Lars is zo'n vriendelijk ventje. Deze week nogal wat verjaardagen, ik hou hem dan lekker bij me op schoot, en vanaf dat veilige plekje is hij zo lief aan het lachen naar iedereen! Echt een veel vriendelijker kindje als zijn zus destijds! Ik heb dan ook wel zoveel complimentjes gehad over hem deze week! *trots*
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zaterdag 27 maart 2010 @ 14:50:51 #238
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_79643961
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 11:35 schreef zzou het volgende:
Hoi allemaal!

Mag ik hier ook meekletsen?
Ik heb een dochter die is geboren op 14-06-2009

Welkom , Wij hebben een datumtweeling!!!

Dank allemaal voor jullie schema-tips.. we gaan eens het een en ander uitproberen hier.

Rocka en Rocker, welkom ook hier! Wat gaat het snel he?
  Moderator zaterdag 27 maart 2010 @ 15:14:58 #239
5428 crew  miss_sly
pi_79644526
Rocka en Rocker welkom ook alweer groot! En wat issie leuk

zzou ook welkom

Wij hebben tot nu toe zo'n leuke dag gehad
Na het ontbijt Senna even terug naar bed. Om kwart over 11 werd ze wakker, toen hebben we watfruit gegeten. Daarna hebben we gezongen en gedanst Ze doet al klappen in de handjes, zooo schattig! En dansen en zingen vindt ze helemaal leuk, kwamen we achter. Handjes mee de lcuht in en helemaal op en neer hopsen en hard lachen Daarna lekker gefietst en boodschappen gedaan en toen even geluncht. Nu ligt ze helemaal bekaf lekker te slapen.

Zucht, het is echt nog veel leuker dan ik had gedacht
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 27 maart 2010 @ 15:16:47 #240
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_79644576
Miss, dat klinkt als 'attaque d'amour' wat fijn dat je zo ontzettend geniet!
  Moderator zaterdag 27 maart 2010 @ 15:19:56 #241
5428 crew  miss_sly
pi_79644628
Ja, dat is het
vooral het zingen en dansen, wat was dat leuk

Dat zat ik nog te denken over je slaapjes, mikoxx. Ik merk bijv aan Senna dat ze beter slaapt als we naar buiten zijn geweest of op een andere manier even lekker bezig zijn geweest. Spelen, dansen, zingen, oefenen met kruipen en staan, fietsen, wandelen, etc. Daarna is ze lekker moe van alles en slaapt ze prima. Ik weet niet hoe handig dat is met 2 jongetjes natuurlijk, maar maakt dat bij jullie ook verschil? Het is iig ook weer steeds beter weer om naar buiten te gaan en iets te ondernemen.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 15:25:03 #242
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_79644732
ja dat merk ik ook zeker Miss. En op zich is het slapen zelf ook niet het probleem hoor. Probleem is eigenlijk meer dat ze het steeds langer volhouden en ze daardoor 's avonds nog niet moe genoeg zijn om 19.30/20.00 om naar bed te gaan. Overgangsperiode richting 1 slaapje per dag, gok ik. Maar dank voor je meedenken
  zaterdag 27 maart 2010 @ 17:18:07 #243
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_79647454
Heerlijk he miss_sly!
pi_79647917
Bedankt voor jullie welkom!

Wat een mooi mannetje Rockabella!
De OP, wat is dat??

Dat is schrikken Innepin, gelukkig heeft ze er niets van gegeten.
Mijn dochter wilde in het begin ook geen brood, toen ik er een beetje van haar favoriete fruit op deed at ze zomaar ¾ snee weg!
pi_79648484
Bedankt voor de tips! Ik denk dat ze voornamelijk moet wennen aan het 'nieuwe', fruit en groente ging er in 't begin ook niet in, en nu wel. Vanmiddag toch een paar hapjes er in gekregen (zie ook fototopic voor hoe succesvol dat was ), met wat boter erop. Appelstroop mag toch ook? Dat lust ze vast wel, de zoetekauw.

Zzou, de OP is de OpeningsPost van het topic De eerste post dus, waar in dit geval een lijst staat met alle grote baby'tjes. Jij kan er dus ook bij, met je dochter (eventueel met naam, sommige gebruiken een alias )

Wil iemand mijn baby even lenen? Ze is echt onuitstaanbaar vandaag argghhh.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  zaterdag 27 maart 2010 @ 18:03:11 #246
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_79648669
Ja hoor Innepin, appelstroop mag. Jam ook, maar met mate en een dun laagje smeren. Smeerkaas kan ook. En idd, fruit op brood werkt hier ook goed. Banaan kan heel goed op het broodje geprakt worden.
  Moderator zaterdag 27 maart 2010 @ 19:13:31 #247
5428 crew  miss_sly
pi_79650683
jonge, zachte roomkaas, of de rozenbotteljam van roosvicee. Banaan doen we hier ook wel eens, maar aangezien dat toch stopt, zijn we daar ondanks dat Senna goed poept wel voorzichtig mee. Avocado geprakt kan ook. Of peren/appelstroop.

Hier zijn rozenbotteljam en appelstroop favoriet. Als we daar een boterham meem maken, gaat ie gewoon schoon op
pi_79650952
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 18:03 schreef mikoxx het volgende:
Ja hoor Innepin, appelstroop mag. Jam ook, maar met mate en een dun laagje smeren. Smeerkaas kan ook. En idd, fruit op brood werkt hier ook goed. Banaan kan heel goed op het broodje geprakt worden.
smeerkaas zit behoorlijk wat zout in nog toch?

Hier gaat sinds kort ook appelstroop op brood of een laagje boter gewoon, vindt ze heerlijk
maar hier komt het brood er ook net zo hard weer uit hoor Innepin. Ze likt eraan kijkt ernaar, knijpt het fijn en stampt het vervolgens met appelstroop en al fijn op het blad van de kinderstoel
Sinds kort sabbelt ze erop en werkt het daarna pas naar buiten. Hiervoor werkte ze het direct naar buiten dus er zit vooruitgang in I guess. Ik blijf maar gewoon aanbieden, ik zou eerlijk gezegd ook niet weten wat ik anders moet
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79652225
Ik doe gewoon een beetje boter op het brood, glijdt misschien wat makkelijker...

Iris is volgens mij weer bezig met een "sprongetje", aan mn broek hangen, brullen als ik uit het zicht loop, zich slecht kunnen vermaken en veel mopperen.
Ik hoop dat ze gauw weer wat meer in haar hum is. Ze is wel heel druk bezig met "klimmen", veel op haar knietjes zitten en proberen te gaan staan. Maar ze moet ook nog wel erg werken aan haar evenwicht... .
Fake it till you make it...
  zaterdag 27 maart 2010 @ 21:01:11 #250
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_79653992
Haha, huup dat platstampen kennen we hier ook, eigenlijk niet om te lachen natuurlijk, maar ik vind het toch zo lollig Ik weet t eigenlijk niet mbt smeerkaas en zout, ons cb raadde het ons destijds aan. Wij hebben meestal wel kids-smeerkaas, ik weet niet of dat verschil maakt hoor...

Nijna en Iris, hopen dat dat sprongetje snel weer voorbij is. Ben je lid van de sprongenwekker Nijna? Ik weet dat er rond 37 wkn een sprong is, maar de andere sprongen ken ik niet uit mijn hoofd.

Vanavond wordt de tijd weer verzet he? Ik ben benieuwd wat dat gaat doen met de schema's hiero...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')