abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79442101
Het vorige deel: Het grote babietjestopic (6-12 mnd) deel 12

De grote baby's:

28 maart 2009: James Joseph Danyel, zoon van S_oepstengel
*** 30 maart 2009: Hannah Niesje, dochter van Texelonia en Micha ***
09 april 2009: Julian, zoon van nummer_zoveel
29 april 2009: Ties, zoon van Marlieske
12 mei 2009: Tessel Eloise, dochter van Noli
20 mei 2009: Robin en Viggo, zoons van MamaNik
05 juni 2009: Morris, zoon van Memmel
07 juni 2009: Kobus, zoon van Oeke
08 juni 2009: Tess, dochter van Vicky
14 juni 2009: "tweeling", zonen van mikoxx
20 juni 2009: Graeme James, zoon van Tessie
09 juli 2009: Finn, zoon van Flower-Ti-Amo
12 juli 2009: Thijs, zoon van McLaura
*** 20 juli 2009: Senna, dochter van miss_sly en het_fokschaap ***
25 juli 2009: Dewi, dochter van Urla
01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
07 augustus 2009: Roy, zoon van Bar
08 augustus 2009: Willow, dochter van Innepin
23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
27 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
30 augustus 2009: Dorien, dochter van Hi_flyer en Bromfly_er
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
20 september 2009: Lotte, dochter van Linda2205
23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente
27 september 2009: 'Rocker', zoon van RockabeIIa

*** vermeldingen zijn officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 49% gewijzigd door RockabeIIa op 27-03-2010 13:02:46 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_79442210
Ik zei tegen Mikoxx (maar dat bericht is in het zwarte gat gevallen)

Thijs slaapt 's ochtends 3 uur en 's middags ruim 1,5 uur, en van 19:30-8:00/8:30. Ik denk niet dat de onrustige nachten van je duo liggen aan te weinig aandacht of te veel slaap overdag.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_79442229
Tess is pas een keer wezen logeren en dat is maanden geleden.
Als mijn ouders terug zijn van vakantie gaat ze iig een keer logeren (als ze nog steeds zo klote slaapt)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_79442970
Ik geloof ook echt niet dat ze weinig aandacht voor slechte nachten zorgt. Hier zorgt teveel slaap overdag blijkbaar wel voor slechte nachten. Maar ik ben benieuwd voor hoe lang. Want vaak gaat iets even goed en daarna niet meer.

Vicks ik zou der zeker dan weer een keer uit logeren doen. Kun je zelf ook bijslapen want dat heb je echt nodig hoor

Wij wilden eigenlijk aankomend weekend de speen van Leander weg doen. Want hij sliep daar ook slecht door. Dan sliep ie, viel de speen uit zijn mond en dan was het schreeuwen. Maar zoals het nu gaat laten we het nog maar even
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_79443106
Vicky, dat is voor jezelf ook wel lekker als je haar een nachtje uit logeren kan doen.

MeNicole, die speen zou ik inderdaad even laten zitten als het nu beter gaat. Wie weet kan je dat voor de volgende ronde inzetten . Omdat je schrijft dat iets vaak even goed gaat en daarna niet meer .
Fake it till you make it...
  maandag 22 maart 2010 @ 12:26:47 #6
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_79443243
Ome Buzzzzzzz krijg ook een babbie binnenn een week of 2!
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_79443410
Ja we laten die speen ook wel. Zal niet durven nu
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_79443751
quote:
Op maandag 22 maart 2010 12:26 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Ome Buzzzzzzz krijg ook een babbie binnenn een week of 2!
Gefeliciteerd
Jongetje of meisje? Of verrassing?
Tante Xeen heeft er 5,5 maand geleden eentje gekregen.
Dus ik sluip dit topic weer even uit om me over een week weer te melden.
  maandag 22 maart 2010 @ 12:48:55 #9
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_79443898
quote:
Op maandag 22 maart 2010 12:43 schreef Xenia het volgende:

[..]

Gefeliciteerd
Jongetje of meisje? Of verrassing?
Tante Xeen heeft er 5,5 maand geleden eentje gekregen.
Dus ik sluip dit topic weer even uit om me over een week weer te melden.
is een verrassing! (jouw berichtje ook!) gefeiliciteerd!!
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_79444181
Oh ik was het topic even kwijt, dit is toch het grote babietjes topic, niet het grote kleine babietjes topic?
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_79445118
Oops... Tikvaudtje
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 22 maart 2010 @ 13:31:34 #12
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_79445248
Haha, Vicky!
Ik hikte ook zo tegen het logeren aan. Nu zijn ze twee keer geweest, en ik vind het wel lekker eigenlijk. Zeker weten dat je een nachtje doorslaapt, lekker even uitgebreid in bad of onder de douche, zonder tijdsdruk zeg maar heerlijk. Maar de andere kant is in ons geval dus: hier slapen ze goed, hoe kan t dan dat ze thuis niet goed slapen?? Mjah, ik heb me er al bij neergelegd dat ze onrustig slapen. Het zal er wel bij horen, denk ik dan maar. Maar het wordt er niet echt beter van als mensen dat soort opmerkingen gaan maken. Zeg dan niks Wij hebben ook wel het idee dat ze soms wakker worden om de speen, maar om m al weg te doen, dat trek ik geloof ik nu even niet hoor. Het schijnt toch ook dat ze rond 9 a 10 maanden meer last krijgen van scheidingsangst? En dat ze dromen? Dat zou natuurlijk ook een reden voor het wakker worden kunnen zijn, in ons geval. Dat van aandacht geloof ik iig niet
  maandag 22 maart 2010 @ 13:33:29 #13
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_79445312
quote:
Op maandag 22 maart 2010 12:58 schreef tessie het volgende:
Oh ik was het topic even kwijt, dit is toch het grote babietjes topic, niet het grote kleine babietjes topic?
Staat er toch?

*Alvast even mee komt loeren. Nog 5 daagjes en dan is ie groot*
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_79445767
Mikoxx,niks van aantrekken hoor, het is allemaal zo goed bedoeld, ze willen alleen maar meedenken zodat het voor jullie ook fijner zal gaan, maar ze hebben niet in de gaten dat je er alles al aan doet, en dat die opmerkingen dan zo verkeerd aankomen...
ik neem aan dat je lief achter jou staat? Want wat ik zelf merk is dat ik dat ook erg fijn vindt.
D zijn ouders kunnen er ook wat van (we komen te weinig, zijn te star met Lars....tja ik ga hem niet wakker maken om bij hen op bezoek te gaan, en als ze de kids willen zien komen ze maar deze kant op. We gaan weleens, maar ik hou echt niet van dat gesleep met een onrustige baby)
Je doet het op jullie manier, en hebben ze daar problemen mee dan is dat dus hun probleem en niet de jouwe.
Voor jezelf opkomen! (dat heb ik de afgelopen weken ook geleerd....je bent heus niet minder aardig als je voor jezelf opkomt. Het wordt vaak zelfs gewaardeerd)

Weer contact gehad met de dietiste en huisarts wb de bijvoeding van Lars.
Lars heeft ws geen voedselallergie maar een intolerantie.
Een allergie zit je je hele leven mee, en komt bijna niet voor.
Feit blijft dat hij heel veel dingen niet verdraagt, hij heeft heel supergevoelige darmpjes.
We gaan voorlopig geen nieuwe dingen meer proberen, en we houden het bij hetgene waar hij nu tegen kan.
Het is voor Lars heel belastend om steeds weer nieuwe dingen te proberen, met alle gevolgen van dien, en voor onszelf is het ook gewoon zwaar.
We blijven eerst ook bij nr 1 voeding van Pepti. Omdat overschakelen naar 2 ook weer een wenproces met zich meebrengt. Het is zaak voor Lars om nu even weer rust te krijgen wat eten betreft.
Bloedtest was volgens de huisarts erg onbetrouwbaar, plus daarmee spoor je allergieen op, en ws heeft hij dus geen allergie maar een intolerantie.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_79445813
Mikoxx, Tess heeft idd heel erg last van verlatingsangst en dromen doet ze ook zo erg.
Ze was net na een half uurtje al weer wakker en ik krijg haar niet meer in slaap. Ga zo maar wandelen, misschien dat ze dan nog even in slaap valt.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 22 maart 2010 @ 15:14:45 #16
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_79449112
Karin dank je!

Vicky, wandelze, hopelijk heeft het het gewenste effect (en zo jammer dat je zelf niet kan gaan slapen tijdens de wandeling he?)
pi_79449226
Mevrouw heeft geen seconde haar ogen dicht gehad en nu is ze niet te genieten...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 22 maart 2010 @ 15:22:31 #18
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_79449397
dat was niet de bedoeling dame! Afleiding met een soepstengeltje oid? Wil hier nog wel eens helpen
  maandag 22 maart 2010 @ 15:25:51 #19
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_79449488
Wanneer is t mee op de fiets? Ik weet dat zelf zitten voorwaarde is, maar hoe lang moeten ze zelf kunnen zitten? En moeten ze ook zelf kunnen GAAN zitten?
pi_79449635
Mikoxx hoe dan ook doen waar je jij en je lief je goed bij voelen, het zijn jullie jongens hoor.

Karin wat vervelend toch van Lars zn overgevoeligheden! Lijkt me knap lastig zeg. Succes daarmee.

Neeee is de kleine rocker alweer bijna grote baby? damn wat gaat het hard zeg.

En over slapen, dat gaat hier eigenlijk gelukkig best goed. Wel in golfbewegingen een beetje, de ene keer een paar nachten heel veel slapen achter elkaar dan weer een paar nachten veel wakker worden voor speentje of soms zelfs voor voeding, maar al met al gaat het erg goed. Zeker sinds de tandjes doorzijn haha

Vanavond krijgt Amélie voor het eerst zoete aardappel, en ik denk ook een paar haricots verts. Ben erg benieuwd wat ze van de aardappel vindt!
Ze heeft vandaag ook voor het eerst brood van me gehad, dat was een groot succes ik had er een klein beetje boter opgesmeerd, geen idee waarom, uit gewoonte denk ik, maar ze smulde er echt van! Binnenkort maar weer eens een pot appelstroop halen dan denk ik. Mn kind wordt zo groot, t gaat zo snel allemaal.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 22 maart 2010 @ 15:56:56 #21
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_79450670
Amélie, lekker smullen!!! Zoete aardappel dat ken ik niet??
pi_79450783
quote:
Op maandag 22 maart 2010 15:56 schreef mikoxx het volgende:
Amélie, lekker smullen!!! Zoete aardappel dat ken ik niet??
oh moet je een keer halen bij je groenteboer! Het zijn van die grote knollen met een beetje paarsige schil. (je hebt ze ook met meer oranjeschil maar de meeste hebben paarse liggen.) Ik vind het echt zooo lekker.
Door de roti of in een stoofschotel of tajine, maar je kunt er ook puree van maken met (als je het lekker vindt) een klein beetje kokospoeder erdoor.

En ik ben heel benieuwd ja wat ze ervan vindt haha, het zal wel flink fijnknijpen worden enzo
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79450786
quote:
Op maandag 22 maart 2010 15:25 schreef mikoxx het volgende:
Wanneer is t mee op de fiets? Ik weet dat zelf zitten voorwaarde is, maar hoe lang moeten ze zelf kunnen zitten? En moeten ze ook zelf kunnen GAAN zitten?
Ze hoeven niet te GAAN zitten. En wat ik begreep: zolang als ze zelf kunnen blijven zitten mag je fietsen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 22 maart 2010 @ 16:01:56 #24
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_79450938
quote:
Op maandag 22 maart 2010 15:59 schreef huuphuup het volgende:

[..]

oh moet je een keer halen bij je groenteboer! Het zijn van die grote knollen met een beetje paarsige schil. (je hebt ze ook met meer oranjeschil maar de meeste hebben paarse liggen.) Ik vind het echt zooo lekker.
Door de roti of in een stoofschotel of tajine, maar je kunt er ook puree van maken met (als je het lekker vindt) een klein beetje kokospoeder erdoor.

En ik ben heel benieuwd ja wat ze ervan vindt haha, het zal wel flink fijnknijpen worden enzo
Klinkt goed! Heb je een receptje? PM?
  maandag 22 maart 2010 @ 16:02:35 #25
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_79450971
quote:
Op maandag 22 maart 2010 15:59 schreef Vicky het volgende:

[..]

Ze hoeven niet te GAAN zitten. En wat ik begreep: zolang als ze zelf kunnen blijven zitten mag je fietsen
Oh echt? dat zou t dus gewoon al mogen en ik maar wachten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')