Nou ja, voor zover je van een review kunt spreken:
Nadat dat ding was opgeladen, ging ik er de volgende dag hoopvol mee aan de slag.
Voordat ik hem daadwerkelijk uit zou gaan testen, wilde ik hem eens aanzetten om te kijken wat hij exact zou doen.
Ik kon drukken op de aan/uitknop zo veel en hard als ik wilde, het apparaat deed niets.
Opeens kreeg ik het lumineuze idee dat hij wellicht niet aan ging omdat hij misschien leeg niet geactiveerd kon worden.
Nadat ik dus vol verwachting het apparaat op m'n pik plaatste, probeerde ik hem weer in te schakelen.
Na een keer of tien proberen, sloeg hij warempel aan. Het vibrerende apparaat deed me concluderen dat dit lang geen verkeerd gevoel was.
In de handleiding had ik gezien dat je hem harder en zachter kunt zetten, dus ik voerde de trillingen langzaam maar zeker op. Nadat ik niet lang daarna aan mijn gerief was gekomen, wilde ik het ding weer uitschakelen.
Weer waren er meerdere pogingen nodig om dit voor elkaar te krijgen.
De tweede test verliep op dezelfde wijze, bij de derde kreeg ik hem met moeite nog wel aan, maar met geen mogelijkheid meer uit.
Ik besloot om hem maar schoon te maken en na enkele pogingen hem alsnog uit te schakelen, besloot ik hem maar uit te laten trillen tussen een stapel handdoeken tot de batterij leeg was. De volgende dag bleek dit geslaagd te zijn waarop ik hem weer aan de oplader aansloot.
Sindsdien heb ik hem echter niet meer werkend gekregen.
RIP Fun Factory Cobra Libre Mastrubator.