Hij is ook voor mannen ehquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:56 schreef Tammymara het volgende:
Twee keer gelezen en snap het nog steeds niet
Het is een vibrator voor mannen!quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:56 schreef Tammymara het volgende:
Twee keer gelezen en snap het nog steeds niet
quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het is een vibrator voor mannen!
Het trilt/vibreert.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:00 schreef Tammymara het volgende:
Wat je ermee doet. Gezien het "opvanggedeelte "denk ik dat je er iets in moet steken,maar ik kan niet ontdekken waar dan.Of moet je hem ertegenaan houden,Dat kan ook Weet je wat? laat maar!
En dat ie voor mannen was, dat was me wel duidelijk ja
Zie het als een condoomquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:57 schreef Breathtaking het volgende:
Haha, nice! Maar ik snap niet hoe dat dan werkt met dat opvangding? Waar zit die?
Je steekt hem erin, maar hij zit niet klem/strak.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:01 schreef Lon3 het volgende:
Maar steek je nu ergens je piemel in of is die holte om je eikel als een soort helmpje te gebruiken waardoor alleen je eikel gestimuleerd wordt?
Klopt, het hele geval is even groot als een AXE bus.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:05 schreef Lon3 het volgende:
want die holte ziet namelijk niet echt diep uit of zo.
De eerste standen is die niet harder dan een tandeborstel, daarna neemt het geluid wel toequote:Op donderdag 3 juni 2010 18:11 schreef Breathtaking het volgende:
Zoemt 'ie heel erg als je 'm gebruikt? Vragen je ouders zich al af wat het is?
Word je al opgewondenquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:12 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb hier overigens wel echt sicke visuals bij aangezien ik weet hoe je eruit ziet enzo..
2 motors ehquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:18 schreef Lon3 het volgende:
Voor een toy van 80 euro vind ik tandenborstel geluidsniveau best heftig...
Neequote:Op donderdag 3 juni 2010 18:14 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Klopt, het hele geval is even groot als een AXE bus.
het is ook voornamelijk je eikel.
[..]
De eerste standen is die niet harder dan een tandeborstel, daarna neemt het geluid wel toe
[..]
Word je al opgewonden?
Alsjeblieftquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:06 schreef Adolecens het volgende:
![]()
Goeie review!! Voorbeeldtopic voor anderen!![]()
Leuk TS en bedankt!
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:25 schreef Njosnavelin het volgende:
leuke review![]()
wel duur voor een 'mannen vibrator'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |