abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82286374
Dag Fok!kers.
Ik heb deze mannen stimulator gewonnen via een prijsvraag op Fok.nl, zelf zou ik hem nooit uit mezelf kopen. Maar dit is zo iets waar elke man wel nieuwsgierig naar is. Ik zal het apparaat in de rest van de review 'de Cobra' noemen. En zal daarbij ook proberen te voorkomen om dirty-visuals op te roepen.

De enige voorwaarde bij het winnen van dit product was dat je een review moest schrijven, bij deze.
Win en review de Fun Factory Cobra Libre Mastrubator

De Cobra

Verzending:

Alles was anoniem verpakt, hiermee wil ik zeggen dat je van de buitenkant niet kan zien wat er van de binnenkant in zit, zelfs de afzender was gewoon een adres ipv. Het bedrijf. Wel zo prettig aangezien mijn pakketje bij de buren werd afgeleverd.

De verzend doos.

Uitpak feestje.

Zelf vind ik het uitpakken al een leuk gedeelte, of het nou een scheerapparaat is of deze cobrahet blijft altijd een verassing, vandaar dat ik hier ook de tijd voor heb genomen.
Ik had een langwerpige bruine doos, ter hoogte van een reguliere wijnfles en daar zaten dan 2 artikelen in.
De eerste was de Cobra, en in de kleine andere verpakking zat de oplader. De reden hiervoor is me onbekend maar zonder A, heb je ook niks aan B.
Verder zat er Toyfluid bij, hetzelfde spul dat ze in elke seks shop voor veel te veel geld verkopen terwijl het bijna geen meerwaarde heeft tegenover water en wat zeep.
En als laatste een gebruikshandleiding. Welke ik ben gaan lezen, aangezien ik had bij het zien van het product er wat vragen opriepen, bijvoorbeeld hoe je hem aanzet of hoe je hem oplaadde.

De doos van de oplader.

De Cobra (apparaat beschrijving)

Omdat het apparaat zelfs mee in bad genomen kan worden. (Wat ik een groot pluspunt vind, ook al heb ik geen bad. ) Weet ik wel zeker dat ik me met schoonmaken geen zorgen hoef te maken over het apparaat. Hierdoor heeft de Cobra geen fysieke knoppen wat je moet indrukken. Maar 3 touch gevoelige knoppen.
Vanaf de helft loopt de cobra van hard en duurzaam plastic over in zacht siliconen.
Met als kleine toevoeging dat het logo van Fun Factory op de achterkant staat.Deze noem ik apart omdat dit logo tevens word gebruikt om hem op te laden. Hiervoor gebruiken ze een inductie techniek welke ook word gebruikt bij elektrische tandenborstels. De oplader is magnetisch waardoor deze zich aan het logo vast klikt. Vervolgens zit er een LED indicator in de oplader en ook in de Cobra welke aangeven of die klaar is met opladen. De eerste keer duurde het opladen toch zeker 12 uur. De accu gaat ongeveer 7 a 8x mee, natuurlijk ook afhankelijk van het gebruik, welke stand en de duur dat je hem gebruikt.

De verpakking van de Cobra.

Op de bovenkant zitten 3 knoppen 2 naast elkaar en daarboven horizontaal 1 grote. De grote knop word gebruikt om hem aan en uit te zetten en de 2 naast elkaar om hem van stand te veranderen.
Ik heb geprobeerd het aantal standen te tellen maar de stapjes zijn zo klein dat ik bij 50 gestopt ben . De eerste 25 stappen zijn gewone trillingen die steeds harder gaat, De stappen erna zijn met een ander ritme. Mogelijk gemaakt door de 2 motoren in het apparaat. Met een ander ritme kan je denken aan heel snel en hard en dan weer even een soort ruststand. En dat continue herhalend.
Mocht je tijdens een 'wilde' stand de aan/uit toets aanraken dan zal die weer terug gaan naar stand 1, ook wel de rust stand. Door de knoppen ingedrukt te houden kan je snel tussen standen wisselen.
De 'ingang' van de cobra heeft naar mijn idee een beetje een rare vorm. Maar heeft ook zo een voordeel(Zie "Na gebruik")

Voorbereiding:

Aangezien siliconen nogal wat stof aantrekt , zit er als die niet een beetje afgedekt word bewaard al snel een laag stof over, gelukkig is afspoelen geen moeite. Verder zou je de toyfluid kunnen gebruiken alleen zitten mijne na een paar 'testen' nog steeds in de verpakking.

Bij aankoop krijg je er 2 pakjes toyfluid bij.

Het gebruik:

De eerste keren was het heel erg wennen. Het voelt niet natuurlijk. En ook niet warm zoals een hand meestal is. Na een paar 'testen' raak je aan het gevoel gewend en ga je ervan genieten. Tijdens het gebruik kan je door de perfect gepotitioneerde knoppen. Welke makkelijk te bedienen zijn het ritme opvoeren en dus het climax moment dichterbij laten komen. Vooral de eerste keren was ik redelijk sceptisch of dit de vertrouwde 'rechterhand' zou kunnen vervangen. Maar nu wil ik haast niet meer anders (voor zelfmastrubatie dan )

De Cobra en de oplader tijdens het opladen.

Na gebruik, het schoonmaken:

Na gebruik heeft het mannelijke vloeistof zich verzameld in het 'opvang' gedeelte van de Cobra. Onder de kraan is de Cobra binnen een paar seconde schoongespoeld met eventueel wat zeep.

Bouwkwaliteit:

Het apparaat is degelijk gebouwd. De verbinding van het zacht siliconen en de rest van het appraat is zeer degelijk. Doordat er geen enkele fysieke knop op zit voorkom je dat een knop 'lam' word of afbreekt. Dit is toch in tegenstelling tot andere producten een mooie eigenschap.

Design
De naam Cobra zou volgens een andere review afstammen van de auto "AC Cobra" ik kan hier wel enige gelijkenis in vinden. Zo worden de begrippen auto's en sex alsnog bij elkaar gebracht.

Hebben vrouwen er ook wat aan?

Het trilt, en zeker in de hoogste stand zou het eventueel als stimulator gebruikt kunnen worden. Maar vaginaal gebruik zou ik zeker afraden. De vrouwen hebben gelukkig genoeg alternatieven.

Vragen en/of opmerkingen mogen in dit topic
en met het verzoek dat baggeraars ver weg blijven.

pi_82286626
Twee keer gelezen en snap het nog steeds niet
pi_82286678
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 15:56 schreef Tammymara het volgende:
Hij is ook voor mannen eh
Maar wat valt er niet aan te snappen?
  PR/Manusje van alles donderdag 3 juni 2010 @ 15:59:10 #4
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_82286780
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 15:56 schreef Tammymara het volgende:
Het is een vibrator voor mannen!
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_82286822
Wat je ermee doet. Gezien het "opvanggedeelte "denk ik dat je er iets in moet steken,maar ik kan niet ontdekken waar dan.Of moet je hem ertegenaan houden,Dat kan ook Weet je wat? laat maar!

En dat ie voor mannen was, dat was me wel duidelijk ja
pi_82286927
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 15:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Het is een vibrator voor mannen!

Ik zeg toch dat ik het gelezen had! De regel "vervangen van rechterhand" dacht ik,dat je je lul erin steekt en het dan met op en neergaande beweging gebruikt (ook vanwege het "opvanggedeelte".Maar toen las ik het nog eens en blijkt dat niet zo te zijn. WAT doet het ding, Alleen trillen dus...?
pi_82286995
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 16:00 schreef Tammymara het volgende:
Wat je ermee doet. Gezien het "opvanggedeelte "denk ik dat je er iets in moet steken,maar ik kan niet ontdekken waar dan.Of moet je hem ertegenaan houden,Dat kan ook Weet je wat? laat maar!

En dat ie voor mannen was, dat was me wel duidelijk ja
Het trilt/vibreert.
De cobra en je rechterhand hebben allebei 1 effect: het opwekken van een orgasme
pi_82289942
Duidelijk
  One tough cookie donderdag 3 juni 2010 @ 17:17:30 #9
169210 liesje1979
pi_82290478
Leuk verslag.
pi_82291809
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 17:03 schreef Tammymara het volgende:
Duidelijk
Ik snap het nog steeds niet. Leg jij het eens uit dan?
pi_82291941
Haha, nice ! Maar ik snap niet hoe dat dan werkt met dat opvangding? Waar zit die?
  donderdag 3 juni 2010 @ 18:00:11 #12
270782 Tazar_Yoot
Je moet wat.
pi_82292032
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 17:57 schreef Breathtaking het volgende:
Haha, nice ! Maar ik snap niet hoe dat dan werkt met dat opvangding? Waar zit die?
Zie het als een condoom
aan het eind zit er een soort opvang bakje
  donderdag 3 juni 2010 @ 18:01:02 #13
271634 Lon3
Lone! Lone! Lone! Lone!
pi_82292072
Maar steek je nu ergens je piemel in of is die holte om je eikel als een soort helmpje te gebruiken waardoor alleen je eikel gestimuleerd wordt?
Het is Lon3 de 3 hoort bij mijn naam. Spreek uit als een E... Dus LonE...herhaal! LonE....LLooonnnnnEEEEEEEEE
  donderdag 3 juni 2010 @ 18:02:32 #14
270782 Tazar_Yoot
Je moet wat.
pi_82292131
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 18:01 schreef Lon3 het volgende:
Maar steek je nu ergens je piemel in of is die holte om je eikel als een soort helmpje te gebruiken waardoor alleen je eikel gestimuleerd wordt?
Je steekt hem erin, maar hij zit niet klem/strak.
(lastig uit te leggen dit )
  donderdag 3 juni 2010 @ 18:05:27 #15
271634 Lon3
Lone! Lone! Lone! Lone!
pi_82292264
want die holte ziet namelijk niet echt diep uit of zo.
Het is Lon3 de 3 hoort bij mijn naam. Spreek uit als een E... Dus LonE...herhaal! LonE....LLooonnnnnEEEEEEEEE
pi_82292597
Zoemt 'ie heel erg als je 'm gebruikt? Vragen je ouders zich al af wat het is?
pi_82292610
Ik heb hier overigens wel echt sicke visuals bij aangezien ik weet hoe je eruit ziet enzo ..
  donderdag 3 juni 2010 @ 18:14:46 #18
270782 Tazar_Yoot
Je moet wat.
pi_82292726
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 18:05 schreef Lon3 het volgende:
want die holte ziet namelijk niet echt diep uit of zo.
Klopt, het hele geval is even groot als een AXE bus.
het is ook voornamelijk je eikel.
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 18:11 schreef Breathtaking het volgende:
Zoemt 'ie heel erg als je 'm gebruikt? Vragen je ouders zich al af wat het is?
De eerste standen is die niet harder dan een tandeborstel, daarna neemt het geluid wel toe
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 18:12 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb hier overigens wel echt sicke visuals bij aangezien ik weet hoe je eruit ziet enzo ..
Word je al opgewonden ?
  donderdag 3 juni 2010 @ 18:18:25 #19
271634 Lon3
Lone! Lone! Lone! Lone!
pi_82292869
Voor een toy van 80 euro vind ik tandenborstel geluidsniveau best heftig...
  donderdag 3 juni 2010 @ 18:20:56 #20
270782 Tazar_Yoot
Je moet wat.
pi_82292983
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 18:18 schreef Lon3 het volgende:
Voor een toy van 80 euro vind ik tandenborstel geluidsniveau best heftig...
2 motors eh
Tevens heb ik geen decibel meter
maar het valt best mee voor iets wat veel krachtiger is dan een tandeborstel.
pi_82293045
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 18:14 schreef Tazar_Yoot het volgende:

[..]

Klopt, het hele geval is even groot als een AXE bus.
het is ook voornamelijk je eikel.
[..]

De eerste standen is die niet harder dan een tandeborstel, daarna neemt het geluid wel toe
[..]

Word je al opgewonden ?
Nee !
pi_82297949

Goeie review!! Voorbeeldtopic voor anderen!
Leuk TS en bedankt!
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
  donderdag 3 juni 2010 @ 20:22:39 #23
270782 Tazar_Yoot
Je moet wat.
pi_82298675
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 20:06 schreef Adolecens het volgende:

Goeie review!! Voorbeeldtopic voor anderen!
Leuk TS en bedankt!
Alsjeblieft
pi_82306089
leuke review
wel duur voor een 'mannen vibrator'
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_82309977
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 22:25 schreef Njosnavelin het volgende:
leuke review
wel duur voor een 'mannen vibrator'