Ga je die transformer voor je vriendje kopen?quote:
Je bedoelt dat het ook een masturbator is voor je?quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:28 schreef Xessive het volgende:
Doet me trouwens een beetje denken aan mijn stofzuiger...
[ afbeelding ]
Deze heb ik ook!quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:28 schreef Xessive het volgende:
Doet me trouwens een beetje denken aan mijn stofzuiger...
[ afbeelding ]
Ik denk dan meteen aan de Fun Factory op Sky Channel waar ze vroegah altijd de gaafste tekenfilmseries uitzonden.quote:
Dit is tekenfilms voor volwassenenquote:Op woensdag 28 april 2010 19:13 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik denk dan meteen aan de Fun Factory op Sky Channel waar ze vroegah altijd de gaafste tekenfilmseries uitzonden.
Gaarne een full HD video reviewquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:34 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik heb hem binnen. De beoordeling volgt binnekort.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:22 schreef ruud.nl het volgende:
Selektvracht is hier ook aan de deur geweest, donderdag tussen 10.00 en 14.00 komen ze weer.
Alsof iedereen een werkloze pauper is.![]()
Ik bel donderdagmorgen wel even dat ik het pakje zelf op kom halen.
Niet zo heel raar hoorquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:15 schreef banapples het volgende:
[..]
Holy shit!! hoeveel power heeft dat ding?
Maar dan doe ie het wel 2 a 3 dagenquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:21 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Niet zo heel raar hoor
een Huistelefoon moet je de eerste keer ook 12/14 uur opladen
Jij ook? Ik zie jou avatar hier zo vaak.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:07 schreef i10TD het volgende:
iedereen hier wachtne op een review over hoe een kerel zit te fappen met een apparaatje lulz
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |