no phnksquote:
Het zou toch wat zijn als je dat ding moet opladen door hem een kwartier heen en weer te schudden.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:29 schreef Ori het volgende:
hoe zit het nou met het opladen van dat ding?
De tekst in de OP heeft het over een niet inbegrepen oplader. Op de site van x-toys wordt het ook zo uitgelegd, maar die oplader is vervolgens nergens in het assortiment te vinden.
Jaaaaquote:
Nee dat klopt maar misschien heb ik daar wel geen zin in, en jij bent zo dom om er dan nog op te antwoorden ook.quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:52 schreef Catch22- het volgende:
ruud.nl en tazar_yoot.
het heet lezen en het is niet zo moeilijk als het lijkt.
quote:Op zaterdag 10 april 2010 08:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee dat klopt maar misschien heb ik daar wel geen zin in, en jij bent zo dom om er dan nog op te antwoorden ook.
Nou enquote:
postcount++ dus daar doe ik alles voorquote:Op zaterdag 10 april 2010 08:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee dat klopt maar misschien heb ik daar wel geen zin in, en jij bent zo dom om er dan nog op te antwoorden ook.
Ga je die transformer voor je vriendje kopen?quote:
Je bedoelt dat het ook een masturbator is voor je?quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:28 schreef Xessive het volgende:
Doet me trouwens een beetje denken aan mijn stofzuiger...
[ afbeelding ]
Deze heb ik ook!quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:28 schreef Xessive het volgende:
Doet me trouwens een beetje denken aan mijn stofzuiger...
[ afbeelding ]
Ik denk dan meteen aan de Fun Factory op Sky Channel waar ze vroegah altijd de gaafste tekenfilmseries uitzonden.quote:
Dit is tekenfilms voor volwassenenquote:Op woensdag 28 april 2010 19:13 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik denk dan meteen aan de Fun Factory op Sky Channel waar ze vroegah altijd de gaafste tekenfilmseries uitzonden.
Gaarne een full HD video reviewquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:34 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik heb hem binnen. De beoordeling volgt binnekort.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:22 schreef ruud.nl het volgende:
Selektvracht is hier ook aan de deur geweest, donderdag tussen 10.00 en 14.00 komen ze weer.
Alsof iedereen een werkloze pauper is.![]()
Ik bel donderdagmorgen wel even dat ik het pakje zelf op kom halen.
Niet zo heel raar hoorquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:15 schreef banapples het volgende:
[..]
Holy shit!! hoeveel power heeft dat ding?
Maar dan doe ie het wel 2 a 3 dagenquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:21 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Niet zo heel raar hoor
een Huistelefoon moet je de eerste keer ook 12/14 uur opladen
Jij ook? Ik zie jou avatar hier zo vaak.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:07 schreef i10TD het volgende:
iedereen hier wachtne op een review over hoe een kerel zit te fappen met een apparaatje lulz
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |