Jij kennelijk nietquote:Op maandag 22 maart 2010 10:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Jij denkt dat wij dat geprik collectief lekker vinden?
Ohja!quote:Op maandag 22 maart 2010 10:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat een zure PI, het is lente Meer.
Ian is er niet, dan telt 't niet.quote:
Het komt puur door de bladen/catwalks. Er roepen een paar """"mode-iconen"""" dat het tof is en dus denken alle mannen dat stoppels tof zijn.quote:
Die mogen wel, van mij danquote:Op maandag 22 maart 2010 10:33 schreef Copycat het volgende:
Mogen geschoren vrouwen ook?
Ian is toch niet zo'n 'metroman' die daar gevoelig voor is?quote:Op maandag 22 maart 2010 10:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
Het komt puur door de bladen/catwalks. Er roepen een paar """"mode-iconen"""" dat het tof is en dus denken alle mannen dat stoppels tof zijn.![]()
Dus jouw vent heeft een sik.quote:Op maandag 22 maart 2010 10:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja precies. Geschoren mannen en stoppels
Nog effe en je zegt mannenquote:Op maandag 22 maart 2010 11:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
Geschoren mannen, stoppels en sikjes
Dus jouw vent heeft zo'n baard waarmee hij aan wedstrijden meedoet?quote:Op maandag 22 maart 2010 11:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
Geschoren mannen, stoppels en sikjes
Ik dacht eigenlijk van niet, tot hij postte dat stoppels tof zijn.quote:Op maandag 22 maart 2010 10:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ian is toch niet zo'n 'metroman' die daar gevoelig voor is?
Dan mag ik het eerst wel een keer heet wassen zodat het wat krimpt.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:12 schreef Gert het volgende:
Mogge![]()
Woensdag tegen de 20 graden Coos, haal je Adamskostuum maar uit de mottenballen.
Vast niet. Je zou maar sexconfessions lezen van je RLS kennisje.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:22 schreef Copycat het volgende:
Sinds Lies SEXmod is, heb ik daar helemaal niet meer gepost. Toeval?
Ach, na een paar dagen zijn het toch geen stoppels meerquote:Op maandag 22 maart 2010 11:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk van niet, tot hij postte dat stoppels tof zijn.
Maar ik niet!quote:Op maandag 22 maart 2010 12:29 schreef hondjes het volgende:
Ian..Motorhead komt ook naar Pinkpop....
Ik heb niet eens een baardquote:Op maandag 22 maart 2010 14:12 schreef remlof het volgende:
Ik heb een baard van een week, zal ik hier maar niet posten dan?
Dan beter een baard van een weekquote:Op maandag 22 maart 2010 14:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een baard![]()
![]()
Het is meer een soort Johnny Depp gebeuren![]()
[ afbeelding ]
Grmbl.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:22 schreef Copycat het volgende:
Sinds Lies SEXmod is, heb ik daar helemaal niet meer gepost. Toeval?
Clean betekent iedere dag scheren?quote:Op maandag 22 maart 2010 14:23 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij is de clean look nu juist hip ende happening.
Ik dubde even bij het Nivea topic van Remlof. Maar mijn remark op Sjeen's 'Mijn Nivea, wat doe je!' vond zelfs ik te flauw.quote:Op maandag 22 maart 2010 14:26 schreef liesje1979 het volgende:
Grmbl.![]()
En mijn pauze is alweer om, maar het salaris is er wel
Doei
Neej...tis gewoon zwaar kut nu ff...maar das over een paar dagen weer voorbijquote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 14:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
Neej...tis gewoon zwaar kut nu ff...maar das over een paar dagen weer voorbij![]()
Tot zoquote:ff boodschappen doen
Goed, Johnny Depp mag altijd.quote:Op maandag 22 maart 2010 14:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een baard![]()
![]()
Het is meer een soort Johnny Depp gebeuren![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 maart 2010 15:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik hoef ook nooit over straat met Mera dus ik scheer me ook niet iedere dag.
Watje!quote:Op maandag 22 maart 2010 15:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik scheer als Mera met me over straat moet mijn bek om de dag
Als Mera meer dan 100km verder op zit scheer ik niet, want: waarom zou ik
Omdat je scheert zodat mevrouw de baas met je over straat wil.quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 11:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dus jouw vent heeft zo'n baard waarmee hij aan wedstrijden meedoet?![]()
[ afbeelding ]
Niet helemaal, maar dat snapte je zelf ook wel, neem ik aanquote:Op maandag 22 maart 2010 15:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat je scheert zodat mevrouw de baas met je over straat wil.
In mijn vertaling dan.
Vandaar ook de 'in mijn vertaling' erbij, snuggie!quote:Op maandag 22 maart 2010 15:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Niet helemaal, maar dat snapte je zelf ook wel, neem ik aan
Mis je me?quote:Op maandag 22 maart 2010 15:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vandaar ook de 'in mijn vertaling' erbij, snuggie!
Wanneer kom je weer naar Nederland?
Gelukkig wel, straks nog 15km naar huis fietsen. Het is lente, de niet-fietsen smoesjes zijn opquote:
De winter viel me -buiten de vele valpartijen- echt mee, qua fietsweer. Had meer kommer en kwel verwacht, maar ik fietste er zo doorheen.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gelukkig wel, straks nog 15km naar huis fietsen. Het is lente, de niet-fietsen smoesjes zijn op.
Tis gezond piet...zo pak je gratis beweging mee...quote:Op maandag 22 maart 2010 15:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gelukkig wel, straks nog 15km naar huis fietsen. Het is lente, de niet-fietsen smoesjes zijn op.
Deze winter is in Amsterdam een record gebroken, letterlijk. Meer dan honderd botbreuken op één avond door gladheidquote:Op maandag 22 maart 2010 15:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
De winter viel me -buiten de vele valpartijen- echt mee, qua fietsweer. Had meer kommer en kwel verwacht, maar ik fietste er zo doorheen.
Noem je Piet nou dik!?quote:Op maandag 22 maart 2010 15:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
Tis gezond piet...zo pak je gratis beweging mee...
http://forum.fok.nl/user/profile/296726 is de eerste vrije at this moment.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:48 schreef Ian_Nick het volgende:
Bij welk usernummer zijn we eigenlijk tegenwoordig als je een nieuw account aan maakt?
Daar op het Koningsplein zeker?quote:Op maandag 22 maart 2010 15:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Deze winter is in Amsterdam een record gebroken, letterlijk. Meer dan honderd botbreuken op één avond door gladheid
Shit, wat gaat het snelquote:Op maandag 22 maart 2010 15:51 schreef remlof het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/profile/296726 is de eerste vrije at this moment.
Maar dat ben je welquote:Op maandag 22 maart 2010 15:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Shit, wat gaat het snel
Ik voel me geen newbie meer
Onder andere op het Koningsplein en dan vooral het stuk dat niet in beeld is op de webcam maar ook vooral op bruggetjes met klinkers: Reguliersgracht, Spiegelgracht en zo.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar op het Koningsplein zeker?
Ik ben een stuk of vijf keer gevallen en mijn knie is nog steeds gevoelig (als ik er hard op druk) .
Ik heb nog een 40K account liggen, voor speciale gelegenhedenquote:Op maandag 22 maart 2010 15:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij technisch gezien ook geen oldbie, mijn waarde.
Shit, daar heb ik je mee zien posten volgens mijquote:Op maandag 22 maart 2010 16:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb nog een 40K account liggen, voor speciale gelegenheden
Ok, technisch gezien geen oldbie, maar wel al wel zevenenhalf jaar geregistreerd
Zo zeg! Dat ga ik vanavond gauw aan al mijn vrienden vertellen!quote:Op maandag 22 maart 2010 16:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb nog een 40K account liggen, voor speciale gelegenheden
Ok, technisch gezien geen oldbie, maar wel al wel zevenenhalf jaar geregistreerd
Waarom? Is dik zijn negatief? Ben jij tegen dikke mensen?quote:
Voor een foto met handtekening kunnen ze mailenquote:Op maandag 22 maart 2010 16:05 schreef Noek het volgende:
[..]
Zo zeg! Dat ga ik vanavond gauw aan al mijn vrienden vertellen!
*stuurt snel een pmquote:Op maandag 22 maart 2010 16:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Voor een foto met handtekening kunnen ze mailen
Chocolade kan niet mailen. HaHa!quote:Op maandag 22 maart 2010 16:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Voor een foto met handtekening kunnen ze mailen
Mijn note is net zo positiefquote:Op maandag 22 maart 2010 16:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom? Is dik zijn negatief? Ben jij tegen dikke mensen?
Ik zei helemaal niets verkeerds over dik zijn, ik vind dik zijn tof, het was een compliment.
quote:Op maandag 22 maart 2010 16:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar heb ik wel eens een weekban voor gegeven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry meneer Remlof![]()
quote:Op maandag 22 maart 2010 16:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]Da's meestal meteen klikoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry meneer Remlof![]()
Ja of 888, beetje ambitie is nooit weg.quote:
Ik was juist zo trots op mezelf dat ik me zwaar heb lopen misdragen en toch maar 5 notes hadquote:Op maandag 22 maart 2010 16:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja of 888, beetje ambitie is nooit weg.
Nope, alleen maar positieve notes. Beetje saai welquote:Op maandag 22 maart 2010 16:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik was juist zo trots op mezelf dat ik me zwaar heb lopen misdragen en toch maar 5 notes had
Staat mijn doodsverwensing aan een niet nader te noemen modje tussen de notes?
Lieg niet tegen me!quote:Op maandag 22 maart 2010 16:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nope, alleen maar positieve notes. Beetje saai wel.
quote:Op maandag 22 maart 2010 16:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lieg niet tegen me!
Kan je als mod zien hoeveel bans iemand heeft gehad eigenlijk?
Iedereen boven de 5000 is een newbiequote:Op maandag 22 maart 2010 15:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Shit, wat gaat het snel
Ik voel me geen newbie meer
Deze vind ik wel mooi:quote:Op maandag 22 maart 2010 16:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lieg niet tegen me!
Kan je als mod zien hoeveel bans iemand heeft gehad eigenlijk?
Ik ben er eigenlijk van overtuigd dat ik nog nooit een ban heb gehad, ik heb in ieder geval nog nooit een mailtje verstuurd om van de ban af te komenquote:Op maandag 22 maart 2010 16:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..], in principe niet maar FA's zetten bij een ban vaak wel info daarover in de notes. Maar die info is zeker niet sluitend
.
Heb ik dat gezegd?quote:Op maandag 22 maart 2010 16:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Deze vind ik wel mooi:
"Alsof ik ooit onaardig ben tegen al die ebolaposters die hier hun cholera komen verspreiden."
Echt!?quote:Op maandag 22 maart 2010 16:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik heb ook een note!![]()
![]()
Stoute ik HiHi![]()
![]()
Je weet toch wel of je een ban hebt gehad?quote:Op maandag 22 maart 2010 16:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben er eigenlijk van overtuigd dat ik nog nooit een ban heb gehad, ik heb in ieder geval nog nooit een mailtje verstuurd om van de ban af te komen
Wie kan dat zien?
Ik ben ondeugend geweestquote:Op maandag 22 maart 2010 16:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Echt!?![]()
Wat heb ik gemist, darling? Ben je uit je panty geschoten?
O? Je kunt ook positieve notes krijgen? Ik mag toch hopen dat dat in mijn geval niet zo isquote:Op maandag 22 maart 2010 16:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nope, alleen maar positieve notes. Beetje saai wel.
Nou, ik zelf ben van mening dat ik nog nooit een ban heb gehad, maar Kutvocht had dus wel een ban, terwijl ik daar nooit debiel mee heb lopen posten, waren altijd paints en die zijn altijd blijven staan.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je weet toch wel of je een ban hebt gehad?
Aha! En boeiend!quote:Op maandag 22 maart 2010 16:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Nou, ik zelf ben van mening dat ik nog nooit een ban heb gehad, maar Kutvocht had dus wel een ban, terwijl ik daar nooit debiel mee heb lopen posten, waren altijd paints en die zijn altijd blijven staan.
Toen ik Remliebe vroeg zei hij dat het waarschijnlijk was omdat ik onder kloon door liep te posten terwijl ik een ban met mijn hoofdaccount had, maar ik heb volgens mij nog nooit een ban gehad
Dus dat
Ik ben voor d'r aan het painten, is dat ook goed?quote:Op maandag 22 maart 2010 16:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aha! En boeiend!
En nu je vrouw interne stokslagen geven, daar smeekt ze om.
Ik zou er geen genoegen mee nemen, maar dat ben ik.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben voor d'r aan het painten, is dat ook goed?
Jij zou voor de interne stokslagen gaan?quote:Op maandag 22 maart 2010 16:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zou er geen genoegen mee nemen, maar dat ben ik.
Je kent Cc toch?quote:Op maandag 22 maart 2010 16:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij zou voor de interne stokslagen gaan?
Even afweging maken ...quote:Op maandag 22 maart 2010 16:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Jij zou voor de interne stokslagen gaan?
Wat? Kom je hierheen?quote:Op maandag 22 maart 2010 16:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow. Nou ja, ik ga een trein pakken.
Tozzo.
Nee, een paint of seks met MIJquote:Op maandag 22 maart 2010 16:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Even afweging maken ...
Een paint .... seks ...
Damn, wat een moeilijke keuze.
Je weet dat er een gratis ding van vergelijkbare kwaliteit in de lucht hangt?quote:Op maandag 22 maart 2010 16:37 schreef Kally het volgende:
Wat zit er een belachelijk verschil in de prijzen van zonnebanken
We gaan richting zomer, gek!quote:Op maandag 22 maart 2010 16:37 schreef Kally het volgende:
Wat zit er een belachelijk verschil in de prijzen van zonnebanken
quote:Op maandag 22 maart 2010 16:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je weet dat er een gratis ding van vergelijkbare kwaliteit in de lucht hangt?
Is het echt zo erg?quote:
quote:
Maar wil je zo'n kreng kopen of een abonnement bij een zonnestudio?quote:
Nog erger dus?quote:
Zo'n kreng kopen, ik heb geen tijd voor de studio en ik heb natuurlijk de kinderen die ik niet alleen kan latenquote:Op maandag 22 maart 2010 16:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar wil je zo'n kreng kopen of een abonnement bij een zonnestudio?
Dat is best sneu. Maar er is meer in het leven dan seks. Schijnt.quote:
Huh? Sinds wanneer is dat dan?quote:Op maandag 22 maart 2010 16:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is best sneu. Maar er is meer in het leven dan seks. Schijnt.
¿Que?quote:Op maandag 22 maart 2010 16:52 schreef Copycat het volgende:
Ik neig naar een hoax, maar omwille Ian's tere zieltje zeg ik dat maar niet al te hard.
Lul nietquote:Op maandag 22 maart 2010 16:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is best sneu. Maar er is meer in het leven dan seks. Schijnt.
Goed te doenquote:Op maandag 22 maart 2010 17:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat vond die fuckbuddy nou van je nivea-ballen?
Hai heksje liefquote:Op maandag 22 maart 2010 17:51 schreef Toverheks het volgende:
sex??? sex??? lees ik het woordje sex???
goedenmiddag
Is je huisje lekker schoonquote:
Dat hoop ik maar!quote:
quote:
quote:
Nog veel erger...hij op de bank en ik in de keukenquote:Op maandag 22 maart 2010 18:20 schreef Kally het volgende:
[..]
[..]
Gewoon naast elkaar op de bank ook
quote:Op maandag 22 maart 2010 18:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nog veel erger...hij op de bank en ik in de keuken
Jij weet duidelijk teveel!quote:Op maandag 22 maart 2010 18:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja als je de maaltijden wilt overleven lijkt dat me wel logisch ja dat jij kookt
quote:
Maar ik vind je wel lieffffffquote:
Ook als ze wit zijn?quote:Op maandag 22 maart 2010 18:43 schreef FANN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die mag zelfs zijn sokken aanhouden als ie dat wil
quote:
Het eten was lekkerquote:
Heerlijk die simpelheidquote:Op maandag 22 maart 2010 19:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het eten was lekker![]()
Liefde, man, maag
Ja das nu wel ff nodigquote:Op maandag 22 maart 2010 19:27 schreef D. het volgende:
[..]
Wat tijd voor jezelf, dat helpt je de dag door...
Tijd voor jezelfquote:Op maandag 22 maart 2010 19:27 schreef D. het volgende:
[..]
Wat tijd voor jezelf, dat helpt je de dag door...
*checkquote:
Kom er eens uit danquote:Op maandag 22 maart 2010 19:30 schreef Laysa het volgende:
Ik realiseer me ineens dat ik in het Pietjes ritme zit
TIs ff wennenquote:Op maandag 22 maart 2010 19:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ow sorry, ik dacht dat het met tegenzin was
Oh ja, koffiequote:Op maandag 22 maart 2010 19:30 schreef Laysa het volgende:
Ik realiseer me ineens dat ik in het Pietjes ritme zit
Nee altijd handig op de dansvloerquote:
Ik volg 'm al maanden, is toch wel één van m'n favoriete schrijversquote:Op maandag 22 maart 2010 19:40 schreef D. het volgende:
Giphart: 'Ik hang mezelf op'
Misschien toch maar een account aanmaken
quote:Op maandag 22 maart 2010 19:45 schreef D. het volgende:
[..]
Er staat ritme, niets over de kwaliteit daarvan
Dan hebben we niets aan jou nuquote:Op maandag 22 maart 2010 19:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik volg 'm al maanden, is toch wel één van m'n favoriete schrijvers
Is boef er weer helemaal bovenop, geen last meer?quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 19:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Is boef er weer helemaal bovenop, geen last meer?
quote:Op maandag 22 maart 2010 19:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Boef is weer helemaal zijn eigenwijze ik, zijn stem doet het ook weer goed
quote:
Er staat net een nieuwe foto van boef op mijn hyvesquote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 19:52 schreef Laysa het volgende:
mn katten hebben er een nieuw personeelslid bij
En terechtquote:Op maandag 22 maart 2010 19:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Snoesel is zo fijn met eten...maar D_K staat telkens wel lief op voor dr
Leukquote:Op maandag 22 maart 2010 19:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Er staat net een nieuwe foto van boef op mijn hyves
Dank jequote:
Nou kan ik weer meedoenquote:Op maandag 22 maart 2010 20:04 schreef Kally het volgende:
Tijd voor ijs
quote:
nah ik rook gewoon geen sigarenquote:Op maandag 22 maart 2010 20:15 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, je weet niet waar ie allemaal geweest is he?
Ik geloof dat alle mannen hier aanwezig zich niet iedere dag scherenquote:Op maandag 22 maart 2010 20:24 schreef gomi het volgende:
hmmm. ongeschoren man in dit topic= topickiller
quote:Op maandag 22 maart 2010 20:24 schreef gomi het volgende:
hmmm. ongeschoren man in dit topic= topickiller
Heel soms danquote:
Alleen de telefoonrekening, dat ding zelf nietquote:
Ik geloof je directquote:Op maandag 22 maart 2010 20:28 schreef gomi het volgende:
[..]
nee, vandaag ff niet. is ook wel lekker af en toe hoor
Pieteltjequote:Op maandag 22 maart 2010 20:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
StreetRep op hyves () is nog best grappig.
Ik heb nog 500 ongeopende antwoorden, heb hem er maar weer afgegooidquote:Op maandag 22 maart 2010 20:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
StreetRep op hyves () is nog best grappig.
Ja soms krijg je spam en dan ben je toch wel nieuwsgierig wat 't inhoudtquote:
Dus heb ik net voor niks in zitten vullen dat je in een engel verandert als ik je kus. Nou, fijn is datquote:Op maandag 22 maart 2010 20:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb nog 500 ongeopende antwoorden, heb hem er maar weer afgegooid
Scheren is nooit lekkerquote:Op maandag 22 maart 2010 20:28 schreef gomi het volgende:
[..]
nee, vandaag ff niet. is ook wel lekker af en toe hoor
quote:Op maandag 22 maart 2010 20:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dus heb ik net voor niks in zitten vullen dat je in een engel verandert als ik je kus. Nou, fijn is dat.
quote:Op maandag 22 maart 2010 20:37 schreef gomi het volgende:
[..]
hmmm, in wat verander je dan als hij je kust?
hehe dan gaan we gewoon voor 2 vleugeltjes erbijquote:Op maandag 22 maart 2010 20:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ben nog nooit door Pietje gekust
quote:Op maandag 22 maart 2010 20:40 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe dan gaan we gewoon voor 2 vleugeltjes erbij
Nou Laysa is naar huis gegaan, die had erge pijn en wilde lekker in haar eigen bedje liggen, ik ben nog met mijn broer weggeweest maar dat is toch minder leuk als met je vriendinquote:Op maandag 22 maart 2010 20:46 schreef gomi het volgende:
[..]
hoe hebben jullie t zaterdag eigenlijk gehad?
leuk stapavondje geweest?
ah das jammer idd.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou Laysa is naar huis gegaan, die had erge pijn en wilde lekker in haar eigen bedje liggen, ik ben nog met mijn broer weggeweest maar dat is toch minder leuk als met je vriendin
Ja dat komt wel goedquote:Op maandag 22 maart 2010 20:48 schreef gomi het volgende:
[..]
ah das jammer idd.
volgende keer beter dan maar
quote:Op maandag 22 maart 2010 19:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Their intimacy defies the laws of nature
Hey Deisquote:
Whehe, apart. Leuk om te lezen.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:49 schreef FANN het volgende:
[..]
the whole story here...
http://www.articlegarden.(...)-Country-Kenya/35601
Jammer dat ze 'm in 6 stukken knippen vanwege de reclamequote:Op maandag 22 maart 2010 21:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Casino Royale op 6, een van de beste Bond ooit.
yeah idd. heb t normaal niet zo op bondfilms, maar die laatste 2 konden me wel bekorenquote:Op maandag 22 maart 2010 21:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Casino Royale op 6, een van de beste Bond ooit.
Gelukkig heb jij daar geen last van want je kijkt niet naar 6.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Jammer dat ze 'm in 6 stukken knippen vanwege de reclame
Als ze het einde al laten zien
Nee en juist daaromquote:Op maandag 22 maart 2010 21:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij daar geen last van want je kijkt niet naar 6.
quote:Op maandag 22 maart 2010 21:06 schreef Deisyy het volgende:
Ik was zo saggerijnig als de neten, ben wezen sporten en het is weg
wat zit jij te kussenquote:
quote:
quote:
Ahhh doe eens, toe, toe, toequote:
quote:
Ja en saggo mannen zijn een feestquote:
zijn toch herhalingen?quote:Op maandag 22 maart 2010 21:19 schreef Kally het volgende:
Ik zit weer te gieren hier om Two and a half men
Ik heb geen idee, ik heb deze nog nooit gezienquote:Op maandag 22 maart 2010 21:24 schreef gomi het volgende:
[..]
zijn toch herhalingen?
zit hier te zappen tussen vi en antm.
mooie stad in antm
denk: ff checken, zie er een vrouw in een sari. hmm, ziet er idd niet uit alsof ik t ken,quote:Op maandag 22 maart 2010 21:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik heb deze nog nooit gezien
quote:Op maandag 22 maart 2010 21:27 schreef gomi het volgende:
[..]
denk: ff checken, zie er een vrouw in een sari. hmm, ziet er idd niet uit alsof ik t ken,
is t lauren verslaat
Die afleveringen na half 9 zijn minder leuk als de echte oude maar kan er nog genoeg om lachenquote:Op maandag 22 maart 2010 21:29 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm jammer dat ik dat dus niet wist. vond t altijd wel leuke serie
Ik heb niet zoveel met haar, kweeniet vind der beetje saai overkomen, ze heeft zo weinig gezichtsuitdrukking imoquote:Op maandag 22 maart 2010 21:30 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah dat idee had ik ook
ze liep wel ok in die sari tbh
kijk dr programma nooit.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel met haar, kweeniet vind der beetje saai overkomen, ze heeft zo weinig gezichtsuitdrukking imo
Het is best vermakelijkquote:Op maandag 22 maart 2010 21:29 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm jammer dat ik dat dus niet wist. vond t altijd wel leuke serie
Ah ik snap hemquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |