Jij kennelijk nietquote:Op maandag 22 maart 2010 10:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Jij denkt dat wij dat geprik collectief lekker vinden?
Ohja!quote:Op maandag 22 maart 2010 10:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat een zure PI, het is lente Meer.
Ian is er niet, dan telt 't niet.quote:
Het komt puur door de bladen/catwalks. Er roepen een paar """"mode-iconen"""" dat het tof is en dus denken alle mannen dat stoppels tof zijn.quote:
Die mogen wel, van mij danquote:Op maandag 22 maart 2010 10:33 schreef Copycat het volgende:
Mogen geschoren vrouwen ook?
Ian is toch niet zo'n 'metroman' die daar gevoelig voor is?quote:Op maandag 22 maart 2010 10:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
Het komt puur door de bladen/catwalks. Er roepen een paar """"mode-iconen"""" dat het tof is en dus denken alle mannen dat stoppels tof zijn.![]()
Dus jouw vent heeft een sik.quote:Op maandag 22 maart 2010 10:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja precies. Geschoren mannen en stoppels
Nog effe en je zegt mannenquote:Op maandag 22 maart 2010 11:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
Geschoren mannen, stoppels en sikjes
Dus jouw vent heeft zo'n baard waarmee hij aan wedstrijden meedoet?quote:Op maandag 22 maart 2010 11:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
Geschoren mannen, stoppels en sikjes
Ik dacht eigenlijk van niet, tot hij postte dat stoppels tof zijn.quote:Op maandag 22 maart 2010 10:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ian is toch niet zo'n 'metroman' die daar gevoelig voor is?
Dan mag ik het eerst wel een keer heet wassen zodat het wat krimpt.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:12 schreef Gert het volgende:
Mogge![]()
Woensdag tegen de 20 graden Coos, haal je Adamskostuum maar uit de mottenballen.
Vast niet. Je zou maar sexconfessions lezen van je RLS kennisje.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:22 schreef Copycat het volgende:
Sinds Lies SEXmod is, heb ik daar helemaal niet meer gepost. Toeval?
Ach, na een paar dagen zijn het toch geen stoppels meerquote:Op maandag 22 maart 2010 11:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk van niet, tot hij postte dat stoppels tof zijn.
Maar ik niet!quote:Op maandag 22 maart 2010 12:29 schreef hondjes het volgende:
Ian..Motorhead komt ook naar Pinkpop....
Ik heb niet eens een baardquote:Op maandag 22 maart 2010 14:12 schreef remlof het volgende:
Ik heb een baard van een week, zal ik hier maar niet posten dan?
Dan beter een baard van een weekquote:Op maandag 22 maart 2010 14:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een baard![]()
![]()
Het is meer een soort Johnny Depp gebeuren![]()
[ afbeelding ]
Grmbl.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:22 schreef Copycat het volgende:
Sinds Lies SEXmod is, heb ik daar helemaal niet meer gepost. Toeval?
Clean betekent iedere dag scheren?quote:Op maandag 22 maart 2010 14:23 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij is de clean look nu juist hip ende happening.
Ik dubde even bij het Nivea topic van Remlof. Maar mijn remark op Sjeen's 'Mijn Nivea, wat doe je!' vond zelfs ik te flauw.quote:Op maandag 22 maart 2010 14:26 schreef liesje1979 het volgende:
Grmbl.![]()
En mijn pauze is alweer om, maar het salaris is er wel
Doei
Neej...tis gewoon zwaar kut nu ff...maar das over een paar dagen weer voorbijquote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 14:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
Neej...tis gewoon zwaar kut nu ff...maar das over een paar dagen weer voorbij![]()
Tot zoquote:ff boodschappen doen
Goed, Johnny Depp mag altijd.quote:Op maandag 22 maart 2010 14:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een baard![]()
![]()
Het is meer een soort Johnny Depp gebeuren![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 maart 2010 15:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik hoef ook nooit over straat met Mera dus ik scheer me ook niet iedere dag.
Watje!quote:Op maandag 22 maart 2010 15:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik scheer als Mera met me over straat moet mijn bek om de dag
Als Mera meer dan 100km verder op zit scheer ik niet, want: waarom zou ik
Omdat je scheert zodat mevrouw de baas met je over straat wil.quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 11:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dus jouw vent heeft zo'n baard waarmee hij aan wedstrijden meedoet?![]()
[ afbeelding ]
Niet helemaal, maar dat snapte je zelf ook wel, neem ik aanquote:Op maandag 22 maart 2010 15:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat je scheert zodat mevrouw de baas met je over straat wil.
In mijn vertaling dan.
Vandaar ook de 'in mijn vertaling' erbij, snuggie!quote:Op maandag 22 maart 2010 15:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Niet helemaal, maar dat snapte je zelf ook wel, neem ik aan
Mis je me?quote:Op maandag 22 maart 2010 15:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vandaar ook de 'in mijn vertaling' erbij, snuggie!
Wanneer kom je weer naar Nederland?
Gelukkig wel, straks nog 15km naar huis fietsen. Het is lente, de niet-fietsen smoesjes zijn opquote:
De winter viel me -buiten de vele valpartijen- echt mee, qua fietsweer. Had meer kommer en kwel verwacht, maar ik fietste er zo doorheen.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gelukkig wel, straks nog 15km naar huis fietsen. Het is lente, de niet-fietsen smoesjes zijn op.
Tis gezond piet...zo pak je gratis beweging mee...quote:Op maandag 22 maart 2010 15:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gelukkig wel, straks nog 15km naar huis fietsen. Het is lente, de niet-fietsen smoesjes zijn op.
Deze winter is in Amsterdam een record gebroken, letterlijk. Meer dan honderd botbreuken op één avond door gladheidquote:Op maandag 22 maart 2010 15:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
De winter viel me -buiten de vele valpartijen- echt mee, qua fietsweer. Had meer kommer en kwel verwacht, maar ik fietste er zo doorheen.
Noem je Piet nou dik!?quote:Op maandag 22 maart 2010 15:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
Tis gezond piet...zo pak je gratis beweging mee...
http://forum.fok.nl/user/profile/296726 is de eerste vrije at this moment.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:48 schreef Ian_Nick het volgende:
Bij welk usernummer zijn we eigenlijk tegenwoordig als je een nieuw account aan maakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |