Jij kennelijk nietquote:Op maandag 22 maart 2010 10:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Jij denkt dat wij dat geprik collectief lekker vinden?
Ohja!quote:Op maandag 22 maart 2010 10:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat een zure PI, het is lente Meer.
Ian is er niet, dan telt 't niet.quote:
Het komt puur door de bladen/catwalks. Er roepen een paar """"mode-iconen"""" dat het tof is en dus denken alle mannen dat stoppels tof zijn.quote:
Die mogen wel, van mij danquote:Op maandag 22 maart 2010 10:33 schreef Copycat het volgende:
Mogen geschoren vrouwen ook?
Ian is toch niet zo'n 'metroman' die daar gevoelig voor is?quote:Op maandag 22 maart 2010 10:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
Het komt puur door de bladen/catwalks. Er roepen een paar """"mode-iconen"""" dat het tof is en dus denken alle mannen dat stoppels tof zijn.![]()
Dus jouw vent heeft een sik.quote:Op maandag 22 maart 2010 10:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja precies. Geschoren mannen en stoppels
Nog effe en je zegt mannenquote:Op maandag 22 maart 2010 11:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
Geschoren mannen, stoppels en sikjes
Dus jouw vent heeft zo'n baard waarmee hij aan wedstrijden meedoet?quote:Op maandag 22 maart 2010 11:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
Geschoren mannen, stoppels en sikjes
Ik dacht eigenlijk van niet, tot hij postte dat stoppels tof zijn.quote:Op maandag 22 maart 2010 10:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ian is toch niet zo'n 'metroman' die daar gevoelig voor is?
Dan mag ik het eerst wel een keer heet wassen zodat het wat krimpt.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:12 schreef Gert het volgende:
Mogge![]()
Woensdag tegen de 20 graden Coos, haal je Adamskostuum maar uit de mottenballen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |