oh wat een held ben je toch, tokkie nijlpaarden intimideren.quote:Op maandag 22 maart 2010 10:07 schreef Leuterluchter het volgende:
[..]
Wie zegt nou dat ik op dat moment in de winkel ben?
Ik heb het namelijk weleens voor mijn neus zien gebeuren. Was een of andere dikke tokkie.
Ik ben toen zo kwaad geworden dat ze flauw viel van de angst, stom kutwijf![]()
Ik hoop voor je dat je mijn auto nooit doelbewust beschadigd.quote:Op maandag 22 maart 2010 10:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh wat een held ben je toch, tokkie nijlpaarden intimideren.
Gelukkig was je snel weggereden, voordat haar familie verhaal kwam haleninternetheldje
ik parkeer gewoon ergens waar wel plek is en ga niet zeiken omdat jij zo asociaal bent om dubbel te parkerenquote:Op maandag 22 maart 2010 10:13 schreef Leuterluchter het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je mijn auto nooit doelbewust beschadigd.
Ik bots altijd graag "per ongeluk" tegen die mensen hun auto aan met het inparkeren.quote:Op maandag 22 maart 2010 09:49 schreef Leuterluchter het volgende:
Ik pak ook altijd 2 parkeerplaatsen![]()
Anders flikkert er altijd wel een of andere josti zijn deur tegen je auto aan(ik spreek uit ervaring).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lampjes fabrikant eerste klasse!
Hoi,quote:Op maandag 22 maart 2010 10:13 schreef Leuterluchter het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je mijn auto nooit doelbewust beschadigd.
Je vergeet nog een reactie:quote:Op maandag 22 maart 2010 09:42 schreef DeLuna het volgende:
TS ging vandaag boodschappen doen want TS moet ook wat te eten hebben deze week.
Bij een supermarkt heb je meestal een parkeerplaats waarbij je IN de vakken moet parkeren. Tijdens het inladen van de boodschappen in de auto kwam er een auto aanrijden en die parkeerde zo op 2 vakken tegelijk!! De man die uitstapte was tot mijn verbazing al van middelbare leeftijd!
En dan altijd zeggen dat jongeren asociaal zijn he.
Klacht: asociale ouderen die niet kunnen parkeren
Verwachte reacties: TS doet boodschappen
TS moet eten
TS laadt boodschappen in een auto
Jij draagt een kopvod?quote:Op maandag 22 maart 2010 10:59 schreef _Boo_ het volgende:
Terecht klacht. Ouderen zijn steeds vaker asociaal. En vaak zijn ze ook zo ontiegelijk racistisch terwijl ze nog nooit een buitenlander van dichtbij hebben gezien.
Nee, dat is volgens mij juist de reden dat ze die vuile praatjes tegen mij op hangen. Door mijn arische uiterlijk denken ze vast een medestander te hebben gevonden.quote:
En dit dus.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:15 schreef Id_do_her het volgende:
In mijn ervaring zijn ouderen juist tien keer zo aso dan jongeren.
Maar je twittert wélquote:Op maandag 22 maart 2010 09:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben niet zo sneu dat ik ALLES twitter
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |