Die redenatie snap ik niet.quote:Op maandag 22 maart 2010 09:39 schreef _Loki het volgende:
ben pas om kwart over 6 klaar met school, dus dat wordt makkelijk doen.
Wat betekend dat ik ongeveer kwart voor 7, 7 uur thuis ben. Als ik dan nog moet koken ben ik zo een half uur verder, en half 8 eten is voor mij echt te laat na zo'n lange schooldag.quote:
Je had ook alvast voorwerk kunnen doen, door het allemaal al klaar te maken zodat je het alleen hoefde op te warmen..quote:Op maandag 22 maart 2010 09:51 schreef _Loki het volgende:
[..]
Wat betekend dat ik ongeveer kwart voor 7, 7 uur thuis ben. Als ik dan nog moet koken ben ik zo een half uur verder, en half 8 eten is voor mij echt te laat na zo'n lange schooldag.
Ook daar stoppen ze tegenwoordig extra zout/suiker bij.....quote:Op maandag 22 maart 2010 10:28 schreef Socios het volgende:
Of koop een potje groenten. In DRIE minuten klaar bij opwarmen op het vuur. En wel zo gezond, voedingsrijk etc.
Maaltijdsalades zijn voor onzekere vrouwen. Een vent wil na een lange dag iets warms voor het avondeten.quote:Op maandag 22 maart 2010 10:27 schreef Kumerian het volgende:
Nee, er bestaan geen goede kant-en-klaar maaltijden.
Alle kant-en-klaar maaltijden bevatten nogsteeds veel te veel zout en suiker en veel te weinig vezel.
Als je nou écht eens makkelijk en gezond wilt eten, maak dan gewoon een lekkere salade voor jezelf. Pak wat mozarella, wat tomaten, verse basilicum, voeg naar smaak wat toe (zoals bijvoorbeeld zalmsnippers, garnalen en surimi), specerijen naar smaak (zwarte peper doet het heel goed) en eventueel wat mayonaise en ketchup. Sneller klaar dan een kant-en-klaar maaltijd, lekkerder dan een kant-en-klaar maaltijd en zonder enige twijfel gezonder.
quote:Op maandag 22 maart 2010 10:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maaltijdsalades zijn voor onzekere vrouwen. Een vent wil na een lange dag iets warms voor het avondeten.
En wie zegt het: een vrouwquote:Op maandag 22 maart 2010 10:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Het komt niet bij je op zeker dat er mensen zijn die dat serieus lekker vinden?
Ja en? Dat jij iets VINDT wil niet zeggen dat dat waarheid is he?quote:Op maandag 22 maart 2010 10:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En wie zegt het: een vrouw
Ja, er zijn inderdaad zat mensen die het wel gewoon lekker vinden hoor. Maar ik vind het wel altijd maar een halfslachtige poging.
Ja, alleen vind ik die dan weer schreeuwend duur... En zoiets kun je ook prima zelf fabriceren: kwestie van vlees, potje saus, groentes en snel klaar noodles of rijst (vaak maar 10 min koken) kopenquote:Op maandag 22 maart 2010 11:07 schreef Nembrionic het volgende:
De combinatiegerechten van de AH zijn trouwens ook gemakkelijk en aardig te eten
Dat zeg ik toch ook niet?quote:Op maandag 22 maart 2010 11:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja en? Dat jij iets VINDT wil niet zeggen dat dat waarheid is he?
Zijn inderdaad niet goedkoop maar voor een figuur als de TS best 1 keer te doenquote:Op maandag 22 maart 2010 11:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, alleen vind ik die dan weer schreeuwend duur... En zoiets kun je ook prima zelf fabriceren: kwestie van vlees, potje saus, groentes en snel klaar noodles of rijst (vaak maar 10 min koken) kopen
Zo breng je het wel hoorquote:
Maar dan kun je het dus beter "zelf" maken, duurt net zo lang, is goedkoper en je hebt vaak meer zodat ze er een paar dagen van kan etenquote:Op maandag 22 maart 2010 11:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zijn inderdaad niet goedkoop maar voor een figuur als de TS best 1 keer te doen
Maak je een heerlijke maaltijdsalade met gebakken biefstuk en teriyaki saus.... Heb je iets warms én een maaltijdsalade.quote:Op maandag 22 maart 2010 10:31 schreef Nembrionic het volgende:
Maaltijdsalades zijn voor onzekere vrouwen. Een vent wil na een lange dag iets warms voor het avondeten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |