abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 april 2010 @ 09:57:36 #276
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_80550575
Spanning en sensatie. Vol verwachting klopt ons hart.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  woensdag 21 april 2010 @ 10:01:24 #277
190938 muRcialo
Headshot -(o_0)->
pi_80550659
Whahahahahah
Lincoln, Abraham - Amerikaans staatsman en president (16e) (1809 - 1865)
Als een mens met zekerheden zal beginnen, zal hij in twijfels eindigen, maar als hij met twijfels zal willen beginnen, dan zal hij in zekerheden eindigen.
pi_80550666
quote:
Op woensdag 21 april 2010 09:42 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Dat was de financieel adviseur van zijn schoonvader, toch? Dus die zal wel gedreigd hebben dan een andere adviseur te zoeken.
Klinkt allemaal als een erg solide basis
  woensdag 21 april 2010 @ 10:03:21 #279
190938 muRcialo
Headshot -(o_0)->
pi_80550708
LoL tuurlijk niet dreigen man! die man doet dat uit zichzelf ! voor wat hoort wat he !
Als een mens met zekerheden zal beginnen, zal hij in twijfels eindigen, maar als hij met twijfels zal willen beginnen, dan zal hij in zekerheden eindigen.
  woensdag 21 april 2010 @ 10:13:15 #280
136 V.
Like tears in rain...
pi_80550970
quote:
Op woensdag 21 april 2010 09:39 schreef muRcialo het volgende:

[..]

Dat is in 2007 geweest.. ik leef niet meer zoals ik dat toen deed.. zulke mensen haat ik echt.. omdat het 1 keer zo is geweest moet het maar altijd zo zijn ? hou gewoon je onzinn praatjes voor je alsjeblieft..
Onzinpraatjes? ïk ben hier niet degene die met idiote betaalconstructies loop te strooien

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 21 april 2010 @ 10:16:13 #281
190938 muRcialo
Headshot -(o_0)->
pi_80551047
je zei als je problemen hebt met betalen, ik heb ze niet .. ik had ze ! dat wou ik ff duidelijk maken!
pi_80551103
quote:
Op woensdag 21 april 2010 10:16 schreef muRcialo het volgende:
je zei als je problemen hebt met betalen, ik heb ze niet .. ik had ze ! dat wou ik ff duidelijk maken!
Nou, die constructie die je nu aan het fabriceren bent is ook niet echt geruststellend hoor.
  woensdag 21 april 2010 @ 10:19:17 #283
136 V.
Like tears in rain...
pi_80551124
Ik zei: als je al problemen hebt met het betalen van 180 euro, dat ik mijn vraagtekens zet bij het betalen van de hypotheek.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_80551521
quote:
Op woensdag 21 april 2010 09:41 schreef Five_Horizons het volgende:
En dat levert geen problemen op? (dat levert bij genoeg verstrekkers problemen op, namelijk)
Het komt er op neer dat de bank niet meer de primair hypotheek houder is. Over het algemeen kan dat wel maar gaat je dat wel een behoorlijk aantal punten op de rente schelen. Ga gerust uit van 1,5 tot 2 procent extra rente.
pi_80551664
quote:
Op woensdag 21 april 2010 10:31 schreef Kumerian het volgende:

[..]

Het komt er op neer dat de bank niet meer de primair hypotheek houder is. Over het algemeen kan dat wel maar gaat je dat wel een behoorlijk aantal punten op de rente schelen. Ga gerust uit van 1,5 tot 2 procent extra rente.
Dat is niet de reden van de problemen (althans; dat was niet mijn bedoeling). (de hypotheek via de bank kan prima eerste in rang zijn). Het gaat om het feit dat degene die meetekent een BKR-geschiedenis heeft en banken daar, ook al is zijn/haar inkomen niet relevant, niet makkelijk in zijn.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_80555525
Ik vind het toch wel typisch dat je jezelf in allerlei bochten gaat wringen om alsnog dat huis te kunnen krijgen.

Als jouw situatie er werkelijk zo rooskleurig voor stond, dan was dit allemaal niet nodig geweest.
Ik ben benieuwd tegen welke rente die 'geldverstrekker' van jou (dus niet de bank), jou dat geld wil lenen. Dat zal echt niet tegen 5/6 procent zijn (wat nu het geval volgens mij is bij veel banken).

Ik denk dat je jezelf op den duur behoorlijk in de vingers gaat snijden, omdat iedere normale bank je aanvraag afwijst, dat is echt niet zonder reden.

Maar goed, ik heb dit topic goed gevolgd en alle adviezen van iedereen sla je toch in de wind en je denkt het allemaal zelf beter te weten. Als dit plannetje van jou nu zou gaan lukken, dan vraag ik mij echt af hoe je er over een paar jaar voor staat, want je bent echt stronteigenwijs.

Die paar afwijzingen die je nu al binnen hebt, zouden ieder ander normaal mens de ogen openen. Maar bij jou wil de ernst van de zaak niet tot je doordringen.
  woensdag 21 april 2010 @ 13:07:11 #287
190938 muRcialo
Headshot -(o_0)->
pi_80556556
quote:
Op woensdag 21 april 2010 12:30 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik vind het toch wel typisch dat je jezelf in allerlei bochten gaat wringen om alsnog dat huis te kunnen krijgen.

Als jouw situatie er werkelijk zo rooskleurig voor stond, dan was dit allemaal niet nodig geweest.
Ik ben benieuwd tegen welke rente die 'geldverstrekker' van jou (dus niet de bank), jou dat geld wil lenen. Dat zal echt niet tegen 5/6 procent zijn (wat nu het geval volgens mij is bij veel banken).

Ik denk dat je jezelf op den duur behoorlijk in de vingers gaat snijden, omdat iedere normale bank je aanvraag afwijst, dat is echt niet zonder reden.

Maar goed, ik heb dit topic goed gevolgd en alle adviezen van iedereen sla je toch in de wind en je denkt het allemaal zelf beter te weten. Als dit plannetje van jou nu zou gaan lukken, dan vraag ik mij echt af hoe je er over een paar jaar voor staat, want je bent echt stronteigenwijs.

Die paar afwijzingen die je nu al binnen hebt, zouden ieder ander normaal mens de ogen openen. Maar bij jou wil de ernst van de zaak niet tot je doordringen.
Weet je wat de rente wordt beste vriend! 4,7 nu nog wat te zeggen ? niet iedereen probeer te naaien zoals ik eerder al zij voor wat hoort wat .. zeggen die mensen!

Wat moet mijn ogen open doen man, ik ben niet eigenwijs. Ik ben een doorzetter hoe dan ook gaat het mij lukken tegen een normaal rente percentage de huis te kopen. De banken doen nu gewoon moeilijk, 1 jaar geleden had ik gewoon met mijn codering een hypotheek gehad. En nu doen ze dat helemaal niet meer..! dus het geld komt deels van de bank deels van de geldverstrekker! wat uit een speciaal fonds wordt gehaald. Wat denk jij nou dat ik naar jou moet luisteren ?????? of iemand die al 25 jaar ervaring heeft adviseur is calculator en een groot bouw bedrijf heeft. en ook nog eens famillie is. ben ik dan eigenwijs dat ik niet naar iemand luister die wat typed op internet ?
  woensdag 21 april 2010 @ 13:07:52 #288
190938 muRcialo
Headshot -(o_0)->
pi_80556577
Die genen die vinden dat ik eigenwijs ben "LUL" alsjeblieft niet uit je nek!
  Moderator woensdag 21 april 2010 @ 13:10:41 #289
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_80556667
quote:
Op woensdag 21 april 2010 12:30 schreef Twinkle20 het volgende:

Dat is precies wat ik ook wilde gaan typen.
  woensdag 21 april 2010 @ 13:12:09 #290
136 V.
Like tears in rain...
pi_80556714
quote:
Op woensdag 21 april 2010 13:07 schreef muRcialo het volgende:
Die genen die vinden dat ik eigenwijs ben "LUL" alsjeblieft niet uit je nek!
QED

(iiab)

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_80556786
Wacht, was dat niet hetzelfde familielid die zei dat het geen probleem zou zijn bij de bank om een hypotheek te krijgen?

We hebben gezien hoe dat is afgelopen he....;)

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 21-04-2010 13:14:45 ]
  woensdag 21 april 2010 @ 13:16:47 #292
190938 muRcialo
Headshot -(o_0)->
pi_80556881
quote:
Op woensdag 21 april 2010 13:14 schreef Scorpie het volgende:
Wacht, was dat niet hetzelfde familielid die zei dat het geen probleem zou zijn bij de bank om een hypotheek te krijgen?

We hebben gezien hoe dat is afgelopen he....;)
dat was niet het zelfde..! maarja weetje wat laat die samenvatting maar zitten.! Ik heb het gehad hier met die mensen jullie zijn zo negatief als de tyfes.. ik weet wat ik teken en lees en dat huis is van mij !

Gefeliciteerd voor mezelf..

De groeten ! ik sluit het topic wel.. aan jullie heb ik echt geen reed! paar goeie tips maar gehad.
  Moderator woensdag 21 april 2010 @ 13:17:47 #293
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_80556923
quote:
Op woensdag 21 april 2010 13:16 schreef muRcialo het volgende:

[..]

dat was niet het zelfde..! maarja weetje wat laat die samenvatting maar zitten.! Ik heb het gehad hier met die mensen jullie zijn zo negatief als de tyfes.. ik weet wat ik teken en lees en dat huis is van mij !

De groeten ! ik sluit het topic wel.. aan jullie heb ik echt geen reed! paar goeie tips maar gehad.
Vreemd; ik heb anders een topic vol gezien met slechts één goede tip
pi_80557026
quote:

[..]

Nou ben ik toch wel benieuwd, heb je dan 2 familieleden die onafhankelijk van elkaar jouw hypotheek aan het regelen zijn?
quote:
Je bent er nog niet he. Kom je terug op het moment dat deze constructie toch niet je-van-het blijkt te zijn?
quote:
Je kan het topic niet sluiten
  woensdag 21 april 2010 @ 13:20:40 #295
190938 muRcialo
Headshot -(o_0)->
pi_80557050
tsja echt jammer..! bijna geen reactie gehad die positief of motiverend was! echt jammer.. wat gebeurd er toch met de mensheid en het gunnen van dingen !
  woensdag 21 april 2010 @ 13:23:12 #296
190938 muRcialo
Headshot -(o_0)->
pi_80557146
quote:
Op woensdag 21 april 2010 13:20 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nou ben ik toch wel benieuwd, heb je dan 2 familieleden die onafhankelijk van elkaar jouw hypotheek aan het regelen zijn?
[..]

Je bent er nog niet he. Kom je terug op het moment dat deze constructie toch niet je-van-het blijkt te zijn?
[..]

Je kan het topic niet sluiten
Whahaha ik ben een noob hier! kan jammer genoeg niet nee! maar ik post geen nieuws meer over mijn hypotheek.. nood plan was dus wat ik net heb uitgelegd.. en dat wordt hem ook waarschijnlijk ga ik vandaag voor zitten! ik heb mijn huis en genoeg geld om te betalen ... dus party binnenkort!

En ja.. ik heb inderdaad iemand die contact regelt.. en belt etc etc.. en die geene heeft daar een eigen bedrijf voor die wordt ingeheurd om miljoenen te besparen.. ik heb volle vertouwen! ja mensen vertrouwen bestaat nog!
pi_80558097
*mompelt iets over familie en geldzaken apart houden
pi_80559003
Je bent wel snel op je teentjes getrapt. Ik zou het fijn voor je vinden als je dat huis met een normaal rentepercentage zou kunnen krijgen. Dus laat het weten.
Haters gonna hate.
  woensdag 21 april 2010 @ 14:26:36 #299
190938 muRcialo
Headshot -(o_0)->
pi_80559436
Ja is goed.. ik laat het weten het wordt zoiezo niet boven de 5%! ennee nee joh ik ben best rustig! maar ik zit al op de 12de pagina.. en elke keer als ik denk goed nieuws te hebben komt iedereen hier met een negatief verhaal.. alsof ik de grootste mongool ben en alles fout doe! snap je ?
  woensdag 21 april 2010 @ 15:04:29 #300
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_80560831
quote:

[..]

Nee, voor de helft van je altruïstische geldverstrekker en voor de andere helft van de bank.
Gefeliciteerd voor hunzelf!

O shoot. Lapo. Ik weet niet wat de mores is hier en of een non-TS een vervolgtopic mag openen. Dus ik laat dat even aan anderen over.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')