Dat was de financieel adviseur van zijn schoonvader, toch? Dus die zal wel gedreigd hebben dan een andere adviseur te zoeken.quote:
Onzinpraatjes? ïk ben hier niet degene die met idiote betaalconstructies loop te strooienquote:Op woensdag 21 april 2010 09:39 schreef muRcialo het volgende:
[..]
Dat is in 2007 geweest.. ik leef niet meer zoals ik dat toen deed.. zulke mensen haat ik echt.. omdat het 1 keer zo is geweest moet het maar altijd zo zijn ? hou gewoon je onzinn praatjes voor je alsjeblieft..
Nou, die constructie die je nu aan het fabriceren bent is ook niet echt geruststellend hoor.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:16 schreef muRcialo het volgende:
je zei als je problemen hebt met betalen, ik heb ze niet .. ik had ze ! dat wou ik ff duidelijk maken!
Het komt er op neer dat de bank niet meer de primair hypotheek houder is. Over het algemeen kan dat wel maar gaat je dat wel een behoorlijk aantal punten op de rente schelen. Ga gerust uit van 1,5 tot 2 procent extra rente.quote:Op woensdag 21 april 2010 09:41 schreef Five_Horizons het volgende:
En dat levert geen problemen op? (dat levert bij genoeg verstrekkers problemen op, namelijk)
Dat is niet de reden van de problemen (althans; dat was niet mijn bedoeling).quote:Op woensdag 21 april 2010 10:31 schreef Kumerian het volgende:
[..]
Het komt er op neer dat de bank niet meer de primair hypotheek houder is. Over het algemeen kan dat wel maar gaat je dat wel een behoorlijk aantal punten op de rente schelen. Ga gerust uit van 1,5 tot 2 procent extra rente.
Weet je wat de rente wordt beste vriend! 4,7 nu nog wat te zeggen ? niet iedereen probeer te naaien zoals ik eerder al zij voor wat hoort wat .. zeggen die mensen!quote:Op woensdag 21 april 2010 12:30 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik vind het toch wel typisch dat je jezelf in allerlei bochten gaat wringen om alsnog dat huis te kunnen krijgen.
Als jouw situatie er werkelijk zo rooskleurig voor stond, dan was dit allemaal niet nodig geweest.
Ik ben benieuwd tegen welke rente die 'geldverstrekker' van jou (dus niet de bank), jou dat geld wil lenen. Dat zal echt niet tegen 5/6 procent zijn (wat nu het geval volgens mij is bij veel banken).
Ik denk dat je jezelf op den duur behoorlijk in de vingers gaat snijden, omdat iedere normale bank je aanvraag afwijst, dat is echt niet zonder reden.
Maar goed, ik heb dit topic goed gevolgd en alle adviezen van iedereen sla je toch in de wind en je denkt het allemaal zelf beter te weten. Als dit plannetje van jou nu zou gaan lukken, dan vraag ik mij echt af hoe je er over een paar jaar voor staat, want je bent echt stronteigenwijs.
Die paar afwijzingen die je nu al binnen hebt, zouden ieder ander normaal mens de ogen openen. Maar bij jou wil de ernst van de zaak niet tot je doordringen.
Dat is precies wat ik ook wilde gaan typen.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:30 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik vind het toch wel typisch dat je jezelf in allerlei bochten gaat wringen om alsnog dat huis te kunnen krijgen.
Als jouw situatie er werkelijk zo rooskleurig voor stond, dan was dit allemaal niet nodig geweest.
Ik ben benieuwd tegen welke rente die 'geldverstrekker' van jou (dus niet de bank), jou dat geld wil lenen. Dat zal echt niet tegen 5/6 procent zijn (wat nu het geval volgens mij is bij veel banken).
Ik denk dat je jezelf op den duur behoorlijk in de vingers gaat snijden, omdat iedere normale bank je aanvraag afwijst, dat is echt niet zonder reden.
Maar goed, ik heb dit topic goed gevolgd en alle adviezen van iedereen sla je toch in de wind en je denkt het allemaal zelf beter te weten. Als dit plannetje van jou nu zou gaan lukken, dan vraag ik mij echt af hoe je er over een paar jaar voor staat, want je bent echt stronteigenwijs.
Die paar afwijzingen die je nu al binnen hebt, zouden ieder ander normaal mens de ogen openen. Maar bij jou wil de ernst van de zaak niet tot je doordringen.
QEDquote:Op woensdag 21 april 2010 13:07 schreef muRcialo het volgende:
Die genen die vinden dat ik eigenwijs ben "LUL" alsjeblieft niet uit je nek!
dat was niet het zelfde..! maarja weetje wat laat die samenvatting maar zitten.! Ik heb het gehad hier met die mensen jullie zijn zo negatief als de tyfes.. ik weet wat ik teken en lees en dat huis is van mij !quote:Op woensdag 21 april 2010 13:14 schreef Scorpie het volgende:
Wacht, was dat niet hetzelfde familielid die zei dat het geen probleem zou zijn bij de bank om een hypotheek te krijgen?
We hebben gezien hoe dat is afgelopen he....;)
Vreemd; ik heb anders een topic vol gezien met slechts één goede tipquote:Op woensdag 21 april 2010 13:16 schreef muRcialo het volgende:
[..]
dat was niet het zelfde..! maarja weetje wat laat die samenvatting maar zitten.! Ik heb het gehad hier met die mensen jullie zijn zo negatief als de tyfes.. ik weet wat ik teken en lees en dat huis is van mij !
Gefeliciteerd voor mezelf..
De groeten ! ik sluit het topic wel.. aan jullie heb ik echt geen reed! paar goeie tips maar gehad.
Nou ben ik toch wel benieuwd, heb je dan 2 familieleden die onafhankelijk van elkaar jouw hypotheek aan het regelen zijn?quote:Op woensdag 21 april 2010 13:16 schreef muRcialo het volgende:
[..]
dat was niet het zelfde..! maarja weetje wat laat die samenvatting maar zitten.! Ik heb het gehad hier met die mensen jullie zijn zo negatief als de tyfes.. ik weet wat ik teken en lees en dat huis is van mij !
Je bent er nog niet he. Kom je terug op het moment dat deze constructie toch niet je-van-het blijkt te zijn?quote:Gefeliciteerd voor mezelf..
Je kan het topic niet sluitenquote:De groeten ! ik sluit het topic wel.. aan jullie heb ik echt geen reed! paar goeie tips maar gehad.
Whahaha ik ben een noob hier! kan jammer genoeg niet nee! maar ik post geen nieuws meer over mijn hypotheek.. nood plan was dus wat ik net heb uitgelegd.. en dat wordt hem ook waarschijnlijk ga ik vandaag voor zitten! ik heb mijn huis en genoeg geld om te betalen ... dus party binnenkort!quote:Op woensdag 21 april 2010 13:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou ben ik toch wel benieuwd, heb je dan 2 familieleden die onafhankelijk van elkaar jouw hypotheek aan het regelen zijn?
[..]
Je bent er nog niet he. Kom je terug op het moment dat deze constructie toch niet je-van-het blijkt te zijn?
[..]
Je kan het topic niet sluiten
Nee, voor de helft van je altruïstische geldverstrekker en voor de andere helft van de bank.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:16 schreef muRcialo het volgende:
[..]
Gefeliciteerd voor mezelf..
De groeten ! ik sluit het topic wel.. aan jullie heb ik echt geen reed! paar goeie tips maar gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |