idd, is ook met de barren zo, de eerste die je tegenkomt staat het soms 5 rijen dik en als je dan 50 meter doorloopt kan je meteen bestellen. Maar toch is het soms erg frusty aan die bar met zo een onbeholpe personeelquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:33 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je met mensen die zich als kuddedieren gaan gedragen. In de Efteling is de rij aan de kassa die je het eerste ziet ook altijd het langste... Waarom is me nog steeds niet duidelijk. Je komt ook niet op het idee om even verder te kijken? (en tip voor dit jaar: muntjes zijn ook op de camping te krijgen)

Nee dat idee hadden we dus nietquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:33 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je met mensen die zich als kuddedieren gaan gedragen. In de Efteling is de rij aan de kassa die je het eerste ziet ook altijd het langste... Waarom is me nog steeds niet duidelijk. Je komt ook niet op het idee om even verder te kijken? (en tip voor dit jaar: muntjes zijn ook op de camping te krijgen)

3 weken vantevoren al naar het weer gaan kijkenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:09 schreef Ziewoarut het volgende:
Donderdag
20-05-2010
Max. temp: 17 °C
Min. temp: 8 °C
Windkracht: 3 km/u
Regenkans: 65%
Verder dan 20-05 kan ik niet kijken. Temperatuur neemt dus ietsjes toe de komende 2 weken maar de kans op regen blijft eigenlijk te hoog.

Het mag volgens mij alleen op de aangewezen BBQ-plaatsen en dat ziet er ngoal zielig uit zo langs het looppadquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:15 schreef MelanieA het volgende:
Ik heb vorige keer wél veel mensen met kleine wegwerpBBQ's gezien maar weet nou niet of het officieel mag

Ik weet het maar het weer bepaalt voor 60% mijn humeur op een festivalquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:49 schreef planethugo het volgende:
[..]
3 weken vantevoren al naar het weer gaan kijken

Ja dan zou het weer jammer zijnquote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:42 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Het mag volgens mij alleen op de aangewezen BBQ-plaatsen en dat ziet er ngoal zielig uit zo langs het looppad

En toch vind ik het een prettig idee dat er niet tussen die erg brandbare tentjes geBBQed mag wordenquote:

Juist.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:03 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
En toch vind ik het een prettig idee dat er niet tussen die erg brandbare tentjes geBBQed mag worden

Het eten is heerlijk; voor ieder wat wils.quote:Op zondag 9 mei 2010 01:53 schreef TheTemperTrap het volgende:
wat is er zoal te eten op pinkpop ik ga namelijk de zaterdag. en is het een beetje te betalen? hoe zijn de toiletten, is er al wat meer bekend over hoelaat iedere band op treed? w

ah, beterquote:Op zondag 9 mei 2010 02:10 schreef Veadige het volgende:
[..]
Het eten is heerlijk; voor ieder wat wils.
Van hamburgers tot friet en van chinees tot chicken wings.
De toiletten zijn met goud bekleed en zéér proper, zoals een festival betaamt...

En over geld moet je niet miemen als je naar Pinkpop gaat, je wéét dat het duurder is dan de plaatselijke horeca gelegenheid.quote:Op zondag 9 mei 2010 01:53 schreef TheTemperTrap het volgende:
wat is er zoal te eten op pinkpop ik ga namelijk de zaterdag. en is het een beetje te betalen? hoe zijn de toiletten, is er al wat meer bekend over hoelaat iedere band op treed? w

Klein frietje: 2,50quote:Op zondag 9 mei 2010 02:37 schreef Veadige het volgende:
[..]
En over geld moet je niet miemen als je naar Pinkpop gaat, je wéét dat het duurder is dan de plaatselijke horeca gelegenheid.
Gewoon voor 50euro bonnen kopen en kijken hoe ver je komt, in jouw geval.
Ik zou niet afgemeten 7 euro 50 meenemen en dan klagen dat je niet 4 consumpties kreeg....

Het was sarcasme, hé...quote:Op zondag 9 mei 2010 02:17 schreef TheTemperTrap het volgende:
[..]
ah, beter, hamburgertje en GAAAN
.
hmz ben meer van de platina beklede sanitair

En de hamburgers zijn heerlijk!quote:Op zondag 9 mei 2010 14:42 schreef chansadres het volgende:
[..]
Het was sarcasme, hé...
Het eten is redelijk. Maar daar is het ook niet het festival voor. Friet is friettent kwaliteit. En omdat er veel man friet wilt is het altijd vers uit het vet. Pizzapunten ben ik geen fan van. Ze zijn niet zo groot en zijn meestal erg karig bedekt. Meestal eet ik op de eerste avond iets van thuis. Tweede avond een frietje met frikandel en de laatste dag een bakje bami met saté. En om honger te stillen zijn de loempia's erg goed.

Dan ben jij geen goede friettenten gewendquote:Op zondag 9 mei 2010 14:42 schreef chansadres het volgende:
[..]
Het was sarcasme, hé...
Het eten is redelijk. Maar daar is het ook niet het festival voor. Friet is friettent kwaliteit. En omdat er veel man friet wilt is het altijd vers uit het vet. Pizzapunten ben ik geen fan van. Ze zijn niet zo groot en zijn meestal erg karig bedekt. Meestal eet ik op de eerste avond iets van thuis. Tweede avond een frietje met frikandel en de laatste dag een bakje bami met saté. En om honger te stillen zijn de loempia's erg goed.

2 voor 5 euroquote:Op zondag 9 mei 2010 23:29 schreef Veadige het volgende:
[..]
En de hamburgers zijn heerlijk!
En ze zijn niet bang om er wat op te doen, je mag zelf zeggen wat er allemaal op moet.
Wij zitten alle 3 de dagen voor de festivalpoort te wachten tot ie open gaat en gaan dan meteen als één der eersten de wei op en dan pak ik altijd meteen een biertje en een hamburger bij de eerste de beste tent links.
Daar staat dan natuurlijk nog niemand en ben je meteen aan de beurt.
Die eerste hamburger, het klinkt sentimenteel, smaakt zó heerlijk dat ik God dank dat Jan Smeets en consorten al die grote namen naar dat mooie festival in ons schitterend Limburgs land halen.
Smakelijk eten.
ps: het eten op PP is sowieso over het algemeen vrij goed.
Maar als je er 3 dagen bent (met camping) dan wéét je dat je geen 5 sterren maaltijden gaat krijgen.
3 dagen PP betekent frikandellen, hamburgers, chicken wings en friet met shoarma op de camping.
Consumptiebonnen: 3 voor 5euro, als ik me niet vergist.
Dat is op andere festivals echt niet goedkoper.
Op een festival moet je sowieso niet op een cent kijken, maar dat veel mensen dat wel doen is misschien typisch Nederlands....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |