Altijd deze wereldact een keer willen zien.quote:Op maandag 22 maart 2010 09:21 schreef Professional het volgende:
Jippie de pippie The Opposites komen.
Als dat zo zou zijn dan ben ik misschien toch wat meer van de partij op die drie dagen.quote:Op maandag 22 maart 2010 09:33 schreef nutoj het volgende:
ik heb van het weekend een blokkenschema gezien bij een bedrijf dat er werkzaam gaat zijn
en daar stond JAY-Z ook op
en Cypres Hill met een ? er achter, maar daar werd over gesproken alsof ze kwamen
dus... wie weet
The Oppositesquote:
Doel je nu op Slash? Je weet niet wie dat is?quote:Op maandag 22 maart 2010 11:55 schreef Bartisik het volgende:
Die andere vandaag maar eens op youtube gaan beluisteren
Jaquote:Op maandag 22 maart 2010 12:20 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Doel je nu op Slash? Je weet niet wie dat is?
A!quote:Op maandag 22 maart 2010 13:17 schreef Gamer_V het volgende:
Trouwens, wil ik staan op camping a, b, c of d?
B!quote:Op maandag 22 maart 2010 13:17 schreef Gamer_V het volgende:
Trouwens, wil ik staan op camping a, b, c of d?
Motörhead en Opposites kunnen me ook gestolen worden. Nog maar één plekje open op vrijdag.quote:Op zondag 21 maart 2010 15:14 schreef Frederick_Blah het volgende:
Rammstein is op dit moment ook de enige act waarvoor ik op vrijdag de tocht van de camping naar het festivalterrein af ga leggen. Die ga ik dus zeker niet missen.
Ja hier ookquote:Op maandag 22 maart 2010 13:22 schreef Bartisik het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar na 10sec youtube wist ik het gelukkig wel(Wist niet dat hij dat was
)
Het liefst dan wel bevroren broodjes, dan doe ik ook meequote:Op maandag 22 maart 2010 14:25 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
B!
En over dat broodje bakpao: ik gooi met je mee
Ik zou zeggen: probeer `tquote:Op maandag 22 maart 2010 12:43 schreef Gamer_V het volgende:
Zou ik van het terrein afgegooid worden als ik een broodje bakpao het podium opgooi?
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:50 schreef dekouwe het volgende:
ik ga dit jaar voor het eerst naar pinkpop over het algemeen ben ik niet echt een liefhebber van de muziek die er wordt gespeeld vind pers one republic wel aardig. maar goed werd dus mee gevraagd ga dus gewoon weekendje bier drinken, maar ik vroeg me af zag allemaal dingen staan op die website over drank etc wat wel en niet mag + dat er een camping winkel is waar je voor normale prijzen je spul kan kopen. maar wat ik me afvroeg. is der ook spanning ? aka stroom lijkt me nl wel handig koelkast via marktplaats kopen anders blijf naar die winkel lopen.
quote:Op maandag 22 maart 2010 15:27 schreef MissSpooky het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeee Onerepublic heeft afgezegdIk begon het net fijne muziek te vinden.
En @ de nieuwe namen.. meh..
Stroom verwachten op een festivalcampingquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:50 schreef dekouwe het volgende:
ik ga dit jaar voor het eerst naar pinkpop over het algemeen ben ik niet echt een liefhebber van de muziek die er wordt gespeeld vind pers one republic wel aardig. maar goed werd dus mee gevraagd ga dus gewoon weekendje bier drinken, maar ik vroeg me af zag allemaal dingen staan op die website over drank etc wat wel en niet mag + dat er een camping winkel is waar je voor normale prijzen je spul kan kopen. maar wat ik me afvroeg. is der ook spanning ? aka stroom lijkt me nl wel handig koelkast via marktplaats kopen anders blijf naar die winkel lopen.
Nee, er is geen stroom.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:50 schreef dekouwe het volgende:
Hebbie 'n probleem? Smaken verschillen, jwz.quote:
Normale Amsterdamse horecaprijzen zijn het op de camoing. Maar je zou Smeets eens kunnen mailen of hij stroom voor je kan aanleggen op de camping.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:50 schreef dekouwe het volgende:
Kan op genoeg festivals, alleen zijn ze op Pinkpop niet zo happig op het meenemen van generatoren volgens mij.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:22 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Stroom verwachten op een festivalcamping
En terecht, heb een keer op Solar geslapen recht tegenover mensen die elke morgen om 7 uur de generator aanzwengelden... Dat is irritant... En veiliger wordt het er ook niet op als je generatoren gaat toestaan.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Kan op genoeg festivals, alleen zijn ze op Pinkpop niet zo happig op het meenemen van generatoren volgens mij.
Ach zeik niet zo, op Wacken nooit problemen mee gehad. En daar ging vaak wel wat meer mee dan alleen generatoren.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:50 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
En terecht, heb een keer op Solar geslapen recht tegenover mensen die elke morgen om 7 uur de generator aanzwengelden... Dat is irritant... En veiliger wordt het er ook niet op als je generatoren gaat toestaan.
dekouwe die lauw bier drinkt is nooit grappig.quote:
Zie www.pinkpop.nlquote:Op woensdag 24 maart 2010 08:39 schreef iggyinthehouse het volgende:
Is het programma van uur tot uur al bekend? Dus hoe laat ze allemaal precies starten?
En wat voor conclusie trek je daaruit?quote:Op woensdag 24 maart 2010 08:56 schreef iggyinthehouse het volgende:
Daar staat toch alleen maar welke artiesten op welke dagen komen? Geen precieze uren?
Jij bent goed!quote:
Niet dus.quote:
Het is de zanger van Alter Bridge. Ik heb ze wel ooit ergens per ongeluk op een festival gezien maar ik heb nooit echt in die band en bijbehorende zanger verdiept, aangezien ik niet bepaald onder de indruk van Creed was.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:35 schreef Ziewoarut het volgende:
Myles Kennedy... Is dat niet die vent die als hij een ballad zing als Eddie Vedder wil klinken en als hij hard zingt als Chris Cornell wil klinken?
Alter Bridge is vele malen beter dan Creed (alhoewel ik Creed ook nooit slecht heb gevonden) Maar ik vind Myles Kennedy een van de beste rockzangers van het moment, ontzettend goeie stem heeft die kerel.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:39 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Het is de zanger van Alter Bridge. Ik heb ze wel ooit ergens per ongeluk op een festival gezien maar ik heb nooit echt in die band en bijbehorende zanger verdiept, aangezien ik niet bepaald onder de indruk van Creed was.
neuh, hij heeft het alleen erover dat hij wel wil gaan en one republic gaaf vind, maar die hebben nou juist afgemeld...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:07 schreef MissSpooky het volgende:
[..]
Hebbie 'n probleem? Smaken verschillen, jwz.
Dus we weten niet echt wat we ervan moeten verwachten.quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:16 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Niet dus.![]()
De band waarmee hij optreedt zal bestaan uit:
Myles Kennedy
Slash
Bobby Schneck
Dave Henning
Brent Fitz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |