Beetje het verkeerde voorbeeld, juist Nivea en Dove zijn voornamelijk verzorgende producten, daar zie je als man niets van. Nivea en Dove hebben amper tot geen make-up.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:11 schreef i2Them2 het volgende:
Kom dan in opstand tegen die 'wat mannen willen' reclames.
Fuck nivea en dove. Ik wil die zooi niet! Geen enkele echte man wilt die zooi
Kan TS dan een vriendin hebben aangezien hij zo tegen make-up is.quote:Op maandag 22 maart 2010 08:59 schreef Tacobell het volgende:
Spreek voor jezelf TS, wacht maar tot je je eigen vriendin zonder make-up ziet.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:15 schreef LittleFox het volgende:
[..]
Kan TS dan een vriendin hebben aangezien hij zo tegen make-up is.
Want ieder meisje/vrouw heeft echt wel eens make-up op
Hoax!quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:15 schreef LittleFox het volgende:
[..]
Want ieder meisje/vrouw heeft echt wel eens make-up op
Ervoor zorgen dat er onverzorgd uitzien weer hip wordt, net als het stenen tijdperk.quote:Mannen staan zo'n 2 minuten langer voor de spiegel dan vrouwen: 15 tegenover 13 minuten. Mannen houden zich vooral bezig met scheren, hun haar in model brengen en 'het aanbrengen van smeersels', aldus Gilette dat het onderzoek liet uitvoeren.
In Duitsland staan de mannen het langst voor de spiegel (24 minuten). Ze laten daarmee de Spaanse, Portugese en Italiaanse mannen ver achter zich. De Nederlandse man doet het met 15 minuten wel heel 'snel'.
Hoe langer in de badkamer, betekent niet noodzakelijk 'best verzorgd'. Italiaanse mannen hebben 18 minuten nodig, om er als best verzorgde uit te komen. (novum/edp)
link: http://www.hln.be/hln/nl/(...)el-dan-vrouwen.dhtml
Verwijfde klootzakken beginnen de overhand te krijgen. Wat gaan wij mannen hier tegen doen?
Ik weet niet of het stenen tijdperk er onverzorgd uitzag.quote:Op donderdag 25 maart 2010 01:29 schreef raebyddet het volgende:
[..]
[quote]Ervoor zorgen dat er onverzorgd uitzien weer hip wordt, net als het stenen tijdperk.
Eensch.quote:Mensen voegen steeds iets extra's toe aan het beeld van er verzorgd uitzien, dan krijg je dit ( wat nergens voor nodig is).
Met een gezonde levensstijl kom je al heel ver.
Voor homo uitmaken natuurlijk. En als hij dan aantoont dat hij echt op vrouwen valt voor een metro.quote:Op donderdag 25 maart 2010 01:16 schreef boekenplank het volgende:
Verwijfde klootzakken beginnen de overhand te krijgen. Wat gaan wij mannen hier tegen doen?
Ja. Ik vind het namelijk leuk om te make-uppen, mijn haar te doen en mijn nagels te lakken. Kan ik me prima mee vermaken. Voor mij ligt de nadruk meer op de nagels dan op de make-up maar ik doe dat inderdaad voor mezelf.quote:Op woensdag 24 maart 2010 00:07 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
ik heb het topic bijna niet gelezen maar even voor de dames die in de illusie zijn dat ze het voor zichzelf doen:
Stel: je zou op een onbewoond eiland zitten en je weet toch dat je nooit iemand anders tegen zult komen op dat eiland. Zou je dan nog steeds je wenkbrauwen verven/make up opdoen?
Want elke vrouw is een bekendheid, is het niet?quote:Op maandag 19 april 2010 17:40 schreef Jeomaopeenfiets het volgende:
Als je een vrouw zonder make up wilt, dan kan je lang gaan zoeken. Want bijna elke vrouw draagt make up. Kijk maar naar al die bekendheden. Of de welbekende megan fox topic bij Babes & hunks, haar gezicht is volgeplamuurd met make up en niet te vergeten dat ze plastische chirurgie is ondergaan.
Face it, de wereld is gewoon een en al fake en materialistisch, als de topicstarter op zoek is naar een pure vrouw dan moet ie op zoek gaan naar een tijdmachine zodat ie paar eeuwen terug kan.
Een goede vrouw is een beruchte vrouw.quote:Op maandag 19 april 2010 17:45 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Want elke vrouw is een bekendheid, is het niet?
Ik heb het over de bekendheden die 'jullie mannen' zo vaak in het babes en hunks topic posten.quote:Op maandag 19 april 2010 17:45 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Want elke vrouw is een bekendheid, is het niet?
Kan ie lekker ff langs de leger des heils gaan,quote:Op maandag 19 april 2010 18:13 schreef Splutje het volgende:
TS valt op lekker stoere dames die zich niks van hun uiterlijk aantrekken
'jullie mannen'?quote:Op maandag 19 april 2010 18:10 schreef Jeomaopeenfiets het volgende:
[..]
Ik heb het over de bekendheden die 'jullie mannen' zo vaak in het babes en hunks topic posten.
Ik vind het hypocriet dat mannen als TS een vrouw zonder make-up willen maar ondertussen wel doodleuk babes plaatsen die een kilo make up ophebben. Dat bedoel ik.quote:Op maandag 19 april 2010 18:46 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
'jullie mannen'?En maar zeuren om emancipatie en gelijkheid, kuthypocrieten.
Dat moest er nog eens bij komen! Nou moeten wij mannen opeens ook aan die verzorgende producten. Ik wist dat vrouwen (en pubers) wezens zijn die daar makkelijk voor vallen / makkelijk te manipuleren zijn, maar dat mannen daar ook aan beginnen en het als een standaard gaan zien... Geldklopperij / manipulatie waar de zwakkere der samenleving intrappen. Mij niet gezien! Wat een kolder!quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Beetje het verkeerde voorbeeld, juist Nivea en Dove zijn voornamelijk verzorgende producten, daar zie je als man niets van. Nivea en Dove hebben amper tot geen make-up.
Waar en niet waar, ik ga sindskort naar audities voor acteren en modelleren, en dan moet je helaas zelfs als man dingen gebruiken, omdat het "verwacht" wordt.quote:Op maandag 19 april 2010 21:03 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Dat moest er nog eens bij komen! Nou moeten wij mannen opeens ook aan die verzorgende producten. Ik wist dat vrouwen (en pubers) wezens zijn die daar makkelijk voor vallen / makkelijk te manipuleren zijn, maar dat mannen daar ook aan beginnen en het als een standaard gaan zien... Geldklopperij / manipulatie waar de zwakkere der samenleving intrappen. Mij niet gezien! Wat een kolder!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |