abonnement Unibet Coolblue
  maandag 22 maart 2010 @ 02:07:24 #1
293072 spermanent
Oplossingen zijn altijd simpel
pi_79436000
De Japanners waren over het algemeen 'wreed' in hun oorlogen (en dat zijn er nogal wat)
Massale afslachtingen, gevangen onthoofden en zelfmoordaanslagen...

Maar wat is daar de reden achter? Waar komt dat vandaan?

Je ziet het hedendaags nog steeds in Islamistische conflicten, waar hoofd afsnijden en zelfmoord plegen en daarbij ongelovigen afmaken beloond zal worden door allah.

Maar Japanners hadden geen allah... Waarom deden zij dit soort zaken dan toch?
  maandag 22 maart 2010 @ 02:08:27 #2
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_79436006
Voor het vaderland, de keizer en de eer. Iedereen weet dat.

Slotje.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_79436007
Ik denk dat je dat soort crap vanzlf krijgt als je teveel sushi eet
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_79436010
Ze zijn gefrustreerd omdat ze allemaal een klein piemeltje hebben.
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_79436011
En omdat de vrouwen zich weigeren te scheren
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_79436013
What you lack in size, you make up for in blood.
Nieuw is niet altijd beter.
pi_79436018
Man Behind the Sun?
standaarddrinker
  maandag 22 maart 2010 @ 02:12:38 #8
293072 spermanent
Oplossingen zijn altijd simpel
pi_79436022
quote:
Op maandag 22 maart 2010 02:08 schreef GasTurbine het volgende:
Voor het vaderland, de keizer en de eer. Iedereen weet dat.

Slotje.
Nee daarvoor snij je geen hoofden af en verkracht + slacht je geen chinezen af.
pi_79436030
quote:
Op maandag 22 maart 2010 02:12 schreef spermanent het volgende:

[..]

Nee daarvoor snij je geen hoofden af en verkracht + slacht je geen chinezen af.
Waar doen die moslimterroristen het dan voor?
Voor het vaderland, voor allah en voor de eer dacht ik zo en die snijden ook hoofden af heb ik gezien in Fitna
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_79436036
For Emperor Hirohito!
Op zaterdag 28 mei 2011 23:32 schreef ghettofred het volgende:
Ik wil ooit nog is gewoon mijn hand uithalen en dan zo in de borsten knijpen.
Ze kunnen niet boos worden, immers zitten ze op het werk.
  maandag 22 maart 2010 @ 02:17:12 #11
293072 spermanent
Oplossingen zijn altijd simpel
pi_79436050
quote:
Op maandag 22 maart 2010 02:13 schreef vosss het volgende:

[..]

Waar doen die moslimterroristen het dan voor?
Voor het vaderland, voor allah en voor de eer dacht ik zo en die snijden ook hoofden af heb ik gezien in Fitna
Omdat Allah heeft gezegd dat alle ongelovigen minder waardig zijn en dat je in de hemel komt als je daar van de koppen af snijdt.
  maandag 22 maart 2010 @ 02:17:56 #12
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_79436055
quote:
Op maandag 22 maart 2010 02:12 schreef spermanent het volgende:

[..]

Nee daarvoor snij je geen hoofden af en verkracht + slacht je geen chinezen af.
Jawel. Ultieme vernedering voor de Chinezen. Daar hoort ceremoniële executie en seksuele overmacht bij.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  maandag 22 maart 2010 @ 02:18:19 #13
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_79436059
Komt door al die gewelddadige videogames en manga natuurlijk, want daar staan die jappen bekend om he!?

(!)
pi_79436060
Voor het zen-boeddhisme. Ze werden verteld dat het Hoogste Doel het vernietigen van het Ego is. Sterven voor het vaderland is de allerbeste manier om het Ego te vernietigen. Dat zogenaamde vredelievende boeddhisme was de rechtvaardiging voor de kamikaze-aanslagen.
pi_79436065
quote:
Op maandag 22 maart 2010 02:17 schreef spermanent het volgende:

[..]

Omdat Allah heeft gezegd dat alle ongelovigen minder waardig zijn en dat je in de hemel komt als je daar van de koppen af snijdt.
Dus eigenlijk zijn moslims gewoon japanners maar dan zonder spleetogen of wat?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_79436070
quote:
Op maandag 22 maart 2010 02:18 schreef Farenji het volgende:
Voor het zen-boeddhisme. Ze werden verteld dat het Hoogste Doel het vernietigen van het Ego is. Sterven voor het vaderland is de allerbeste manier om het Ego te vernietigen. Dat zogenaamde vredelievende boeddhisme is misbruikt als rechtvaardiging voor de kamikaze-aanslagen.
Niet de schuld bij de ideologie leggen, maar bij hen die de haar misbruiken.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_79436171
Japanners zijn sowieso heel erg trouw aan hun leider, of dat nou de keizer, de oudere familieleden of hun werkgever is. Sterven voor je vaderland is de grootste eer die je kan krijgen daar.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  maandag 22 maart 2010 @ 03:30:08 #18
94218 Zeitgeist
Es lebe die Freiheit!
pi_79436254
quote:
Op maandag 22 maart 2010 02:11 schreef DrDentz het volgende:
Man Behind the Sun?
goeie gore film
The Light Is Leaving Us All
pi_79436564
Unit 731hield zich met dit soort zaken bezig.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_79436887
Hoe heette het kamp ook alweer van de jappen waar ze krijgsgevangen martelden met medische expirementen?
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_79436904
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_79437195
In ieder geval waren ze in WOII gemiddeld zo grof en laag bij de gronds, dat ik me heel goed kan begrijpen waarom bom 1 werd gegooid. Bom 2 had misschien niet gehoeven, maar ze hielden niet op, ook niet met die afzichtelijke manier van oorlogvoeren.

[ Bericht 1% gewijzigd door AlphaOmega op 22-03-2010 08:54:17 ]
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
pi_79439271
quote:
Op maandag 22 maart 2010 08:27 schreef AlphaOmega het volgende:
In ieder geval waren ze in WOII gemiddeld zo grof en laag bij de gronds, dat ik me heel goed kan begrijpen waarom bom 1 werd gegooid. Bom 2 had misschien niet gehoeven, maar ze hielden niet op, ook niet met die afzichtelijke manier van oorlogvoeren.
Maar die bommen gingen op burgers hè.
standaarddrinker
pi_79439575
quote:
Op maandag 22 maart 2010 08:27 schreef AlphaOmega het volgende:
In ieder geval waren ze in WOII gemiddeld zo grof en laag bij de gronds, dat ik me heel goed kan begrijpen waarom bom 1 werd gegooid. Bom 2 had misschien niet gehoeven, maar ze hielden niet op, ook niet met die afzichtelijke manier van oorlogvoeren.
Begrijpen ja, maar niet te rechtvaardigen.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_79440036
quote:
Op maandag 22 maart 2010 08:27 schreef AlphaOmega het volgende:
In ieder geval waren ze in WOII gemiddeld zo grof en laag bij de gronds, dat ik me heel goed kan begrijpen waarom bom 1 werd gegooid. Bom 2 had misschien niet gehoeven, maar ze hielden niet op, ook niet met die afzichtelijke manier van oorlogvoeren.
Die atoombommen werden gegooid om snel een eind te maken aan de oorlog en het leven van amerikaanse soldaten te sparen...in een te verwachten moeizame frontoorlog in Japan
Niet vanwege Japanse wreedheden ....De tweede bom werd 3 dagen later gegooid (6 en 9 augustus 1945) ..niet omdat Japan wilde doorgaan... maar omdat men 1 bom te weinig intimidatie vond.
Daarbij.... de ene wreedheid of massamoord rechtvaardigt niet de andere wreedheid of massamoord.
Het Japanse leger en de regering was militairistisch, extreemnationalistisch, gezagstrouw.. zeg maar de oostaziatische versie van fascisme... Met alle wrede excessen die bij dit soort bewegingen te verwachten zijn.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')