abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79489369
quote:
Op maandag 22 maart 2010 22:44 schreef prupke het volgende:
wat is er misantropisch aan ?
Dat je mensen kut vindt. Zo kom je over, door die jankerige OP. Goh er zijn wat mensen die van je profiteren. Dan kap je het contact af en klaar je hebt ook echte vrienden dus zo erg is het allemaal niet.
pi_79492283
I trust everyone. It's the devil inside them I don't trust (John Bridger -> Donald Sutherland, Italian Job)
pi_79512944
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 14:05 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Dat je mensen kut vindt. Zo kom je over, door die jankerige OP. Goh er zijn wat mensen die van je profiteren. Dan kap je het contact af en klaar je hebt ook echte vrienden dus zo erg is het allemaal niet.
Misschien beetje te brabo op (niet duidelijk genoeg)

Mensen die zeggen dat ze mijn vriend zijn , wat dus niet is , die kap ik af hoor , maar ik haat ze niet.
Ik kan ze eerder een keer goed in het gezicht uitlachen

Ik vroeg me af zoals al in de op : waarom denken sommige mensen dat ze vrienden zijn van iemand?

Waarschijnlijk beantwoord niemand deze vraag omdat de "zogenaamde" vrienden hier zich niet durven te uiten daarover.

(ow en echte profiteurs die pak ik wel terug )
Thank Drunk I'm a Goddess!
  dinsdag 23 maart 2010 @ 22:53:12 #29
256456 morningstorm
when it rains.
pi_79513071
Stop met die fucking .... ik kapte halverwege met lezen omdat het zo kansloos overkwam.

TS komt aandacht tekort
pi_79513280
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 22:51 schreef prupke het volgende:
Ik vroeg me af zoals al in de op : waarom denken sommige mensen dat ze vrienden zijn van iemand?
Omdat niet iedereen dezelfde definitie heeft van vriendschap. Ik noem iemand waarmee ik regelmatig gezellig wat drink maar die ik niet mn pinpas zou toevertrouwen ook een vriend. Ik vind dat je vriendschappen hebt in allerlei gradaties, ik vind het kinderachtig om zo moeilijk te doen over geen vriendjes meer willen zijn en een hartsvriendin hebben en weet ik veel. Mensen met wie ik regelmatig wat samen doen omdat ik dat gezellig vind, bij wie ik op de verjaardag kom, en die geen familie van me zijn zijn mn vrienden. En met sommige daarvan heb ik zo'n hechte vriendschap dat ik ze een nier zou afstaan, en sommige daarvan zou ik niet enorm missen als we geen vrienden meer waren maar zijn wel leuk om mee te gaan stappen. Lekker belangrijk. Zolang ik maar weet wat ik aan mensen heb en zij weten wat ze aan mij hebben boeit het toch geen drol hoe je dat noemt.
pi_79513519
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 22:56 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Omdat niet iedereen dezelfde definitie heeft van vriendschap. Ik noem iemand waarmee ik regelmatig gezellig wat drink maar die ik niet mn pinpas zou toevertrouwen ook een vriend. Ik vind dat je vriendschappen hebt in allerlei gradaties, ik vind het kinderachtig om zo moeilijk te doen over geen vriendjes meer willen zijn en een hartsvriendin hebben en weet ik veel. Mensen met wie ik regelmatig wat samen doen omdat ik dat gezellig vind, bij wie ik op de verjaardag kom, en die geen familie van me zijn zijn mn vrienden. En met sommige daarvan heb ik zo'n hechte vriendschap dat ik ze een nier zou afstaan, en sommige daarvan zou ik niet enorm missen als we geen vrienden meer waren maar zijn wel leuk om mee te gaan stappen. Lekker belangrijk. Zolang ik maar weet wat ik aan mensen heb en zij weten wat ze aan mij hebben boeit het toch geen drol hoe je dat noemt.
Omdat wij dus verschillen van de defenitie van vriendschap reageer je fel tegen mij omdat ik er anders tegen aankijk (zo lees ik je tekst)

Ik wilde gewoon een discussie hier over starten hoe mensen dat van elkaar ervaren of zien
pi_79513626
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 23:02 schreef prupke het volgende:
Omdat wij dus verschillen van de defenitie van vriendschap reageer je fel tegen mij omdat ik er anders tegen aankijk (zo lees ik je tekst)

Ik wilde gewoon een discussie hier over starten hoe mensen dat van elkaar ervaren of zien
Ik reageer niet fel op je omdat wij verschillen van definitie, ik reageer fel op je omdat ik vind dat je zit te zeuren. Als je een discussie wil starten start dan een discussie. Gezien alle andere posts in dit topic ben ik niet de enige op wie het als gemiep overkomt in plaats van als de start van een interessant gesprek
pi_79513760
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 23:04 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ik reageer niet fel op je omdat wij verschillen van definitie, ik reageer fel op je omdat ik vind dat je zit te zeuren. Als je een discussie wil starten start dan een discussie. Gezien alle andere posts in dit topic ben ik niet de enige op wie het als gemiep overkomt in plaats van als de start van een interessant gesprek
Zeg de volgende keer dan gewoon dat je vind dat ik zeur
Daar heb ik meer aan dan wat anders.

Dan kan ik namelijk het misschien ook beter uitleggen zonder een complete lap tekst te tiepen
  dinsdag 23 maart 2010 @ 23:10:40 #34
241730 Klonterpot
Je geld of je never
pi_79513885
The remedy is the experience.
pi_79514017
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 23:07 schreef prupke het volgende:
Zeg de volgende keer dan gewoon dat je vind dat ik zeur
Daar heb ik meer aan dan wat anders.

Dan kan ik namelijk het misschien ook beter uitleggen zonder een complete lap tekst te tiepen
"Jankerige OP" leek me wel duidelijk
  dinsdag 23 maart 2010 @ 23:18:36 #36
207154 IJsbergsla
geen gewone sla..
pi_79514231
quote:
Op maandag 22 maart 2010 01:35 schreef prupke het volgende:

[..]

die 2 wat er bedoeld word met vriendschap

en iemand gebruiken voor iets ....nee dat doe ik niet

ik begrijp je denk ik wel , maar daar begin ik niet aan...... dat wekt verwachtingen,,,,
''Gebruiken'' hoeft niet per sé gebruiken als in de slechte zin van het woord te betekenen.
Ik heb zelf ook 1 beste vriend, een aantal vrienden waar ik goed mee bevriend ben maar de rest is toch echt meer kennis. Met die personen drink ik een biertje en ga ik in het weekend om maar meer dan ook niet.
Op maandag 12 januari 2009 23:52 schreef Apuleius het volgende:
Godverdomme! DAAR HEB JE DIE SLAKROP OOK WEER!!! :(
pi_79515180
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 23:13 schreef Dipkip het volgende:

[..]

"Jankerige OP" leek me wel duidelijk
Voor jou misschien wel
Voor mij echt niet

Maar goed , nu begrijpen we elkaar beter.
pi_79515226
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 23:18 schreef IJsbergsla het volgende:

[..]

''Gebruiken'' hoeft niet per sé gebruiken als in de slechte zin van het woord te betekenen.
Ik heb zelf ook 1 beste vriend, een aantal vrienden waar ik goed mee bevriend ben maar de rest is toch echt meer kennis. Met die personen drink ik een biertje en ga ik in het weekend om maar meer dan ook niet.
Zoals jij het zegt : Heb ik 2 vrienden en de rest zijn kennissen (voor mij dan)
pi_79515263
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 23:42 schreef prupke het volgende:
Voor jou misschien wel
Voor mij echt niet

Maar goed , nu begrijpen we elkaar beter.
Ja.. Alleen snap ik nog steeds niet wat voor discussie je wil. Meningen over wat mensen een vriend noemen en wat een kennis?
pi_79515594
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 23:45 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ja.. Alleen snap ik nog steeds niet wat voor discussie je wil. Meningen over wat mensen een vriend noemen en wat een kennis?
Meer (misschien gaat dit meer richting R&P ) van waarom kan jij jezelf een echte vriend (iemand die je dus ook niet zo maar laat zitten als het moelijk word) noemen?

Sommige vriendschappen gaan kapot , dat kan

voorbeeld van mijn kant uit :
IK dacht een hartsvriendin te hebben , maar toen ze verkering kreeg met een jongen, was alle vrienschap voorbij.
Niet door haar overigens, maar doordat haar vriend mij "gevaarlijk" vond voor hun relatie.

Natuurlijk vond ik dat heel jammer, maar ja ik denk dan : als jij onze vriendschap voor hem op wil geven doe je dat maar.
(die hoeft dus ook niet bij mij aan te kloppen als het fout gaat tussen die 2)

En vaak heb je dus wel dat je "vrienden" iets doen waar ze later spijt van krijgen ...en met hangende pootjes terug willen komen...
Als je dan zegt van : ja he maar jij hebt destijds : bla bla bla...
Dan kunnen ze nog boos op je worden ook!!

Dat bedoel ik meer.
(begrijp je wat ik bedoel zoniet dan zeg het gerust )
pi_79516184
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 23:45 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Volgens mij is dit de kern ja... Wat een kuttopic
pi_79516594
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 00:15 schreef n0ir het volgende:

[..]

Volgens mij is dit de kern ja... Wat een kuttopic
Dat vindt jij er van
en dat is prima, er zijn ws meer mensen die er zo over denken.

Mogen anders denkenden ook een mening geven?
  woensdag 24 maart 2010 @ 00:45:46 #43
207154 IJsbergsla
geen gewone sla..
pi_79516738
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 00:38 schreef prupke het volgende:

[..]

Dat vindt jij er van
en dat is prima, er zijn ws meer mensen die er zo over denken.

Mogen anders denkenden ook een mening geven?
In het vervolg wat duidelijker zijn in je OP, zodat er een inhoudelijke discussie kan komen in plaats van een discussie over wat het doel van het topic is
Op maandag 12 januari 2009 23:52 schreef Apuleius het volgende:
Godverdomme! DAAR HEB JE DIE SLAKROP OOK WEER!!! :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')