Scherpquote:
OAquote:
weet ikquote:
vandaag is het ook heerlijk weerquote:Op maandag 22 maart 2010 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen en woensdag wordt het heerlijk weer hoor ik net![]()
Kan ik mooi een beetje de figuurlijke bloemetjes buiten gaan zetten
Vanmiddag best aardig jaquote:Op maandag 22 maart 2010 17:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vandaag is het ook heerlijk weer
quote:Op maandag 22 maart 2010 16:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
omdat ze nogal snel "reageert"
en gesproken komt altijd anders over dan geschreven tekst![]()
[slijm-mode]daarom houden we ook van d'r[/slijm-mode]
autosleutels erop leggenquote:Op maandag 22 maart 2010 15:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en dan vergeten op het briefje te kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
geen account is beterquote:Op maandag 22 maart 2010 17:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien wat voor haar?
dat is wel effe vet jaquote:Op maandag 22 maart 2010 17:46 schreef john-frusciante het volgende:
OLA allemaal, me net op een toetsenbord getrakteerd aangezien ik zaterdag jarig ben.
Dit is het bord, gamebord met 3 verschillende kleuren licht en 8 hotkeysSamen met me laser gamemuis is dit een aangename toevoeging
![]()
[ afbeelding ]
ik kan kiezen uit rood blauw en paars, dus knopje duwen en je ziet er niks meer vanquote:
Oh okee, da's wel hip jaquote:Op maandag 22 maart 2010 17:49 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik kan kiezen uit rood blauw en paars, dus knopje duwen en je ziet er niks meer van
quote:
Geen ideequote:Op maandag 22 maart 2010 18:00 schreef marcb1974 het volgende:
Fles?
Weet jij toevallig of er een 'all-you-can-eat' Sushi restaurant in Utrecht zit?
Sushi is juist all you can eat voerquote:Op maandag 22 maart 2010 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen ideeMaar sushi is toch geen "all-you-can-eat" geschikt voer?
Er is ook niet zoiets als een all-you-can-eat krokettenmuur
Klik!quote:Op maandag 22 maart 2010 18:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sushi is juist all you can eat voer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |