dat is wel heel prettig inderdaadquote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 10:41 schreef Symphonic het volgende:
Het welkom was wel warm
De eerste maand ga ik me nog niet met mijn eigen taken bemoeien maar eerst even wat structurele verbeteringen op poten zetten
haaaaaaaiquote:
dan is de smaak er nog niet minder omquote:Op maandag 22 maart 2010 10:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
![]()
[..]
haaaaaaai
Mn croisantjes zijn plat
heeyquote:
En zou die boodschap ook onthouden worden?quote:Op maandag 22 maart 2010 10:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is wel heel prettig inderdaad
De boodschap die ik met mijn ziekmelding voor ogen had heeft in ieder geval het gewenste effect
ogen dicht en kauwenquote:Op maandag 22 maart 2010 10:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
![]()
[..]
haaaaaaai
Mn croisantjes zijn plat
ja maar het oogt zo... euhm.. plat ..quote:Op maandag 22 maart 2010 10:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan is de smaak er nog niet minder om
In mn tas gestoptquote:
beste oplossingquote:
Ik wilde ze verwarmenquote:
Ja in dit geval wel, de hele structuur gaat op zijn kopquote:Op maandag 22 maart 2010 11:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En zou die boodschap ook onthouden worden?
Dan heeft het dus echt zin gehadquote:Op maandag 22 maart 2010 11:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja in dit geval wel, de hele structuur gaat op zijn kop
quote:Op maandag 22 maart 2010 11:16 schreef Symphonic het volgende:
Mijn eerste (halve) werkdag zit erop, ik ga naar huis
nee, niet meer dicht doenquote:
Haal die centen en overbodige papiertjes er dan eens uitquote:Op maandag 22 maart 2010 11:24 schreef Ladylike het volgende:
nee, niet meer dicht doen
mn beurs is te zwaar
en thuisquote:
en daar gaat het omquote:Op maandag 22 maart 2010 10:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is wel heel prettig inderdaad
De boodschap die ik met mijn ziekmelding voor ogen had heeft in ieder geval het gewenste effect
Aarti
ja en?quote:
heb gewoon te veel pasjes jaquote:Op maandag 22 maart 2010 11:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Haal die centen en overbodige papiertjes er dan eens uit
plat=minder luchtigquote:
klinkt me bekend in de orenquote:Op maandag 22 maart 2010 12:30 schreef Ladylike het volgende:
Hay binnenkomers
[..]
heb gewoon te veel pasjes ja
dat is waarquote:[..]
plat=minder luchtig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |